2025. Április 21. Hétfő - Konrád

Mazda 626

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


BluElite | 2014-01-24 20:09 small részére

 A műszer hiánya sajnos a mi környékünkön is probléma. A hivatalos márkaszervizben nincs egy darab se, más városban lévő egységükből tudnak kölcsön kérni.

 

Nekem már az is jó lenne, ha lenne valami táblázat, és tudná az ember, milyen hibának a kódját villogtatja ki. A régi autómnál legalább volt táblázat, aztán egy diag csatlakozó egyik pólusa meg a test közé bekötöttem egy 12v-os izzót, ami szpen kivillogta hogy a MAF szenzor a ludas.... Itt meg lennék lőve ha villogtatna.

 

Egyébként annak örülnék a helyedbe, hogy le volt dugózva az egr... Én is gondolkodom rajta, hogy megcsinálom a tavasszal.

small | 2014-01-24 17:29

Ma elvittem az ótót hivatalos szervízbe, ahol be tudják mérni a compot mit villog az izzítás lámpa.

JA és az igazán szép, egyedül az Óbudai szervízben mondták, hogy be tudnak mérni egy ilyen "öreg" autót, mert a többi helyen nincs hozzá műszer. (egy márkaszervízben...ezt kicsit gáznak érzem, főleg hogy nem 30 éves a járgány)

Kidobta hogy EGR szelep. Nem volt vákum. Kiderült, hogy le volt dugózva a vákumcső. :O De ez miért lehetett jó? Kidugították, megszünt a villogás. Viszont érzésre mintha gyengébb lenne most az autó, legalábbis alacsony fordulaton mindenképp. MIntha ilyen 500fordulatot elcsúszott volna a nyomaték. Viszont a magasabb fordulatot pedig jobban szeretné.

 

ABS-em is megnézték, a comp szerint nincs baj a jeladókkal, mégsem működik. :( Felajánlották, hogy otthagythatom néhány órára és lépésről lépésre átnézik óránként kb 8000ért.. :S

kelehead | 2014-01-23 17:48 cuba.71 részére

 Köszönöm!

cuba.71 | 2014-01-23 10:24 kelehead részére

 laczkokristof@gmail.com

70/4055325

djjosy | 2014-01-22 22:46 Feegor2 részére

 Mindkét kulcsnál ugyanez a hiba?

Ha csak az egyiknél akkor nem e kopott a másik kulcs?????

Ha mindkettőnél akkor gyújtáskapcsolóbetétre gyanakszom.

Mivel ezt a fajtát még nem láttam hülyeséget nem akarok irni,de más kocsimnál (Fiat Uno) kontakttisztitó spray orvosolta a problémát....Ha nem láttál még ilyet vidd autóvillamosságishoz szerintem....Ha nagyon kopott a betét azon nem segit a spray....

Feegor2 | 2014-01-22 19:32 djjosy részére

 A kulcsot mozgatom, akkor elkapja és önindítózik.

kelehead | 2014-01-22 19:26 cuba.71 részére

 Kaphatnék egy E-mail cimet?Lenne még pár kérdésem ezzel kapcsolatban

Előre is köszi..

cuba.71 | 2014-01-22 08:34 kelehead részére

 Mi csináljuk Gödöllőn a Szent István Agrártudományi Egyetemen.

djjosy | 2014-01-21 22:59

 Tudna valaki abban segiteni hogy az 1998-2002-ig gyártott 626-osok sárfogó gumijai megegyeznek e?Ferdehátú lépcsőshátú illetve a kombi.Néztem Racing bazáron van csak nemtudom hogy jó e.Enyém már 2000-es a csepp ködlámpás,nem a kocka.

kovlaci | 2014-01-21 21:26 N.Gábor részére

Hali,

Sajna nekem sincs...  :-(

 

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lancia Rallye 037 Stradale 1982.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 3915, 1850, 1245 mm

Tengelytávolság: 2440 mm

Hasmagasság: 

Saját tömeg: 1170 kg
Hengerelrendezés: 4 henger (soros)

Szelepek száma: 8

Szelepvezérlés típusa: DOHC

Furat/löket: 84 / 90 mm

Sűrítési viszony: 7,5:1

Feltöltés: Abarth kompresszor   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt keresztben

Tüzelőanyagellátás: 1db duplatorkú Weber karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 
 

Hajtás: Hátsókerék

Lökettérfogat (cm3):     1995    
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):    207,8 (152,9)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     226 / 5000

Gyorsulás 0-100 km/h: 7 mp.

Végsebesség: 220 km/h

Több autó