2024. November 24. - Emma

Mazda 626

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Feegor2 | 2014-02-13 11:04

 

Feegor2 | 2014-02-13 11:03

 Egy kis ízelítő a magyar utak, kontra öreg Mazda alkatrész árak.

Csavez | 2014-02-12 20:22

 Sziasztok

BluElite 

Azt szeretnèm kèrdezni hogy mi volt a baj a fèk beszorulàsànàl?

Mert nàlam pont azba baj hogy a jobb elsö kerèknèl folyamatosan befog a fèk, ès jó lenne tudni hogy mire szàmíthatok! Illetve az èrdekelne mèg hogy az lètezik hogy ez miatt vilàgít az abs làmpa?

Vàlaszod elöre is köszönöm.

Üdv Csavez

BluElite | 2014-02-12 06:48 colbeny részére

 Bármikor készséggel állok rendelkezésedre.

Ha megengedsz egy megjegyzést, szerintem kombival jobban jársz, sosem tudhatod mikor futsz bele egy cuccolásba. Ezeknél árban már gyakorlatilag semmi különbség nincs a kivitelek között.

 

Maradok tisztelettel: BluEltie

colbeny | 2014-02-11 21:40

Köszönöm mindenkinek a választ!

@BluElite: egyelőre 5 ajtósban vagy sedanban gondolkodom, de köszi az ajánlatot, ha aktuális lesz, mindenképp felereslek!

@anulu29: a tiéd is kombi, ha jól értem (station wagon).

kt626 | 2014-02-11 16:59 Feegor2 részére

"szerviz könyv aranyat ér"

 Azért nálunk óvatosan kezelném a szervizkönyv kérdéskört. Az enyémhez is adtak, de messziről látszik, hogy semmi köze a valósághoz és utólag töltötték ki és pecsételték végig. Az első 2-3 év lehet benne a valós, a többi kamu (8 évesen vettem). Tele van a piac ilyen, "szervizkönyves" autókkal.

anulu29 | 2014-02-11 15:36 colbeny részére

 Hali!

 

Az én autóm eladó, ha érdekel!? 2001 DITD Station Wagon 74kW. Kapot egy komoly újraélesztést egy másfél éve. Azóta minden rendben vele ,csak nekem már öreg. A részleteket, ha érdekel, elmondom személyesen, telefonon vagy e-mailben.

anulu29@freemail.hu

N.Gábor | 2014-02-11 15:15

 Nekem a 110 les van. Nem mondanám, hogy gyenge csak más.

Előtte volt octavia 1.9 TDI 110 le na úgy nem megy.de...

Szerintem ez a hosszú fokozatnak meg a 16 szelepes motornak köszönhető. 2000-2200 tól húz mint a mozdony.

Nekem is csak a kasznival volt gond de az olcsó pénz.

Motor pöccre indul, ízzitót meg se várom. Olajjal nem játszottam, 5w30 és nem folyatja.

BluElite | 2014-02-11 14:49 BluElite részére

 Na, most beszéltem a szerelővel, már az első féknyergek is fel vannak újítva.

BluElite | 2014-02-11 14:21 Feegor2 részére

 nem tudom. Nálam 216 ezer van most az órában, valószínűleg tényleg nincs benne több, mert a szervizkönyv százhatvanakárnyhányezerig vezetve volt, passszolnak ehhez aa motortérben, ajtó járatban felragasztott címkék. Azok korán is látszik, hogy nem utólag lett oda téve.

A belső tere miatt sem mondhatom, hogy több van benne. Ha valaki egyszer tekerte is az óráját, akkor sem tekert többet 40-50 ezernél az én esetemben. Legalább annyi, meg minden típusban van. De ha meg volt kímélve, akkor az a 40-50e meg nem oszt szoroz.

 

Igazából megy, indul, teszi a dolgát. Engem a korróziós gond bosszant, de mondjuk inkább ez bosszantson (mert mint mondtad viszonylag belátható költségekkel javítható), mint az utódokban lévő kéttömegű lendkerék, meg dpf, meg ilyen úri huncutságok, amik aztán viszik a lóvét mázsaszámra :-)

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Mazda3 MPS BL 2009-

Ajtók száma:     5
Ülések száma:     5
Hossz./szél./mag.: 4505/1770/1460 mm

Tengelytávolság: 2640 mm

Hasmagasság: 145 mm

Saját tömeg: 1460 kg

Légellenállási együttható: 0,32 cw

Hengerelrendezés:  soros

Turbófeltöltő.   
Hengerszám:     4
Motorbeépítés:   elöl, keresztben

Nagynyomású, közvetlen benzin befecskendezés.

Sebességfokozatok száma: 6 
Lökettérfogat (cm3):     2261
Furat / löket (mm): 87,5 / 94   
Sűrítési viszony:  9,5:1   
Hengerenkénti szelepszám:     4
Szelepvezérlés típusa:   változtatható Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     260(191)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     380/3000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,1 mp.

Végsebesség: 250 km/h

Több autó