2024. November 24. - Emma

Kérdések Mazdáról a szakértőnek

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Foreszt 074 | 2012-10-02 20:49

Köszönöm szépen az előző válaszát! Lenne még egy kérdésem Szeretném használni a telefon kihangosítót de csak idegen nyelven komunikál igy elég nehéz betanítani bár én a némettel próbálkozom a telefont már felismeri de a telefonkönyvet elég nehéz igy belediktálni! Szeretném kérdezni lehet-e magyar nyelvet varázsolni rá valami féle szoftverfrissétéssel vagy ezt a szervízben megoldják nekem? Köszönöm előre is Tisztelettel Kelemen István

mazda-auto.hu | 2012-10-02 07:52 Foreszt 074 részére

Van egy csavar a belső kilincs öblében, egy kör alakú fedéllel takarva, van egy a behúzó mélyedésben található kárpitdarab alatt, illetve egy az alsó sarokban a küszöbvilágítás fedele alatt. Ezek kicsavarozása után már csak patentok fogják.

Foreszt 074 | 2012-10-02 03:57

Szeretném megkérdezni hogy az ajtókárpitot hogy lehet egyszerüen és sérülésmentesen leszedni? Ugyanis a jobb oldali ajtóban valami gurulgat oda vissa ami rettenetes idegesítő!Köszönöm asegítségetelőre is!

mazda-auto.hu | 2012-09-21 10:22 vasskati részére

De mi okozta a füstölést? Olaj csöpögött a kipufogóra, vagy a motor melegedett túl ilyen mértékben. Ha az utóbbi igaz, akkor a többi szimering, így a szelepszár szimeringek is biztosan károsodtak, bár valószínűleg más is.

vasskati | 2012-09-19 23:03

Köszönöm a választ! Sajnos csak annyi látszott hogy a motorból jött, és büdös volt sokáig. Majd kb egy hónap múlva el kezdett az olaj csöpögni a motor tér jobb oldalán. Most meg azt mondta a szerelő hogy főtengely szimeringet kell cserélni. Azt szerettem volna tudni, hogy azzal a korábbi esettel összefüggésben van-e a baj.

mazda-auto.hu | 2012-09-19 11:25 vasskati részére

Attól függ melyik szimering, illetve mi füstölt. Mivel a szimeringek anyag gumi alapú, ezért hőtűrésük jóval szükebb tartományban mozog, mint a fém alkatrészeké. Megkeményednek, és nem tömítenek ha túlmelegednek.

vasskati | 2012-09-19 09:46

Kérdezem: szimering problémát okozhat a túlzott megterhelés. mondjuk vontatás, aminek a végén füstöl a motor? Köszonöm!

mazda-auto.hu | 2012-09-18 14:08 contofalsky részére

Ez alapján sem lehet biztosat mondani, a befecskendezőket, légtömegmérőt, a nyomásszabályzó szelepet, az említett fojtószelepet, illetve km-től függően akár egy szelephézagot is érdemes lenne ellenőrizni. Persze ha szelepfedél lekerül, akkor a befecskendező alátéteket is ki kellene cserélni.

contofalsky | 2012-09-17 08:08 mazda-auto.hu részére

Köszönöm. Az elmúlt napokban kifejezetten figyelem, amíg hideg a motor teljesen szabályosan jár, a hullámzás csak felmelegedett motornál tapasztalható. Támpontnak ez jelent valamit?

mazda-auto.hu | 2012-09-17 08:05 contofalsky részére

A lendkeréktől nem állna le, így azt kizárnám, a korábban említett többi lehetőség viszont fennáll, kiegészítve hozam/nyomás szabályzó szeleppel is.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Mazda3 MPS BL 2009-

Ajtók száma:     5
Ülések száma:     5
Hossz./szél./mag.: 4505/1770/1460 mm

Tengelytávolság: 2640 mm

Hasmagasság: 145 mm

Saját tömeg: 1460 kg

Légellenállási együttható: 0,32 cw

Hengerelrendezés:  soros

Turbófeltöltő.   
Hengerszám:     4
Motorbeépítés:   elöl, keresztben

Nagynyomású, közvetlen benzin befecskendezés.

Sebességfokozatok száma: 6 
Lökettérfogat (cm3):     2261
Furat / löket (mm): 87,5 / 94   
Sűrítési viszony:  9,5:1   
Hengerenkénti szelepszám:     4
Szelepvezérlés típusa:   változtatható Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     260(191)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     380/3000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,1 mp.

Végsebesség: 250 km/h

Több autó