2024. November 30. Szombat - András, Andor
Mazda 626
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
Lengéscsillapító és rugó beállítás, futómű hangolás. Haladóknak.
Mazda Takeri, az új Mazda6.
MAZDA dízelmotor, MZR-CD.
MOTOROLAJ 5-10.
Genf 2008: Mazda Taiki, háromajtós Mazda2 és Mazda5 hibrid.
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda5 Mazda3 Még több fórum téma
Lamborghini Countach QV 1985-1988.
Több autó
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4170, 2000, 1070 mm
Tengelytávolság: 2500 mm
Hasmagasság: 105 mm
Hengerek: 12 henger V alakban 60°
Szelepek száma: 48
Motorbeépítés: hátsó tengely előtt hosszában
Szívómotor, karburátorok. (néhány késői USA verzió befecskendezővel)
Lökettérfogat (cm3): 5167
Furatxlöket (mm): 85,5x75 mm
Sűrítési viszony: 9,5:1
Teljesítmény (LE/ 1 min): 455 /7000
Nyomaték (Nm / 1 min): 501/5200
Sebességfokozatok száma: 5
Hátsókerékhajtás
Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8 mp.
Gyártott darabszám: 610
Végsebesség: ~295-310 km/h
leslie51 | 2006-02-20 14:56
Jól látom, hogy békéscsabai a telephely? Sajna, budapesti vagyok ...
mazda-auto.hu | 2006-02-20 10:17
Nálunk van egy gépjármû villamossági kis bolt, ahol általában minden van. A tulaj egyébként ezer éve önindítókat és generátorokat javít.
leslie51 | 2006-02-20 08:49
Hol lehet beszerezni a kapcsolókban és mûszerfalban használatos mini bakelitfoglalatos izzókat? Ha tudtok ilyen üzletet, megköszönném.
leslie51 | 2006-02-10 11:00
mindenesetre a mûszerfalon kicserélem a kiégett izzókat (van néhány), hátha legalább a power-eco probléma megoldódik :-)
mazda-auto.hu | 2006-02-10 09:46
Az autónak nem okoz károsodást. A hold pl.: autópályán jó néha, hogy mondjuk 120-nál ne kapcsoljon vissza az automata minden gázadásra. A power vagy eco kérdés esetleg a fogyasztás és a kihúzathatóság(elõzés) miatt érdekes.
leslie51 | 2006-02-10 08:56
van ennek valami mellékhatása, vagy az ember vállat von és nem használja a Hold funkciót .. ? :-))
mazda-auto.hu | 2006-02-09 16:06
Akkor csak elektronikai probléma lehet, ami az EC/AT modul "környékén" elõfordulhat.
leslie51 | 2006-02-09 14:14
a hóesés remek okot adott az 1-es és 2-es állás kipróbálásra. Úgy mûködnek, ahogy kell. A csúszós úton nem kockáztattam 60 fölé menni, de D állásban a fordulatszám nem men 2800 fölé egyszer sem. A váltó tehát érzésem szerint jó.
leslie51 | 2006-02-07 15:24
Me este kitesztelem :-)
mazda-auto.hu | 2006-02-07 14:37
Természetesen igen. Bár a leírtak szerint, nem is biztos, hogy rossz az autó. ( a HOLD villogásán kívûl) Ha minden fokozatot végigvált D-ben, és S-ben, L-ben is más a fordulat ugyanolyan sebességnél, akkor gyakorlatilag jó, csak a Hold funkció nem mûködik.