2024. November 24. - Emma

Mazda 626

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


BluElite | 2014-01-04 14:21 Feegor2 részére

 Szia!

 

Akkor rám marad hogy a vért törölgessem 

 

NEkem is olyan gépem van mint a tiéd. Az enyémmel motorikusan soha nem volt semmi baj, egy turbócsövet cseréltem, de nem gyárira mert az nagyon drága. Volt aki belefutott porlasztócsúcs meg ilyen dolgokba, de ez más típusnál is előjöhet. Nem tudom kinek mi a véleménye, de szerintem ez a típus legalább mentesnek tűnik pl. a zafirákban 200000-ként megjelenő adagoló haláltól, az mk3-as mondeókban szintén 200-ként megjelenő magasonyású szivattyú hibáktól, nincs még bennük kettőstömegű lendkerék, meg dpf, szerencsére. Alkalmanként egy szakember által elvégzett átnézéssel, és a km függvényében meghatározott dolgok cseréjén kívül talán nem lesz nagyobb gondod.

Amikre viszont nagyon fel kell készünöd - szerintem -, azok a karosszéria problémák. Olyan vékony anyagból van, hogy ami máshol felületi rozsda, az ennél már át is lyukasztotta. Neked is azt tudom tanácsolni, bontsd le a csomitartóban a két oldalsó kárpitot, lehet, a doblemezeken csodát fogsz látni...... Nekem derékba törött mindkettő.

 

Amúgy jó helyre tévedtél, ezen a fórumon biztos hogy mindig kapsz segítséget, tanácsot ha gubanc van.

gf2000 | 2014-01-04 11:21 Feegor2 részére

 Szia

Elöször is üdv a "mazdásoknál"  

 

A kocsiról annyit,hogy minden más típusnál,ha "jó" előélettel rendelkezik,akkor nagyobb baj nem lehet-ellenben ha gondantlan gazdája volt akkor lehetnek problémák.

Sajnos az enyémnek is gondatlan volt a tulaja és nekem kellett "össze rakni a dolgokat".

Szerintem annyiban "rosszabb" helyzetben vagy,hogy egy dizelek-ha a motorban van gond-drágábban javíthatók.

Nekem benzinesem van ugyan,de a 6.8-7.2.lit.átlaggal tökéletesen elégedett vagyok (pláne,hogy néha 160-as az utazó tempó..)  Szóval nem biztos hogy a dizel annyival jobb választás volt,mint egy benzines..de ezt te tudod.

Mindenesetre sok sikert és sok-sok örömteli km-t kívánok..

cuba.71 | 2014-01-03 20:44 Feegor2 részére

 Hogy minek örülj,........................................:))))))))))))

Ennél az autónál,egy nagy öröm létezik csak,HA MINDEN ÚGY MŰKÖDIK ahogy kell,ha neg majd jönnek a gondok,az meg NAGY TRAUMA lessz.

Hidd el tapasztalatból beszélek,persze nagyon nem akarom a kedvedet szegni.:)

 

 

Nekem például ma a CSALÁD ALATT,elmult a fék,egyik pillanatról a másikra.

EBBE a HATALMAS ÖRÖM az hogy életben maradtak.(próbálom már én is a dolgokat a pozitiv oldaláról megközeliteni)

A gumifékcső,és a féknyereg(jobb hátsó)találkozásánál,a 10-es csavaron lévő aluminium alátét,ami ugye többek közt a tömitettségért felel,nemes egyszerűséggel SZÉTROHADT.

Életemben nem láttam még ilyet,ezidáig,pedig én se vagyok már húsz.

 

Tehát alkalmanként,egy nagy MEGLEPI auto a MAZDA.

Erre is SZÁMITS.

Egyébként mi több mint 60.000-t tekertünk már bele,és szeretjük.

Feegor2 | 2014-01-03 18:32

 Sziasztok, szeretnék egy kis infot a 626 Mazdáról egy hete vettem és még nem tudom, minek örüljek és mi a szomorú a kocsi viselkedésében 1998-as 2000 turbó dízel kombi 

340 000.km van benne.

