2024. November 30. Szombat - András, Andor

Mazda 626

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


leslie51 | 2006-02-07 13:22

Ja, és ha mégis hibás a váltó , vállalnak javítást ? :-)))

leslie51 | 2006-02-07 13:18

A "Hold" állandóan villog, de indulás után, 2000-2300 ford körül érezhetõen felvált, a fordulatszám pedig országúton sem megy jóval 2500 felé. A váltás tehát érzésem szerint megtörténik. Az 1-es és 2-es állásokat még nem próbáltam ki.

mazda-auto.hu | 2006-02-07 12:49

Az eco-ban kisebb fordulatokat használ az autó. A Hold egy kapcsoló, egyébként ha villog a HOLD lámpa, akkor valószínû, hogy nem váltogatja a D-ben a váltó a fokozatokat, hanem egy fokozatot használ. Ezt meg lehet akár füllel is állapítani. Amennyiben ez a jelenség fenn áll vigyázni kell, mert túlmelegedhet a váltó. Az S és L fokozatokkal tudod váltani az egyes-kettest?

leslie51 | 2006-02-07 11:25

Macsesz : épp valamelyik nap nézegettem a Mazda 626 kínálatot - vegyesen szerepeltek vonóhorgos és anélküli kocsik, lényeges árkülönbség nélkül. Lehet, hogy véletlenül futottál bele egy drága ajánlatba?

leslie51 | 2006-02-07 11:22

Jelen esetben egyik lámpa sem világít - lehet, hogy mindkettõ kiégett? A mûködése egyébként olyan, hogy Eco állásban alacsonyabb fordulatszámnál vált felfelé?

A "Hold" kapcsoló, vagy nyomógomb lenne? A fokozattartást délután kitesztelem , köszi a segítséget!

mazda-auto.hu | 2006-02-07 10:31

Macsesz- Ez egy jó kérdés! A horog ára pedig nem több mint más márkákhoz.
leslie- Az EC-AT gomb megnyomása után az automata takarékosabb (economy) üzemmódban mûködik, ilyenkor a mûszerfalon a power helyett, az econ felíratnak kell világítania. A hold gomb a váltó "D" állásában az éppen az automata által kiválasztott fokozat rögzítésére szolgál.

leslie51 | 2006-02-07 08:37

Még néhány laikus kérdés: a mûszerfalon, a kormány mellett van egy "EC-AT" kapcsoló, amelynek nem látom a hatását, a mûszerpanelen a hasonló feliratú kijezõk sötétek, mûködésbeli változást nem látok.
A másik : a Hold kapcsoló állásától függetlenül a kijelzõn a "Hold" felirat ütemesen villog, de nem érzem, hogy bármi hatással lenne a mûködésre. Ezek hibák, vagy csak ismerethiány ?
köszönöm.

Macsesz | 2006-02-06 23:06

Sziasztok!
Mivel 19 éve 626-osomat szeretném fiatalítani majd ezért nézelõdöm erõsen. Meglepõdve látom, hogy nagyon ritka a 626-osokon a vonóhorog és ezek nagyon drágák is. Sokkal több és olcsóbb horgos Mitsubisit látok. Miért ritka a Mazdákon a horog?
Macsesz

mazda-auto.hu | 2006-02-03 15:11

Szívesen. Nekünk a félszintetikus Mobil Super S-el (10w-40) nagyon jó tapasztalataink vannak, már a második csere (+szûrõ) után patyolattiszta a motor. Ennél még jobb, de drágább is a Mobil Synt S (5w-40), ez már teljesen szintetikus, és mivel 5w-s, fõleg télen jobban vigyáz közvetlen indítás után a motorra.

leslie51 | 2006-02-03 13:00

Köszönöm !

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Mazda Furai

Ajtók száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4563, 1956, 977 mm

Tengelytávolság: 2790
Ülések száma:   2

Háromtárcsás RE20B alapú wankel elvű motor  
Bolygódugattyúk száma: 3
Motorbeépítés:   középen hosszában

Szívómotor

Sebességfokozatok száma: 6 fokozatú félautomata. 
Kamratérfogat (cm3):   3 x 654 = 1962       
Változó hosszúságú szívócső rendszer
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 450/9000 
Nyomaték (Nm / 1 min): nincs adat

Gyorsulás 0-100 km/h: <4 mp

Végsebesség: ~290 km/h

Az egyetlen működő példány a TopGear showműsor epizódjának készítése közben 2008-ban kiégett.

Több autó