2024. November 25. Hétfő - Katalin

Mazda 626

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


kovlaci | 2014-01-06 13:57 cuba.71 részére

Szia, Nekem kétféle bőr volt, a sima málott,(a lyukacsos nem), váltógomb morzsázott. Engem zavart, így elvittem ide: www.varrga.hu(by Anulu, köszi). Reggel 9-re mentem, délután 1-kor készen volt. Szép lett. Kormány, váltógomb le/felszerelés + kétféle bőr 23.5 ezerbe került. Képet hogyan tudok beszúrni? Laci

Feegor2 | 2014-01-04 20:53 cuba.71 részére

 Kösz .

cuba.71 | 2014-01-04 20:50 Feegor2 részére

 Én hagyom reggel álva melegedni 2-3 percet,aztán elindulok,és fokozatosan emelem a fordulatot a viz melegedésével.

1500-1600 körül elváltok az első kilométereken.

 

Ha minden rendben,olyan 1800RPM körül érezni kell a turbo müködését.

Feegor2 | 2014-01-04 19:21

 Persze a váltókaron is nyomot hagynak, az évek szeretnék egy kis segítséget kérni a reggeli melegítés? Mekkora fordulatszámon menjek, míg nem lesz meleg, KB menyinél indul a turbolya?

cuba.71 | 2014-01-04 18:42

 Az én kormányom is ilyen,szerintem mindegyiké ebbe a korba.

Nem birja a napfényt.

 

Túlvagyunk a jobb hátsó féknyereg cserén,:))) jöhet a bal hátsó.

Abból is ott szivárog a fékolaj mint a most cseréltből,+nem hagyta magát légteleniteni.

Ilyenkor örülök az autómnak........

Dehát muszáj,hogy rendbe legyen,hiszen a családom jár vele.

Oda egy ÖTVENESKE hirtelen.

gf2000 | 2014-01-04 17:12 small részére

 Nos igen' ez már tényleg probélma a mazdánál..

Én 230e.km-el vettem és igggenn..hasonlóan csúnya a kormány

Nem vígasztal,de más mazdánál is láttam ilyen kormányt...ami szintén nem futotta meg a föld-hold közötti távolság többszörösét..

small | 2014-01-04 16:57 Feegor2 részére

 Sehonnan, órájában 172e van, dehát olaszból jött ez lehet 372e is...vagy kitudja :( De azt mondják, ha veszel egy autót néhány dolgot nem árt megcsináltatni rajta kötelező jelleggel, ilyen ez a vezérlés is.

Km-ről jut eszenbe, kinek mennyire kopott a kormánya, ez enyémnek a tetején 11-2óra közötti részen ilyen 2 centis darabok vannak kiszakadva/le vannak kopva a bőrből, nagyon csúnya.. (kb mint a csatolt képen csak mélyebbek a kopások, mintha kiszakították volna)

Feegor2 | 2014-01-04 16:29

 Honnan tudod, hogy kell cserélni a vezérlést?

small | 2014-01-04 15:35

 Én még nem jutottam el a csomitartó bontásig, hűvös van kint fene essen bele :S De remélem hamarosan eljut a gépezet egy szerelőhöz akivel átnézetem a futómű felől jövő sejtelmes zajokat (az üres műanyag kannák hátul), és nem működik az izzítás visszajelző lámpi a műszerfalon, sem az ABS sem a kézifék. 

Mikor voltam megvenni, mind világított. a kereskedő valahogy elintézte...kikötötte, kivette belőle az izzót vagy nemtudom. Meg tuti nem csináltatta mert az ABS az nem müxik, de mondjuk azt lehet érdemes volna tudnom miért villogott az izzítás visszajelző. 

Másik kérdésem, a vezérléssel kapcsolatos, elnézve a szíj/görgő árakat van egy ára. 70-100e között+vízpumpa 25e...kicsit sokallom. :O Aki már cserélt mindent kellett és ez egy legalább 150e-s mutatvány? Milyen típus ajánlott, mert van rengeteg márka a webshopokban.

Feegor2 | 2014-01-04 14:49

 Köszönöm a válaszokat a feleségemnek vettem elölte régi Suzuki Swift 1.3-asa volt 14évik hajtotta csak idén összetörték annak a hossza 350cm volt ez egy picit nagyobb, de jól bír, vele igaz hátra felé még szoknia kell a Suzukiba 150 000 km rakót 14 év alatt így furcsa volt a 340 000 km a Mazdában, de még 80 000km elmegy az már jó lesz.

Sajnos a szerelő ismerősünk azt mondta, nem lesz még egy olyan kevés karbantartás, és pénzt igénylő, mint a Suzuki (én vezettem, amikor összetörték egy másik Suzuki nekem jött oldalról 30 km sebességek mind két Suzuki totál káros lett fene az olcsoságott )

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lancia Rallye 037 Stradale 1982.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 3915, 1850, 1245 mm

Tengelytávolság: 2440 mm

Hasmagasság: 

Saját tömeg: 1170 kg
Hengerelrendezés: 4 henger (soros)

Szelepek száma: 8

Szelepvezérlés típusa: DOHC

Furat/löket: 84 / 90 mm

Sűrítési viszony: 7,5:1

Feltöltés: Abarth kompresszor   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt keresztben

Tüzelőanyagellátás: 1db duplatorkú Weber karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 
 

Hajtás: Hátsókerék

Lökettérfogat (cm3):     1995    
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):    207,8 (152,9)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     226 / 5000

Gyorsulás 0-100 km/h: 7 mp.

Végsebesség: 220 km/h

Több autó