2024. December 29. - Tamás

Kérdések Mazdáról a szakértőnek

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


davidadri | 2013-06-06 15:24 littlerock79 részére

Amugy téged merre lehetne elérni személyessen??Sopron környékén esetleg?? :))

davidadri | 2013-06-06 15:20 littlerock79 részére

köszönöm a válaszokat!!

littlerock79 | 2013-06-05 19:46 davidadri részére

Ez a hiba nagyon gyakori. az alátétnek kb 1000huf volt darabja, a csere ideje attól függ, mennyire van beragadva a porlasztó a fészkébe, illetve mennyire nehéz kitakaritani a fészket. A leszorító hidak meghúzására kell utána nagyon odafigyelni. Érdemes a szelepfedéltömítést is újra cserélni, mert kellemetlen, ha e miatt kell szétszedni megint... Én magamnak cseréltem,nem annyira bonyolult, de laikus ne nyúljon hozzá... Szerintem kevés olyan márkaszreviz van, amelyik még nem csinált ilyen beavatkozást. Ha a kartergázcsövet lehúzod, és erős kipufogógáz szaga van, akkor szinte biztos hogy gond van. Nem mellékesen ilyenkor fogyasztja az olajat is....

davidadri | 2013-06-05 16:56 mazda-auto.hu részére

Üdv. És ez a hiba mennyire gyakori hogy ezek a tömitők nem tömitenek,mert a szerviz nem is nagyon csinált még ilyet....!!drága dolog ez amugy??

jirko | 2013-06-05 12:56

Tisztelt Szakértő! 2004 es mazda6 18TE szgk-ban a bal első lámpa állítómotorja az utóbbi időben bekapcsolt világításnál folyamatosan zúg(helyzetjelzőn is, tompított nélkül), olyan mintha állítna,de nem állít a lámpa helyzete fix. Ha belülröl állítom a tekerővel akkor működik le és fel is. Mit lehet tenni, hogy a zúgás elmúljon. nemszoktam használni a magasságállítást, mivel általában egyedül utazom. Kilehet kötni? ha igen hogyan. Köszi

mazda-auto.hu | 2013-06-05 09:43 davidadri részére

Ezek a hengerfejben a befecskendezők alatti tömítőgyűrűk. Ha nem jól tömítenek, akkor nagyobb a kartergáz is, így több olaj kerül a beömlő oldal elemeibe, így a köztes (intercooler) hűtőbe is.

davidadri | 2013-06-04 15:34

Tisztelt szakértő Irtam pár hete hogy a mazda 6 dieselemmel turbo bajom volt sokszor már,intrcoolerem tele van olajjal !! Azt a választ kaptam hogy a befecskendező alátétet is probáljuk meg cserélni!!pontossan mire is gondolt,hol is van ez pontossan,és ha esetleg ez a hiba,akkor az összefügg a coolerhűtöben lévő sok olajjal?? Vissza a tetejére

csontosotto | 2013-05-31 18:34

Akkor szervíz! Köszönöm az infót.

mazda-auto.hu | 2013-05-31 08:44 csontosotto részére

Egy viszonylag hosszú procedúrát kell végrehajtani az ablakemelő gomb segítségével, hogy a rendszer újratanulja az üveg helyzetét. Ez szervizben 15 perc. Sajnos ez olyan jellegű információ, melyet nem adhatok ki. Ha ez a megoldás nem segít, akkor valószínűleg alkatrész cserére lesz szükség.

csontosotto | 2013-05-30 18:16

Tisztelt Mazda- Auto. Elektromos ablakemelővel kapcsolatos kérdésem lenne: 2004 novemberi Mazda6, bal első elktromos ablak felhúzás után mindig visszanyit középállásig (mintha valami akadályt érezne, pedig csak rendesen felhúzódik). A központi zárás után általában automatikusan felhúzza, és meg is áll fenn, de nem mindig. Olyankor többszöri próbálkozásra azért össze szokott jönni. Esetleg valami ötlet, hogy mi lehet a baja? Előre is nagyon köszönöm! :)

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Ferrari 288 GTO 1984

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm

Tengelytávolság: 2450 mm

Hasmagasság: 120 mm

Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok

Szelepek száma: 32

Furat/löket: 80 / 71 mm

Sűrítési viszony: 7,6:1

Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     2855     
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     496/ 3800

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8

Végsebesség: 305 km/h

Több autó