Gabor83 | 2014-01-02 16:56

Csatlakozom, BÚÉK! :)

 

Sikerült összepuszilnom egy Swift-el, az eredménye az lett, hogy a Swift tükre szarrá törve esett le, míg a GF-em tükörlapja törött el. :(

Cserélt valaki tükröt? Lehet vajön külön lapot kapni?

(annyi móka van benne, hogy ez szerintem fütőtt)

 

Gábor

BluElite | 2013-12-31 07:29 ali53 részére

 Csatlakozom, mindenkinek Bolog Újévet!!!!!

ali53 | 2013-12-30 22:41

 A szakértő(k)nek és minden cartársnak ez úton kívánok széles utat, balesetmentes közlekedést, hibamentes üzemeltetést a 626-osunkhoz, ehhez jó egészséget és Boldog Új Esztendőt!!!

Tibi46 | 2013-12-28 22:26 gf2000 részére

 Van a kiegyenlítőbe folyadék,a termosztát nemtudom rossz-e mert az a vastag cső is egy idő után forró ami a termosztáttól megy a hűtőhöz.

Ma vissza raktam a hűtőt,majd meglátjuk a fejleményeket.

Amikor feltöltöttem a hűtőt folyadékkal,beindítottam a gépet az alapjárat összevissza ingadozott,járattam magasabb fordulaton míg felnem melegedett és utánna szépen vissza ált a megszokottra.

A fűtőradiátor is kortyogott járó motornál töltöttem még a hűtőbe,mostmár azis megszünt.

Majd meglátjuk.

gf2000 | 2013-12-28 19:31

Hali

Két személyes tapasztalatot osztanék meg.

Az egyik Tibi46-nak..

Szóval hasonló problámával küzködtem.Illetve lenne egy gyors kérdésem is.Amikor "csepeg" a víz melegen, a kiegyenlítőtartályban van víz?-Pontosítok,ha használod a kocsit,meleg a "rendszer" a kiegyelnítőtartályban van víz (vagy fagyálló folydék?) Nem kell utánna tölteni?Vagy elillan és üres a tartály?

A saját példám: melegen állandóan fogyott a tágulási(kiegyenl.)tartályból a víz és én oda -is-szorgosan töltögettem vissza.Idő közben kiderült,hogy a termosztát rossz,és a tágulási tartályfelé nyomja ki a vízet.Hogy ezt miért írom le? Mert korábban a hűtőnél engedte el a vízet és egy szerelő mondta,hogy ha egy rendszernek az épp a "leggyengébb"része akkor az adja meg előre meg magát.(persze hűtő csere után kezdett a tágulási tart.-nál vízet engedni).Lehet,hogy neked is máshol van a problémád-csak épp ott jelentkezik ahol a leggyengébb a rendszer

 

A másik tapasztalásom Cengli részére.

 

Bár,97-től gyártott(igaz GF-es.mazdám van) de annak a kesztyűtartó mögött van a pollen szűrő és,-igen,az is okozhat párásodást(már ha nem tiszta)

És minden tiszteletem a honlap üzemeltetőké.de én találtam egy profi mazda bontót BP.-en.Alvázszámszerint tudják megmondani mi kell a konkrét típusba.

A címűk: info kukac mazdaalkatresz pont hu

Nekem alkatrészben komolyabb segítség volt,mint a kecskeméti bontó.

djjosy | 2013-12-28 00:54 Cengli részére

 Szia.Kukucskálj be a kesztyűtartó mögé:)

2-es fokozat halott?Fűtőmotor előtét ellenállás.......

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lancia Rallye 037 Stradale 1982.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 3915, 1850, 1245 mm

Tengelytávolság: 2440 mm

Hasmagasság: 

Saját tömeg: 1170 kg
Hengerelrendezés: 4 henger (soros)

Szelepek száma: 8

Szelepvezérlés típusa: DOHC

Furat/löket: 84 / 90 mm

Sűrítési viszony: 7,5:1

Feltöltés: Abarth kompresszor   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt keresztben

Tüzelőanyagellátás: 1db duplatorkú Weber karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 
 

Hajtás: Hátsókerék

Lökettérfogat (cm3):     1995    
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):    207,8 (152,9)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     226 / 5000

Gyorsulás 0-100 km/h: 7 mp.

Végsebesség: 220 km/h

Több autó