2024. November 25. Hétfő - Katalin
Mazda 626
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
Mazda Skyactiv-G. A benzines.
MOTOROLAJ 1-4.
Grammok, grammok, kilogrammok...
MOTOROLAJ 5-10.
Közvetlen befecskendezés.
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda5 Mazda3 Még több fórum téma
Lamborghini Murcielago LP670-4 Superveloce 2009
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2+2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4705, 2058, 1135 mm
Tengelytávolság: 2665 mm
Hasmagasság: mm
Légellenállási együttható:
Saját tömeg: 1565 kg
Hengerelrendezés:12 henger, 60 fokos V alakban.
Szelepek száma: 48
Furat/löket: 88 / 89 mm
Sűrítési viszony: 11,0:1
Motorbeépítés: Hátsó tengely előtt hosszában, középen
Benzin befecskendezés
Sebességfokozatok száma: 6 automata
Négykerék-hajtás
Lökettérfogat (cm3): 6496
Szelepvezérlés típusa: Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 670,2 (492,9)/ 8000
Nyomaték (Nm / 1 min): 660/ 6500
Gyorsulás 0-100 km/h: 3,3
Végsebesség: 337 km/h
Összesen 350 darab készült.
Több autó
Filibert | 2013-12-20 16:51
Egy elég furcsa problémával fordulok hozzátok. 1998-as 626 ditd, kombi típusú mazdáról lenne szó.
Egyik napról a másikra, hideg indítás után 1000 - 2000-es fordulatszám között rángat a motor. Ez a tartomány fokozatosan szűkül a 2000-es tartomány felé ahogy melegszik a kocsi, végül megszűnik. A rángatás egy 10-15km-es táv után teljesen megszűnik, és üzemmelegen újraindítva nem is produkálja a hibát, és arról sincs szó hogy nem indul be melegen. Téli hidegben a rángatás valamivel tovább tart, és ha este minusz is volt, akkor alapjáraton is csinálja egy kicsit. Rosszabb üzemanyag tankolása után a probléma rosszabb, viszont a minőségi, magas oktámszámú üzemanyaggal lényeges javulást mutat.
Tanácstalan vagyok, és a szerekő is csak széttárta a kezét és sorolta a lehetséges problémákat. Ezeket végigzongorázni és mindent kicserélni amire ő gondolt...arra nincs keretem.
Ha valakinek ismerős a hiba, vagy van valami tippje, az kérem írjon!
Előre is köszönöm!
Üdv.!
pusi65 | 2013-12-12 20:35 kovlaci részére
Kovlaci, semmin sem csodálkozom Magyarországon. Engem Budapesten robogóval haladva már többször majdnem elsodort szabálytalanul száguldozó! rendőrkocsi. Nemrég egy parkolásnál sérülést okozó cserbenhagyót jelentettem be a szomszéd utcai rendőrségen. Ahelyett, hogy melegen elkapták volna az okozót, (ott bújkált) felhívták figyelmemet, hogy várjak az irodán, mert először felveszik az adataimat. Bocsánat, hogy a fórumon ezzel fárasztok, de olyan felháborító ez az egész ..ar, ami ebben az országban van. Sok szerencsét kívánok minden Mazdásnak - és nem Mazdásnak:)
gf2000 | 2013-12-12 19:16 mazda-auto.hu részére
Nagyon köszönöm a válaszotokat.
Az autó nincs hosszabb távon használva-ez igaz.
Ma pl.(két részletben) kb 50-60 km mentünk vele,ebből kb.2*10km városon kívűl (max.80-al) a többi városi használat.
Tudom korábban dicsekedtem vele hogy milyen szuperul fogyaszt a kocsi,most megin igaz lett a legnagyobb átlag max.7lit.benzin.
A hűtővizet megnéztem hideg-meleg járó motornál, nincs látható fogyás.Nincs bugyburékolás sem a tágulásit.-ban,sem a hűtősapka levétele után a hűtőnél.
