2024. November 24. - Emma

Mazda 626

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Feegor2 | 2014-02-11 14:03

 vak veszett világtalant én is januárban vettem egy 626 2000 turbó dízel 98-as kombit, a karosszériának vannak típus betegségei de az nem fontos , jó szakember  olcsón javítja ( csere drága ) szerviz könyv aranyat ér  pedig  ha nálunk vezették akkor kicsit lázán bántak a kilométer órával de a szerviz könyv az ért fontos mikor cseréltek benne vezérmű szíjat (csere 100 000Ft ha korrekten csinálod) iszonyú drága a futom, a fék, a teleszkópok,stb. 1,5-2szerese egy Opel, vagy Suzuki nak.

általában 12.14évesen már 250000-300000kmvan bennük ha nem akkor hazudik a tulaj (havi 1800km=250 000km), a 90le motor újkorában is gyenge volt hát még öregen nyomni kell mert nagy a turbó luk (1800körül indulbe legalább 2500ig kell húzatni hogy ne essen 1800 alá 25000 fölé nem érdemes nincs számot tevő gyorsulás 3000/5.sebeségben 130km=6.5l a fogyaszt, hát igen a motor szinte elnyühetettlen  a kaszni tágas és nagy de igazán nem lettél szerelmese a 626 Mazdának ne vegyél mert irreálisan drága Ausztriában, vagy Német országban egy fél havi minimál bér az ára nálunk 5-6 havi. kevés az új autó eladás Nálunk így irreálisan drágák a leszopogatot csontvázak a 626 nagyon kifutót tipus már és rettentő drága a fen tartása, én most cserélek bal első alsó lengő kart 350 00 csak az alkatrész egy telű 25000töl föl fele.

BluElite | 2014-02-11 13:58 colbeny részére

 Szia!

 

Az enyém is fent van, épp árulom, kombi, vonóhorgos. (megadom a számom ha gondolod, nincs tkargatni valóm, kipróbálhatod)

csak a saját véleményem tudom leírni róla: nekem 90 lovas DiTD dízel van. Motorikusan kitűnő, 5l-es országúti fogyasztással, az enyém a motorját tekintve hibátlan. Olajat nem eszik, húzni is húz. Klímája jó, hideg, belseje kitűnő állapotú, nem törött-szakadt-kiült-koszos. Amire gondot kell fordítani ennél a típusnál az alkalmanként a karosszéria munka, sajnos hajlamos a korrózióra. Pl. a hátfalat kellett lecseréltetnem még az ősszel. Ettől eltekintve semmi bajom nincs vele.

 Itt tudod megnézni:

 

http://www.hasznaltauto.hu/auto/mazda/626/mazda_626_2.0_ditd_te-7637638

 

Ha esetleg érdekel, csak szólj.

colbeny | 2014-02-11 13:19

Kedves 626 tulajok, szakértők!

 

Egy utolsó szériás 626-os vásárlásán töröm a fejem, egyelőre a használtautó.hu oldalt böngészgettem. Nagyon tetszik az autó, szinte csak jót hallani róla.

Olyan kérdéssel fordulnék hozzátok, hogy egy ilyen használt 626 esetében mi az, amit mindenképpen nézzek meg vásárlás előtt, amiből esetleg lehet következtetni az autó motorikus állapotára, előéletére. Sajnos nem vagyok autószerelő, így a ti szakértelmeteket szeretném kérni, mivel nem szeretnék hulladékot venni :)


Előre is köszönöm!

Üdv!

small | 2014-02-10 19:57 BluElite részére

 101 lovacska papíron :)

BluElite | 2014-02-10 19:11

 No, délután elvittem a gépet a szerelőhöz, reggel megnézi, miért ragad a fék. Remélem nem azt mondja hogy vegyek új féknyergeket, mert magam alá fordulok.... Majd beszámolok.

BluElite | 2014-02-10 08:14 small részére

 Hány lovas a tied?

small | 2014-02-09 20:55 BluElite részére

 Nem mértem le. De érzésra sokkal gyorsabban elforog 2500ig, ahol elszoktam váltogatni és szépen tól már kb 60tól 5.ben is, ahol előtte csak szenvedett.

small | 2014-02-09 20:53 BluElite részére

 Nekem pedig mintha kanyarodáskor valami zörgö hang jönne jobb oldalról (mintha egy pukli lenne a gumin és mikor odafordul akkor zöttyen), amerre húz is egyébként. (bár érdekes, mert mintha néha húzna, néha nem). Rossz kerékcsapágynak milyen hangja van? De érdekes, mert mikor futómű átnézésen volt, azt is ellenőrozték és azt mondták semmi. Vagy lehet a gumi lenne szálszakadt. :O

BluElite | 2014-02-09 13:20 small részére

 És most mennyi idő alatt van 100-on?

BluElite | 2014-02-09 12:51 small részére

 Én meg valamelyik nap megyek a szerelőhöz. Egy ideje észrevettem, 50km/h környékén beráz a kormány. Elvittem gumishoz, hátha cenítrozás, ilyesmi. Kiderült nem az, hanem megint szorul a bal első fék, gondolom berohadt valami. Fene egye meg, hogy amennyire motorikusan kifogástalan autót építettek a japók annyira elszúrták ezt a részét, meg az alvázvédelmet.... 

 

Már az is eszembe jutott, keresek valami ilyen gépet jó kasztnival, de tönkre vágott motorral, és átpakolom a motort.... Csak az a baj, nem érne semmivel se többet.

 

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Ferrari 288 GTO 1984

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm

Tengelytávolság: 2450 mm

Hasmagasság: 120 mm

Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok

Szelepek száma: 32

Furat/löket: 80 / 71 mm

Sűrítési viszony: 7,6:1

Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     2855     
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     496/ 3800

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8

Végsebesség: 305 km/h

Több autó