2024. November 30. Szombat - András, Andor
Mazda 626
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda5 Mazda3 Még több fórum téma
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2+2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4705, 2058, 1135 mm
Tengelytávolság: 2665 mm
Hasmagasság: mm
Légellenállási együttható:
Saját tömeg: 1565 kg
Hengerelrendezés:12 henger, 60 fokos V alakban.
Szelepek száma: 48
Furat/löket: 88 / 89 mm
Sűrítési viszony: 11,0:1
Motorbeépítés: Hátsó tengely előtt hosszában, középen
Benzin befecskendezés
Sebességfokozatok száma: 6 automata
Négykerék-hajtás
Lökettérfogat (cm3): 6496
Szelepvezérlés típusa: Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 670,2 (492,9)/ 8000
Nyomaték (Nm / 1 min): 660/ 6500
Gyorsulás 0-100 km/h: 3,3
Végsebesség: 337 km/h
Összesen 350 darab készült.
Több autó
mazda-auto.hu | 2006-04-25 14:19
1. A szervórásegítéshez is tartozik egy alapjárat-emelõ összeköttetés. Elképzelhetõ, hogy ez nem mûködik. 2. Már ezekben az autókban is lehívhatók az ECU-ban tárolt esetleges hibakódok. 3. Nem valószínû, hogy az említett szelepen az a kis korom gondot okoz. 4. Ilyen korú autókban mindenképpen érdemes injektortisztító adalékot alkalmazni, de kizárható, hogy a leállásokat ez okozná.
leslie51 | 2006-04-25 10:31
Apropó : ki lehet valahogy olvasni a hibakódot az ECU-ból?
leslie51 | 2006-04-25 09:05
Nem, nem üresben jön elõ. Tipikus helyzet, ha elsõbbségadás miatt lelassít, megáll az ember, de D-ben hagyja a váltót. Kanyarodva indulok - többnyire ekkor jön elõ a hiba. Nagyobb sebességnél (3,4) soha, még nagyon meredek kanyarvételnél sem. Úgy érzem, hogy csak 1-es fokozatban (és R-ben is néha) jelentkezik.
Egyébként lassan már megszokom, mert ha elindul, utána megy mint a svájci óra....
Elég nehéz megmondani, pontosan melyik fokozatban, milyen forulatszámon és sebességnél fullad le, mert ezek épp olyan forgalmi helyzetek, amikor az ember erõsen kifelé figyel.
Annyi még, hogy gyertyát cseréltem, szétszedtem, kipucoltam a légbeszívó oldali elemeket. Nincs falslevegõ szívás, a gumicsõ nem repedt, a bilincsek meghúzva. Az üresjárati éa a gázszelepk belülrõl kissé koszosak. Mivel lehet megtisztínai ezeket (szétszedés nélkül..) ? Van-e értelme a benzinhez injektortisztító adalékot tenni ? Köszi!
mazda-auto.hu | 2006-04-24 16:41
Esetleg akkor, ha gyorsabban kanyarodsz (üresben kanyarodsz?), vagy kis tempónál is? Elképzelhetõ, hogy a nagyobb centrifugális erõhatások befolyásolják-okozzák a jelenséget. Még csak gondolkozunk.
leslie51 | 2006-04-24 13:03
1989-es Mazda 626, 2.2i F2-es motorral, automata váltós. Induláskor, néha erõs fékezésnél is, a meleg motor lefullad - DE általában csak akkor, ha közben kanyarodok is. Van-e a kormányszervó környékén valami, ami ezt okozhatja?
mazda-auto.hu | 2006-04-20 15:53
Nyilván nem az a cél, hogy 1 évig legyen jó a javítás, akkor kár elkezdeni. Szívesen várunk, ha úgy alakul!
6pack | 2006-04-20 15:11
Hali!
Elõszõr is köszönöm a gyors választ.
A kocsimon gyári lemezfelni van 15" 195/65 gumikkal.A mazda D&W -vel beszéltem ,õk megnézik a kocsit.Amúgy náluk vásároltam annó a 6-osomat.Egy bajom van csak az egésszel hogy Veszprémi vagyok és a feljárás sokszor probléma.De ha megcsinálják akkor az sem érdekel.De engemet nem csak a fényezés kijavítása érdekel hanem a hiba kiderítése illetve annak kiküszöbölése,hogy ez ne fordúljon a következõ télen újból elõ.Ha õk is elzárkoznak a dologtól akkor hozzátok tudok fordúlni?
Elõre is köszönöm.
mazda-auto.hu | 2006-04-20 11:02
Nagyon sok Hatos jár hozzánk szervízre, de nem találkoztunk még hasonló jellegû problémával. Nem lehetéges, hogy esetleges felnicsere (más ET szám) miatt túlságosan kilógnak a kerekek a sárvédõk alól? Ha nem ez a gond, akkor látnunk kell az autót, véleményezzük, elküldjük a készített fotókat a Mazdának. Egyértelmû gyártási hiba esetén természetesen a Mazda állja a helyreállítás költségeit. Nem teljesen egyértelmû gyártási hiba esetén is átvállahatja a gyár a javítási költségek egy részét. A lényeg az elégedett ügyfél.
6pack | 2006-04-19 22:42
Hali mindenkinek!
Szeptemberben vettem magamnak egy 2004-es mazda6.Bemutató autó volt abszolút sérülésmentes(körbemérettem).Sajnos a telet nem igazán bírta.A jobb oldalán a küszöbnél két tenyérnyi foltban teljesen lejött a festék,illetve az elsõ és hátsó ajtom úgy néz ki mintha egy sörétes puskával meglõték volna.Hozzáteszem nem járok a kocsival kavicsbányákba vagy hasonló helyekre ahól ilyesmi kárt tudtam volna tenni a kocsimban.Elvittem a helyi mazdához ahól kapásból azt mondták ,hogy kõfelverõdés.Amire ugyebár nincsen garancia.Azt én is látom, hogy kõfelverõdés, de szerintem ennek nem szabadna ott lennie.
Kivel tudok beszélni ez ügyben aki segít a problémámon?Vagy esetleg ne használjam a kocsimat a télen,mert sózzák az utakat es az leszedi a festéket?
Szerintem valami kostruktciós hiba van a kocsimon.
Köszi a segítséget elõre is.
1,Kivel tudok beszélni ez ügyben aki esetleg tud nekem segíteni.
"
mazda-auto.hu | 2006-04-10 08:53
yzf- A gyári gumiharang, egy utólag összeragasztós megoldással, a féltengely kiszerelése nélkül cserélhetõ, viszont elég nehéz zsírmentes környezetet teremteni a ragasztáshoz, de ha sikerül akkor rendkívûl jó minõségû gumiharangot kapunk. Ára: 23.328.-. Utángyártott van egy úgynevezett szétszerelés nélküli, ráhúzható típus, de ehhez kell a "ráhúzó" szerkezet, ez a fajta gumiharang 2000.-Ft/db. A hagyományos utángyártott gumiharang szintén 2000.-. A gömbtámaszok porvédõje külön nem rendelhetõ. MrSpock- A klubbal a kapcsolatunk eddig annyiban kimerült, hogy hírt adtunk a tavalyi Mazda találkozóról.