2024. November 24. - Emma

Kérdések Mazdáról a szakértőnek

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


andrastomi | 2012-11-06 11:29

Tisztelt Szakértő! Mazda2 kormányművével kapcsalatban kérdeznék.2009 évi 1.3 benzisen modell, járó motornál, lassú menetben - kitolatás bejáróról, padkára felállás stb. - olyan hangok és érzések ( értsd kottyanás ) jönnek át a kormányról, mintha valamelyik kormányösszekötő koppana, lógna. De nem ez a helyzet, mindkét első kereket "megrángattam" felemelve, sem függőleges, sem vízszintes tengely mentén nincs még csak egy pici kottyanás, lógás sem. Álló motornál nem érezni a kormány mozgatására kottyanást, azonban amikor a szervo dolgozik, akkor álló helyben ide-oda "rángatva" is érezni valami kottyanás szerűt, ami menet közben kormányozva erősebbnek tűnik. Az autó úttartása, ilyesmi rendben van. Mi lehet a jelenség oka? Köszönettel!

djzsoca | 2012-11-06 09:10 mazda-auto.hu részére

Nagyon szépen köszönöm. Véletlen esetleg tudto ajánlani ahol meg tudnám nézni, hogy kb. milyen áron fut a verseny katalizátor. Köszönöm sziasztok.

mazda-auto.hu | 2012-11-05 14:53 Foreszt 074 részére

Már máskor is felmerült a kérdés, nem tudok egyelőre motoros teleszkópokról ehhez a típushoz.

mazda-auto.hu | 2012-11-05 14:50 B. Gábor részére

A B2500-ös rovatban válaszoltam már. Valószínűleg az adagoló hibája okozza a "langyosan" rossz működést.

mazda-auto.hu | 2012-11-05 14:49 djzsoca részére

A verseny alatt valsózínűleg fémmagos katalizátort értesz. Lehet használni, mivel ez már a gáz utókezelése, így nincs lényegi hatással a motorra, 2-5 lóerőt viszont jelenthet a gázokkal szembeni kisebb áramlási ellenállása.

B. Gábor | 2012-11-03 18:20

Sziasztok! Bognár Gábor vagyok. Van egy B2500-öm, e miatt regisztráltam ide. Segítséget szeretnék kérni tőletek, hátha találkozott már valaki ilyen jellegű hibával. Hidegen mikor indítom az autót, megvárom a hosszú izzítást, nagyon pöccre el is indul a motor, majd kb. 15-30s múlva elkezd egyenetlenül járni, rázkódni és, ha nem tartom kicsit fordulaton úgy kb. 1250-en le is áll. Ha leállt nagyon nagy kínlódás árán indul el ismét, ilyenkor szürkét füstöl, mintha nem égne el tökéletesen a gázolaj, érezni is a gázolaj szagát. Kb. 2-3perc járatás után már semmi baja. De, ha ezen belül próbálok meg elindulni nagyon erőtlen, ugyan úgy szürkét füstöl és leáll és megint lehet kínlódni. Ha hagyom alapjáraton járni és kint pumpálom a kézi tápszivattyúját, ami a gázolaj szűrőház tetején van akkor eddig még nem állt le, de ugyan úgy rázkódik, mintha nem menne minden henger. Vissza ejtheti az üzemag.-ot vagy lelevegősödik? Esetleg porlasztó, ezt abból gondolom, mert kb. akkor kezd el dadogni rázkódni, amire az izzító gyertya kihűl. Szerintetek mi lehet? Valaki találkozott már ilyen hibával? Ja gázolajszűrőt 10.000km-enként cserélem az olajcserével egybekötve. Segítségeteket előre is köszönöm! Bocsánat, hogy ebbe a topikba is beírtam, de hátha itt olvassa valaki aki segíteni tud.

Foreszt 074 | 2012-11-03 04:51

Üdvözlet! Olyan kérdésem volna hogy a csomagtartó fedél gombnyomásra nyílik de lehajtva marad meg lehet-e oldani azt hogy fel is nyiljon segítség nélkül ha igen mennyibe kerülne?Válazsát előre is köszönöm Tisztelettel Kelemen István

djzsoca | 2012-11-01 18:24

Sziasztok. Majd szeretném idővel lecserélni a gyári kipufogomat egy rozsda mentes (saváló) kidőgőre. De viszon van az enyémen katalizato. És szerintetek azt ki lehet e cserélni verseny katalizátorra. Ha igen akkor ugyan azt a hatás érem el e vel mint a gyárival? Ez is csökkenti a káros anyag kibocsáltást. Amúgy egy 1.5ös 323ról lenne szó. Ha esetleg tudtok tanácsot adni e téren akkor nagyon szivesen fogadom. Mert nem igazán szeretnék ártani a nem meg felelő kipufogóval a kocsinak de legfőképpen a motornak. Mert azt hallottam hanem jót választ az ember akkor nem hogy hasznána még inkább árt vele. Ez tényleg így van? Nagyon szépen köszönöm. Az infót.

mazda-auto.hu | 2012-10-31 16:13 mannogab részére

Ezzel a rendszerrel nincs tapasztalatunk. A lényeg, hogy lassan kell feltölteni a rendszert (liter/perc).

mannogab | 2012-10-31 12:42

T. Mazda szakértő! 2004-es diesel Premacymba tervezek DEFA motorfűtést szerelni a fagydugó helyére. Egyik kérdésem, hogy van-e ilyennel kapcsolatban tapasztalatuk, illetve a hűtőfolyadék leeresztése, majd feltöltése után kell-e légteleníteni a rendszert? Ha igen, hogyan? köszönöm

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lamborghini Murcielago LP670-4 Superveloce 2009

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2+2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4705, 2058, 1135 mm

Tengelytávolság: 2665 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1565 kg
Hengerelrendezés:12 henger, 60 fokos V alakban.

Szelepek száma: 48

Furat/löket: 88 / 89 mm

Sűrítési viszony: 11,0:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 6 automata 

Négykerék-hajtás
Lökettérfogat (cm3):  6496    
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   670,2 (492,9)/ 8000
Nyomaték (Nm / 1 min):     660/ 6500

Gyorsulás 0-100 km/h: 3,3

Végsebesség: 337 km/h

Összesen 350 darab készült.

Több autó