2024. December 23. Hétfő - Viktória

Mazda B2500, és BT-50 fórum.

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2012-12-06 07:55 papa521 részére

Ha nincs nyoma, hogy kifele távozik a víz (akár az utastérben a szőnyeg alá), akkor sajnos valószínűleg a hengerfejen belül van a gond. Másik lehetőség, amit ellenőrizni kellene, hogy a motorolajban nincs-e barna habosodás, mely víz jelenlétére utal. Ez esetben akár a víz-olaj hőcserélőn belül lehet a gond, ezt olcsóbb és egyszerűbb javítani.

mazda-auto.hu | 2012-12-06 07:49 zoli1010 részére

Sok példányt az elvileg valódi rendeltetésének megfelelően gyakorlatilag mezőgazdasági munkagépként használnak-használtak. Ebből kifolyólag is ajánlatos egy a típusban járatos szerviznek "megmutatni" a kiszemelt példányt. Most hiába írnám le, hogy miket kell átnézni, mivel ha korábban ilyen autót nem használtál, nem lesz viszonyítási alapod, milyen, amikor jó. Súlyos pénzekbe kerülhet például egy hibás differenciálmű, osztómű hiba, vagy lánccsere, adagoló hiba, féltengely csere. Erre az autóra a hengerfej, illetve a turbó hibája kevésbé jellemző.

papa521 | 2012-12-05 14:22

Tisztelt mazda-autó.hu októberben vettem,egy BT-50-est.És egy idő után belevegősödik a hütő,melegszik.Víz csepegést nem észlelni.Már kicseréltük a termosztátot,most a hűtősapkát cserélte ki a kereskedő.Lehet ,hogy a hengerfejnél van baj.?Mit lehetne tenni?Teljesen elvagyok ckenődve! Tisztelettel papa521

zoli1010 | 2012-12-03 19:40

Sziasztok!Egy kis segítségre lenne szükségem!Mazda b 2500-ast szeretnék venni 6-10 éves korig.Arra lennék kíváncsi,hogy mire kell egy ilyen autónál fokozottan odafigyelni,hogy vannak e esetleg gyenge pontjai,és ha vannak,akkor mik azok?segítségeteket előre is köszöni egy leendő mazda tulajdonos!

mazda-auto.hu | 2012-12-03 14:21 krisz b2500 részére

Első körben a féltengely csuklókat kellene kizárni, illetve ellenőrizni. Ez a leggyakoribb ilyen jellegű probléma.

krisz b2500 | 2012-12-02 20:11

Üdvözlöm! Segítséget szeretnék kérni, egy 98-as b2500-assal küzdöm. Hajtás gondom van 2wd-ben tökéletesen müködik, 4wd-ben is működik, viszont erős kattogás hallható, egyenesben el lehet vele indulni kattogás nélkül, viszont ha terhelést kap úgy is hallható, de kanyarban alászedett kormánynál azonnal hallható lesz, kattogó-daráló hang. Tudna-e segiteni, hol kezdjük el a hiba keresését, osztómű okozhatja-e esetleg a hiba forrását, vagy az elejében keresendő a hiba? Üdvözlettel. Krisztián

mazda-auto.hu | 2012-11-28 09:52 Gabor77 részére

Hidegen 0,1 mm szívó, 0,2 mm kipufogó szívó.

Gabor77 | 2012-11-27 20:09

Üdvözlöm! Szeretném öntől megkérdezni, hogy a b2500 2004 évjáratú 12 szelepes járművemnek, mi a szelepbeálítási adatai, válaszát előre is köszönöm. Gábor

mazda-auto.hu | 2012-11-13 14:03 B. Gábor részére

Nagyon nagy az esélye, hogy az adagolóval van probléma, vagy porlasztóval-porlasztókkal.

B. Gábor | 2012-11-13 09:18 hamarpeti részére

Hali! Azt tudod, hogy visszaejti az üzemanyagot vagy csak gondolod?

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Ferrari 288 GTO 1984

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm

Tengelytávolság: 2450 mm

Hasmagasság: 120 mm

Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok

Szelepek száma: 32

Furat/löket: 80 / 71 mm

Sűrítési viszony: 7,6:1

Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     2855     
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     496/ 3800

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8

Végsebesség: 305 km/h

Több autó