2024. November 29. Péntek - Taksony

Mazda 626

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2007-03-09 16:37

Bizonyos lengõkar szilentek az idõ múlásával, víz hatására, stb... hangot adhatnak. Ez a legtöbbször csak kellemetlen, de ettõl még tökéletesen elláthatják fõ feladatukat. Egyébként más is nyöszöröghet, de ha semmi nem lóg, és az értékek is jók, akkor no problemo... Ja, és a szilentek nyöszörgését nehéz hosszú távon megszüntetni, azok cseréje nélkül.

benji | 2007-03-09 15:55

sziasztok.nekem egy 626-os komprex dizelem van és a rugózással kapcsolatban lenne kérdésem.igaz az autó már nem fiatal és nem tudok róla hogy régebben lett volna ilyen jellegü javitás rajta.de a rázatópados vizsgálat szerint a teleszkópoknak nincs különösebben semmi baja de ha hátul már 2 átlagos méretü ember ül hirtelen bukkanóknál elég furcsa nyüszögõ hangot ad ki.az autó egyébként sedan felépitésü ha ez jelent valamit.elõre is köszi.

mazda-auto.hu | 2007-03-09 14:14

Ennél azért többet kell tenned, hogy letiltsunk. : ) Gyárilag az autó egy karburátoros 1800 kcm-es motort kapott annak idején. Ha a hûtõvíz viszonylag tiszta, akkor nem javasoljuk a tisztítószert, annál inkább a két évenkénti folyadékcserét. Szennyezett folyadék esetén mi egy speciális, boltban nem kapható folyadékot használunk. Valami márkásabb (drágább) terméket ajánlunk, ami kompatibilis a tömítésekkel, de semmiképpen ne hagyd tovább a rendszerben, mint ami rá van írva. Fagyállónak valamilyen etilén bázisú terméket használj, természetesen desztillált vízzel keverve. Váltóolaj leeresztõnek lenni-e kell. 3.3 liter 75w-90-es olajat kell visszaöntened a kicsavart km-spirál helyén.A szintjelzõ vagy a mûszerfal hibája miatt nem megy, vagy a vezetékekkel van probléma. Az alapjárati dolog valószínûleg csak visszahúzó rugó, vagy bowden probléma.

sanya | 2007-03-09 12:51

remélem nem leszek kitiltva a sok kérdésért megpróbálom összefoglalni egy hasábba:) Váltó: Van e rajta olaj leeresztõ csavar? mert nem találom , ha nincs hogyan lehet kicserélni benne az olajat? milyen tipusu olaj ajánlott ehhez a mazdához?
az alapjáraton a motor jól müködik de ha megnyomom a gázpedált akkor kb 1.1 ezres fordulaton pörög, ha alányúlva alulról lábbal visszahúzom akkor visszatér 800as fordulatra ez mitõl lehet, és mi a megoldás erre?
Üzemanyag szint jelzõ nem müködik pedig most szereztem bele egy jó állapotban lévõ szint jelzõórát, hol lehet a hiba?
hirtelen több kérdés nem jut eszembe, de hálás lennék a válaszokért.köszönöm

sanya | 2007-03-09 12:41

az autóban már régen volt cserélve a hütõvíz és gondoltam akkor jólenne ki mosni egy kicsit a rendszert ehhez milyen szert használjak?Az újra feltöltésnél milyen hûtõfolyadék kerüljön bele?

sanya | 2007-03-09 12:38

Sziaszto!Sokáig tartott mire átrágtam magam a már leírt kérdéseken tippeken, amik néhány dologra magyarázatott adtak, de lenne jónéhány további kérdésem is amiben remélem tudtok segíteni. Tipus: 626 92 GD rögtön az elsõ kérdés: az alvázszám alapján megtudnátok mondani mekkora motor van benne? mert 93 ban került be az országba és a motorszám valahogy nem stimmel.szám:JMZGD149201656904.

mazda-auto.hu | 2007-03-09 08:48

Nem egyszerû a karburátor bonyolult vákuumos szabályzó rendszerének ellenõrzése. Elvileg sok éve mûködõ Mazda szervízekben (így nálunk is) ismerniük kell a rendszert valamilyen szinten. ..de akár egy lelkiismeretes szerelõ is elég lehet. Elképzelhetõ, hogy a Maróti Szakkönyv kereskedésben van szerelési kézikönyv.

Szabi | 2007-03-09 08:19

Diagnosztikai mûhely hol található ? vagyis vmi olyanra gondolok ahol a motor teljesitményét,vezérlését tudják mérni.

Szabi | 2007-03-08 18:34

Hello mindenkinek ! Egyszer már kérdeztem arról hogy miért nem akar igazán pörögni a 626 os GC sedan mazdám. Karburátoros 2 literes , de vhogy nincs neki rendes gyorsulása. Mit próbáljak vele csinálni? gondoltam már karburátor hibára, nem megfelelõ levegõ áramlásra , gyújtás hibára , szelep vezérlésre . . . de nem sokra jutottam vele. Nem rég volt rajta szij csere vmint szelepszár szimering csere. Stroboszkópos gyújtás vizsgálat volt, 0.20 ra állitottuk a szelepeket, vákum mérõvel állitotuk be az alapjáratot. és semi se változott. :-) szóval hogy tudnám azt elérni hogy legyen a kocsinak sprintje ? létezik vmi szervizkönyv 86-87 es 626 os hoz ? milyen módszerrel lehet tutira állitani a karbeszt ?

mazda-auto.hu | 2007-02-24 09:17

Oké, mondjuk a kiemelés kizárva. Ettõl még lehet, hogy pl. a kuplugszerkezet hibás (mondjuk nincs síkban) és nem oldja rendesen a kapcsolatot. A váltó szétszedése elõtt (szinkron miatt) mindenképpen érdemes ezt megnézni. A alsóbb fokozatok nehezen kapcsolása a tengelyek nagyobbfordulatszám különbségében keresendõ.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Mazda3 MPS BL 2009-

Ajtók száma:     5
Ülések száma:     5
Hossz./szél./mag.: 4505/1770/1460 mm

Tengelytávolság: 2640 mm

Hasmagasság: 145 mm

Saját tömeg: 1460 kg

Légellenállási együttható: 0,32 cw

Hengerelrendezés:  soros

Turbófeltöltő.   
Hengerszám:     4
Motorbeépítés:   elöl, keresztben

Nagynyomású, közvetlen benzin befecskendezés.

Sebességfokozatok száma: 6 
Lökettérfogat (cm3):     2261
Furat / löket (mm): 87,5 / 94   
Sűrítési viszony:  9,5:1   
Hengerenkénti szelepszám:     4
Szelepvezérlés típusa:   változtatható Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     260(191)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     380/3000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,1 mp.

Végsebesség: 250 km/h

Több autó