2024. November 30. Szombat - András, Andor
Mazda 626
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
Lengéscsillapító és rugó beállítás, futómű hangolás. Haladóknak.
Mazda Takeri, az új Mazda6.
MAZDA dízelmotor, MZR-CD.
MOTOROLAJ 5-10.
Genf 2008: Mazda Taiki, háromajtós Mazda2 és Mazda5 hibrid.
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda5 Mazda3 Még több fórum téma
Lamborghini Countach QV 1985-1988.
Több autó
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4170, 2000, 1070 mm
Tengelytávolság: 2500 mm
Hasmagasság: 105 mm
Hengerek: 12 henger V alakban 60°
Szelepek száma: 48
Motorbeépítés: hátsó tengely előtt hosszában
Szívómotor, karburátorok. (néhány késői USA verzió befecskendezővel)
Lökettérfogat (cm3): 5167
Furatxlöket (mm): 85,5x75 mm
Sűrítési viszony: 9,5:1
Teljesítmény (LE/ 1 min): 455 /7000
Nyomaték (Nm / 1 min): 501/5200
Sebességfokozatok száma: 5
Hátsókerékhajtás
Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8 mp.
Gyártott darabszám: 610
Végsebesség: ~295-310 km/h
ecco | 2006-03-20 19:04
leslie,Bp-i vagy?
mazda-auto.hu | 2006-03-20 16:11
Az eredeti 33.516.-(1db), az utángyártott 28162.-(garnitúra 2db). Elvileg (99%)jó hozzá az utángyártott is.
leslie51 | 2006-03-20 13:26
Mennyibe kerül egy jobb elsö biztonséági öv, Mazda 626-hoz ? (1989-es)
Csereszabatos-e más gktípushoz tartozóval?
mazda-auto.hu | 2006-03-13 08:38
Ha van ABS az autóban akkor 26.400.-Ft, ha nincs akkor 20.400.- Ft a jó minõségû utángyártott. A gyári 123.120.- Ft. Visszatérve a szelepszár szimeringekre, a gyári alkatrész árát adtuk meg, igaz van 250.- ért utángyártott, de kár a munkadíjat pazarolni rá, nem sokat bír.
medirian | 2006-03-11 22:48
Egy féltengelycsere az mit visz el aköltségvetésbõl? A jobb oldali most kopog.
mazda-auto.hu | 2006-03-10 10:30
1. Érdemes lenne a szelepszár szimering cserével kezdeni, és ha így nem lesz jó csak akkor lejjebb menni a hengerekig. A 16 szimering ára:36.737.-, a munkadíj: 21600.-(4 óra), ebbe a diagnosztika is belefér.
2. Ha ez nem segít, a hengerfúrás nélküli gyûrûzésnek nincs értelme. Az árak: 9.524.-Ft gyûrûszett, 1.991.- szelepfedél, 403.- szívó sortömítés, 2.128.- kipuf sortömítés, 2.664./-db injektor alá tömítés, 15.868.- hengerfejtöm., kb 100e. a dugattyúszett, 20000.- a fúrás, munkadíj kb.:12 óra.
3. A legfiatalabb Xedos6 is 8 éves, 9 esekbõl (2.5 V6)van fiatalabb is. Pillanatnyilag a használtautó rovatunkban látható autóink vannak, azaz nem nagyon van olyan ami a kérésednek megfelel. Mazdával mellényúlni nem nagyon lehet, fõleg ha "tiszta" elõélete volt az autónak. A fogyasztás mindig relatív, mihez képest sok?
medirian | 2006-03-09 22:09
Egyébként vennék egy másik mazdát is, most dieselben gondolkodom, 4-8 éveset keresgélek, 5 ajtósat. Ez megmaradna gyerekenek, mert közben felnõttek. Egy kis tuning, motor és optikai, meg világítás, hifi... Majd elköteik a fiúk. Nekem szükséges lenne egy máski. Milyet ajánlotok. Néztem xedos-t is de már régiek, kacérkodom egy v6-os 2500cmm3vel is, de félek, mindennapi használatra drága lenne a benzin.
medirian | 2006-03-09 21:59
Van egy igen jó állapotú 626 2 ajtós 140 lovas 18 éves mazdám. Egy két apró hibája van, az eddig száraz motortérben a blokk olajos, az injektornál olajfolyás tapasztalható, 260000km futott, eredeti minden, kivéve a kipufogót. Kérdésem: mennyibe kerülne a szelepszárszimeringek, egyéb tömítések, esetleg gyûrûzés, motordiagnosztika. Szegedrõl elérhetõ a békéscsabai szalon. Válaszod elõre is köszi!
leslie51 | 2006-02-21 09:03
Ezek után megfontolom a dolgot :-)
Standi | 2006-02-20 22:09
Én is Budapesti vagyok, mégis lejárok Békéscsabára a mazdámat javítttani, mert pénzben és minõségben is megéri....