2025. Április 21. Hétfő - Konrád
Mazda 626
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
MOTOROLAJ 5-10.
MOTOROLAJ 1-4.
Lamborghini Aventador LP 750-4 SV.
Turbófeltöltő, vagy kompresszor?
Mazda 3 MPS a bőség zavarában.
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Mazda3 Mazda3 (minden ami szerviz) Kérdések Mazdáról a szakértőnek Még több fórum téma
Lancia Rallye 037 Stradale 1982.
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 3915, 1850, 1245 mm
Tengelytávolság: 2440 mm
Hasmagasság:
Saját tömeg: 1170 kg
Hengerelrendezés: 4 henger (soros)
Szelepek száma: 8
Szelepvezérlés típusa: DOHC
Furat/löket: 84 / 90 mm
Sűrítési viszony: 7,5:1
Feltöltés: Abarth kompresszor
Motorbeépítés: középen, hátsó tengely előtt keresztben
Tüzelőanyagellátás: 1db duplatorkú Weber karburátor
Sebességfokozatok száma: 5
Hajtás: Hátsókerék
Lökettérfogat (cm3): 1995
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 207,8 (152,9)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min): 226 / 5000
Gyorsulás 0-100 km/h: 7 mp.
Végsebesség: 220 km/h
Több autó
BluElite | 2014-01-24 20:09 small részére
A műszer hiánya sajnos a mi környékünkön is probléma. A hivatalos márkaszervizben nincs egy darab se, más városban lévő egységükből tudnak kölcsön kérni.
Nekem már az is jó lenne, ha lenne valami táblázat, és tudná az ember, milyen hibának a kódját villogtatja ki. A régi autómnál legalább volt táblázat, aztán egy diag csatlakozó egyik pólusa meg a test közé bekötöttem egy 12v-os izzót, ami szpen kivillogta hogy a MAF szenzor a ludas.... Itt meg lennék lőve ha villogtatna.
Egyébként annak örülnék a helyedbe, hogy le volt dugózva az egr... Én is gondolkodom rajta, hogy megcsinálom a tavasszal.
small | 2014-01-24 17:29
Ma elvittem az ótót hivatalos szervízbe, ahol be tudják mérni a compot mit villog az izzítás lámpa.
JA és az igazán szép, egyedül az Óbudai szervízben mondták, hogy be tudnak mérni egy ilyen "öreg" autót, mert a többi helyen nincs hozzá műszer. (egy márkaszervízben...ezt kicsit gáznak érzem, főleg hogy nem 30 éves a járgány)
Kidobta hogy EGR szelep. Nem volt vákum. Kiderült, hogy le volt dugózva a vákumcső. :O De ez miért lehetett jó? Kidugították, megszünt a villogás. Viszont érzésre mintha gyengébb lenne most az autó, legalábbis alacsony fordulaton mindenképp. MIntha ilyen 500fordulatot elcsúszott volna a nyomaték. Viszont a magasabb fordulatot pedig jobban szeretné.
ABS-em is megnézték, a comp szerint nincs baj a jeladókkal, mégsem működik. :( Felajánlották, hogy otthagythatom néhány órára és lépésről lépésre átnézik óránként kb 8000ért.. :S
kelehead | 2014-01-23 17:48 cuba.71 részére
Köszönöm!
cuba.71 | 2014-01-23 10:24 kelehead részére
laczkokristof@gmail.com
70/4055325
djjosy | 2014-01-22 22:46 Feegor2 részére
Mindkét kulcsnál ugyanez a hiba?
Ha csak az egyiknél akkor nem e kopott a másik kulcs?????
Ha mindkettőnél akkor gyújtáskapcsolóbetétre gyanakszom.
Mivel ezt a fajtát még nem láttam hülyeséget nem akarok irni,de más kocsimnál (Fiat Uno) kontakttisztitó spray orvosolta a problémát....Ha nem láttál még ilyet vidd autóvillamosságishoz szerintem....Ha nagyon kopott a betét azon nem segit a spray....
Feegor2 | 2014-01-22 19:32 djjosy részére
A kulcsot mozgatom, akkor elkapja és önindítózik.
kelehead | 2014-01-22 19:26 cuba.71 részére
Kaphatnék egy E-mail cimet?Lenne még pár kérdésem ezzel kapcsolatban
Előre is köszi..
cuba.71 | 2014-01-22 08:34 kelehead részére
Mi csináljuk Gödöllőn a Szent István Agrártudományi Egyetemen.
djjosy | 2014-01-21 22:59
Tudna valaki abban segiteni hogy az 1998-2002-ig gyártott 626-osok sárfogó gumijai megegyeznek e?Ferdehátú lépcsőshátú illetve a kombi.Néztem Racing bazáron van csak nemtudom hogy jó e.Enyém már 2000-es a csepp ködlámpás,nem a kocka.
kovlaci | 2014-01-21 21:26 N.Gábor részére
Hali,
Sajna nekem sincs... :-(