2024. November 24. - Emma

Mazda 626

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


cuba.71 | 2014-02-15 07:55 small részére

 Vez.szij,feszitő,vezető görgő,feszitőpatron.

Valszinű rossz  helyen vásárolsz.(100-120e)

Nekem olaj,olajszürő,levegőszürő,vezszij,2görgő,feszitőpat.,2ékszij volt 46e.kedvezm.-nyel.

Nagyon körül kell nézni,hol vásárolsz.Én is találtam vez szet-et 68-ért ked.nyel.

Nem minőségtelen cuccok voltak ezek sem 46e.ért.

TOTAL,BOSCH,JAPANPARTS,DAYCO,SKF

 

Feegor2 | 2014-02-14 21:59

 Én most cseréltem ball első lengőkart, két hátsó telot, két torony csapágyat porvédők, két stabilizátor pálcát, anyag 132 000+24 000 munka dij.vezélés szett víz pumpával 80 000.

small | 2014-02-14 20:24 cuba.71 részére

 Milyen részei vannak a vezérlésnek? Ahogy láttam, két csapágy egy feszítő és egy szíj. Ezért képesek néhol 100-120e-t kérni. Te milyen márkát választottál? 

BluElite | 2014-02-14 18:38 cuba.71 részére

 Szia!

 

Akkor inkább nem bántom a szívóöntvényt. Szerencsére levett olajsapkánál sem hallok semmi "csühögést", gázoknak nyoma sincs.

cuba.71 | 2014-02-14 17:40 BluElite részére

 Nagy "mutatvány leszedni a szivóönzvényt,szinte lehetetlen az adagoló leszedése nélkül.

Hütőviz is hüti,azt is potolni kell,ha leszeded.

Inkább kukkantsatok bele egy lámpával,miután leszedted a coolercsövet,s ha nem láttok nagy lerakódást ne forszirozd.

Én már túlvagyok rajta,FELESLEGES volt.

A porlasztótüzkarikádnak nincs semmilyen előirt futásteljesitménye,akkor szoktuk cserélni,ha kimegy.

MAZDA-nal van rá esély,mert gyárilagKÖNYITETT.

Ha ki van menve(tüzkarika)járo motornál,az olajbeöntősapkát levéve "csühög",van nyomása,és szine a távozó gáznak.

Én ma cseréltem Vezérlést,jó móka volt,még célszerszámot is kelett gyártani.

A feszitő és vezetőgörgőim,de a feszitő biztos,hogy még gyári volt.(NTN)

Azon a helyen azt a csavart nem lehet ugy meghuzni,mint ahogy az megvolt.

260 000km még mindkét NTN görgő mehetett volna mert nincs semmi bajuk!!

kovlaci | 2014-02-14 11:16 colbeny részére

Halihó, Minden attól függ mire kell.? Mennyit mész évente? Nekem szempont volt a klíma, a tetősín(mert viszek kenut a tetőn), legyen azért pakolós mert vagyunk négyen amikor nyaralni megyünk vagy nagymamázni, illetve nem akartam egyterűt, mert magas, így nehéz feldobni a hajót. Mellesleg volt a családban már egy 29 éves 626 és szépen működött, így lett a preferált a 626 kombi. Mivel kb. 15-20ezer km-t megyek évente, nem volt szempont, hogy diesel, de nincs más a piacon normális állapotban. De néztem mellette Galantot, Civicet, Passatot. Az biztos, hogy kombit akartam. Civicet elhagytam mert nagyon pici, Galantot mert a benzinesek sokat kajálnak, diesel gyenge, Passat-t 110 lovas TDI-t találtam sokat, de szép állapotút csak drágán... Aztán múlt nyáron vettünk páromnak egy WagonR-t amit nagyon szeret, mert magasan ül, így kilát, szépen megy, könnyű vezetni, gyerkőcöt könnyű betenni, kivenni, olcsó szervizelni. Itt a felsoroltak voltak a döntőek, plusz klíma. Szinte csak helyben megy az autó, kb. 5 ezer km/év. Így a fogyasztás nem volt szempont, 7-8 litert be is cuppogja. 550 ezer-ért vettük, Magyaro-i első tulajos, Inárcsról járkált a bácsi szanaszét az országban, volt benne 210 ezer km. Vezettem én is, teljesen használható, persze szűkebb, pattogósabb, kisautósabb mint a 626, de jó. Szóval attól függ mire kell... Pl. ha egyedül lennék és nem kellene pakolós akkor lehet Celica-t vennék, vagy Xedos9-t esetleg... :-) KovLaci

colbeny | 2014-02-13 13:45 Feegor2 részére

 Értem én mindezt és köszi, hogy leírtad. Te milyen autót vennél, ha 800.000-1.000.000 forintod lenne rá? Körbenéztem én is a piacon, de nagyon kevés típus van amibe ne lehete belekötni valamennyire...

BluElite | 2014-02-13 13:09

Nekem is lenne egy elvi kérdésem a jobban hozzáértőkhöz:

 

Bár kimondottan panaszom nincs, mégis, gondolkodok azon, kipucolnám, vagy szerelővel kipucoltatnám a motor szívó részét, fene tudja mi van ott alapon (lerakódás)... Mekkora mutatvány szétbontani azt a részt (DiTD motor)? Ha jól látom, az adagoló előtte van. Vagy hagyjam csudába? Kell hozzá valami bontás után, az összeszereléshez? Gondolok itt tömítésre, ilyenekre.

 

Még egy kérdés, amivel bevallom nem vagyok tisztában, inkább a benzines motorokról tudok többet: a befecskendezőknél lévő ún. "tűzkarikának" mi a szerepe? Ez valami tömítés? Milyen esetekben kell kicserélni? Meg van határozva, hány km-ként KELL ezt cserélni? Kb mibe kerül, és mekkora mutatvány a csere?

 

Köszönöm: BluElite

BluElite | 2014-02-13 12:49 Csavez részére

 Szia!

 

Kapott egy felújító készletet pár ezresért, (szerelő szerezte be, nem volt vészes), mert a régi karmantyúk meg ilyenek már oda voltak rendesen, meg valami porvédő vagy micsoda, és bekoszolódott miatta valami... Nem tudom mi, fékhez nem nyúltam sose, csinálja aki ért hozzá...

 

Továbbá már amúgy is 2 éves lett, így lecseréltük a fékolajat + nyilván légtelenítés.

 

nem túl nagy összegből rendbe lehet tenni.

Feegor2 | 2014-02-13 11:08

 

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Aston Martin DB7 1993

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2+2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4631, 1820, 1238 mm

Tengelytávolság: 2591 mm

Hasmagasság:  152 mm

Légellenállási együttható: 0,31 cw

Saját tömeg: 1650 kg
Hengerelrendezés: 6 henger, soros

Szelepek száma: 24

Furat/löket: 91 / 83 mm

Sűrítési viszony: 8,3:1

Feltöltő: Eaton M90 kompresszor    
Motorbeépítés:  elöl, hosszában

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     3239    
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     339,7(249,8)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     488/ 3000

Gyorsulás 0-100 km/h: 5,9

Végsebesség: 253 km/h

Több autó