Hidegen kiszedtem a gyertyákat is egyesével és úgy is "járattam"-már amit az elektronika "elbírt" -nem köpött fel vízet egy hengernél sem.
Nem titok...nagy kő esett le a szívemről. :-)
kovlaci | 2013-12-12 14:30
mazda-auto.hu | 2013-12-12 12:24 gf2000 részére
A kondenzvíz a kipufogóban összegyűlhet, különösen ha ritkán van hosszabb távon használva az autó, és nem melegszik át a kipufogórendszer, illetve nincs nagyobb gáznyomás.. Ezért nincs mennyiségi mérce. A fagyállónak jellegzetes szaga van, illetve a hűtővíz mennyisége rövid távon is változhat. Ha gázadásra a hűtő gumicsövei felfúvódnak, vagy bugyborékol a kiegyenlító tartályban a fagyálló, akkor nagy valószínűséggel tömítetlenség van a motorban.
gf2000 | 2013-12-11 21:42 gf2000 részére
Bocs!!!
KONDENZVÍZ-akart lenni...elnézést
gf2000 | 2013-12-11 21:40
Tisztelt Mazda -autó!
Azt szeretném megtudni,hogy így télen mekkora a "természetes" kiáramló mondenzvíz mennyisége hideg motornál,illetve meleg motornál.
Kérdésem oka: mint kiderült a kocsimban rossz volt a termosztát (1997' gf 2000i-fs mot.kód)
Azzal riogatott egy családtagom,hogy lehet hengerfejes is a kocsi-aminek a legegyszerübb vizsálata,ha rongyot teszünk a meleg kipufogómögé és ha az nedves lessz akkor nagy valószínűséggel hengerfejes a kocsi.
Egy szerelővel történő beszélgetés után kivettem a régi termosztátos és "forró fűrdős" ellenőrzéssel megvizsgáltam,hogy tényleg rossz-e. Nos forrásban lévő vízben kb.1mm-ert nyított ki-szóval valószínüleg rossz volt a drága.De..amikor bekerült az új a helyére és garázsban járattam a motort kb5-8 percig (próba út után,maradék légtelenítés végett) a kocsi mögött látható mennyíségű,víz volt.(mintha kisriccelt volna a kipufogóból kb.0,3-0,5dl közötti mennyiség lehetett) Ekkor már meleg volt a motor.Nem fütött garázsban kb.-4C fokon történt a járatás. Ez természetes jelenség vagy kezdjek aggódni.??
Mivel még hosszabb útra nem mentünk a kocsival,nem tudom hogy fogyott-e a hűtővíz mennyisége.
Köszi a választ.
mazda-auto.hu | 2013-12-09 14:35 ali53 részére
Mivel egyik fejegység sem ISO DIN csatlakozós, ezért minden bizonnyal a gyári kábelkorbács csatlakozója az eltérő, és nincs még egy közdarab az esetleg azonos gyári kábelkorbácsok, és a fejegységek között. Kétséget kizáróan csak két különböző autó "élő" vizsgálatával lehetne dönteni.
ali53 | 2013-12-08 19:02
Üdv minden márkatársnak!
Egy kérdésem lenne a szakértőhöz: 2001 januári GF 626-omban Panasonic CQ-LM4720A fejegység van hasonló márkájú CD-tárral kiegészítve. Tudnék szerezni helyette a későbbi kiadású 626-okba szerelt 2DIN-es Clarion 2191-es fejegységet. Sajnos, a fotók szerint a csatlakozók mások. A Pana hátulján a CD-tár csatlakozón kívül még 2 csatlakozó van, a másikon csak egy (szélesebb). Mi a véleménye, megoldható lenne-e a fejegység csere, létezik-e valami adapter a probléma áthidalására, vagy más a kábelkorbács a kétfajta fejegységhez?
mazda-auto.hu | 2013-12-02 09:24 small részére
4x112-es osztókört alkalmazó márkát-típust egyelőre nem találtam. Nem túl gyakori méret. Az 5x112-est sok márka használja, de ezt nem nagyon. Valószínűleg a 80-as évek elejéről származhat.