2024. November 24. - Emma

Kérdések Mazdáról a szakértőnek

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


ungyi | 2012-11-16 10:49

T.Szakértő úr! Lehet,nem idevaló a kérésem, de itt is felteszem,mert sürgős.1987-es 323-as 1.5-8s sedanomba bekapcsoltam a ködlámőa kapcsolót, majd kb. 15 perc múlva észleltem,hogy nem működik.Ki-be kapcsoltam és felvillant néha, de rájöttem, csak benyomva, állandóan nyomva tartva müködik a két hátsó ködlámpa, izzók jók.Valószínű a kapcsolóval van baj. Kérdésem, lehet-e kapni ehhez a tipushoz kapcsolót, mennyire bonyolult kicserélni és kb, mennyibe kerülhet a kapcsoló. A gomb kb. uj 5 ft-os nagyságó. Köszönöm.István

djzsoca | 2012-11-14 20:24 mazda-auto.hu részére

Nagyon szépen köszönöm. És még az meg kérdezhetnek hogy kb mennyibe kerül a légzsák(ok) javítása a hina kód(okat) leszámítva? Nagyon szépen köszönöm.

Foreszt 074 | 2012-11-13 18:29

Tisztelt szakértő úr!Hogy kell érteni hogy lehet kalibrálni?Miért csal a számítógép?Válaszát előre is köszönöm!

mazda-auto.hu | 2012-11-13 13:57 Foreszt 074 részére

Még elmegy, de lehet, hogy csal a számítógép, lehet kalibrálni.

mazda-auto.hu | 2012-11-13 13:57 Foreszt 074 részére

Még elmegy, de lehet, hogy csal a számítógép, lehet kalibrálni.

mazda-auto.hu | 2012-11-13 13:47 djzsoca részére

Viszgán bukás a világító légzsák lámpa. Egy diagnosztika nettó 6600,-Ft. Nagyon kockázatos lenne a légzsákok végleges kiiktatása. Gondolj bele, eladod az autót, és az új tulaj látja a légzsák felíratokat a burkolatokon, tehát "számít" rájuk. Baleset esetén akár neked is lehet gondod belőle, az okozati lehetőségekről nem is beszélve. Ráadásul vizsgán elvileg kiolvassák a vezérlőegység hiba tárolóját, tehát csak szoftveresen lehetne kiiktatni véglegesen, a vezérlőegység manipulálásával.

Foreszt 074 | 2012-11-13 05:44

Tisztelt szakértő úr!Mazda 6 2000 dizel 2008-as évjáratú autónál a computer szerint 7,4 az átlagfogyasztás! Azt szeretném kérdezni hogy ez rendben van-e normál használat mellett?Nem nagyon húzatom néha megyek vele 140-150-et!Válaszát előre is köszönöm Tisztelettel Kelemen István

djzsoca | 2012-11-12 15:31 mazda-auto.hu részére

Meg szerintem a hiba forrását a lökhárito alatt kell keresni. Mert mikor leszereltűk a lökőst, hogy kapjon egy köd lámpát észrevettem, hogy elől a kasznihoz van fogatva egy fekete értékelő, amiről le szakadt a vezeték azt hiszem 4 db vezeték van hozzá kötve. Igaz nem tartottam nagy jelentőségének. De szerintem az lenne a légzsák(ok) érzékelője mert ugan is 2 van belőle 1 a jobb és 1 a bal oldalt. De szerintem ez a szervizbe ki tudják mutatni a hiba kódot. Csak el kell nála vegeztetni egy diagnosztikát .

djzsoca | 2012-11-12 15:22 mazda-auto.hu részére

Köszönöm. Kb menyibe kerülne megnézetni a hiba forrást. És e miatt gond lehet e vele a műszaki vizsgán? Vagy pedig lehetséges e a legzsákok végleges ki iktatása?

mazda-auto.hu | 2012-11-12 07:45 djzsoca részére

Ezek a lámpák hibakódra utalnak, illetve jelzik, hogy a légzsák (-ok) nem léphetnek, illetve nem tudnak működésbe lépni "baj" esetén sem.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Ferrari 288 GTO 1984

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm

Tengelytávolság: 2450 mm

Hasmagasság: 120 mm

Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok

Szelepek száma: 32

Furat/löket: 80 / 71 mm

Sűrítési viszony: 7,6:1

Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     2855     
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     496/ 3800

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8

Végsebesség: 305 km/h

Több autó