2025. Január 10. Péntek - Melánia

Kérdések Mazdáról a szakértőnek

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2011-11-15 08:13 ZJános részére

Valószínűleg az adagoló, illetve annak valamelyik szenzora hibájára utal, de lehet izzítógyertya is.

ZJános | 2011-11-14 19:28

Tisztelt szakértő! Van egy 626-os,2000 DITD,2000-es évjáratú Mazdám,problémám,indítás után mindig villog az izzítás visszajelzője,mi lehet a probléma?idáig egy szerelő sem tudta olvasni az agyát,előre is köszönöm a választ.

mazda-auto.hu | 2011-11-10 09:56 Lacibau részére

32322,-Ft a szenzor.

Lacibau | 2011-11-10 09:20 mazda-auto.hu részére

Tisztelt szakértő úr! A kérdésem az lenne,hogy mennyibe kerül eme szenzor cseréje kb. előre is köszönöm.

mazda-auto.hu | 2011-11-07 14:33 Lacibau részére

A probléma egy részét igen. A fordulatszámmérő hibáját viszont nem. Ezekben az autókban érdemes rendszeresen ellenőrizni az izzítógyertyák működését, mivel nincs hibavisszajelzés a meghibásodásukról, és egy letört, vagy becsöppenő gyertya komoly hibát tud okozni.

Lacibau | 2011-11-07 12:35 mazda-auto.hu részére

Üdvözlöm:Kérdésem az lenne,hogy izzítógyertya hiba okozhatja e a jelenséget mert csak dupla izzítással indul el megfelelően.

mazda-auto.hu | 2011-11-07 12:19 Lacibau részére

Valószínűleg a generátor töltési pulzálást figyelő szenzor hibásodott meg.

zsolti75 | 2011-11-07 12:01 mazda-auto.hu részére

Üdvözlöm: Igen szikra van,de amikor be kell hogy huzzanak,beindul a motor és egy pár másodpercig jár,utána már indul rendesen.A használt gyertya tipus NGK.Az autós boltba ezt adták hozzá.Tavaj ősszel vettem bele uj gyertya sort,és azon a télen nemvolt ijen baja.Talán új gyertyasor kellene bele?Üdv:

Lacibau | 2011-11-07 11:59

Tisztelt szakértő úr! Nekem egy 2000-res kiadású b2500-om van és egy olyan hibajelenséget észleltem a minap,hogy mikor reggel hidegen indítom az autót a fordulatszámmérő óra megsem mozdul ésha leveszem ienkor a gázról a lábam leáll a motor ötperces járatás után felugrik a mutató és visszatér az alapjárat is. Segítségét előre is köszönöm.

mazda-auto.hu | 2011-11-07 11:36 zsolti75 részére

1.Először tisztázni kellene, van-e szikra, amikor nem indul be a motor. 2. Minél hidegebb az idő, annál "kényesebb" egy motor a fals levegőre hidegen indításkor. Így ha például a karburátor talpnál falsot szív, kevésbé érvényesül a dúsító hatása. Mivel emiatt az adott munkaütem alatt nem elég dús a keverék, ezért annak egy része elégetlenül a hengerben marad, így túldúsítva a hengert a további munkaütemek során beszívott üzemanyaggal.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Ferrari 288 GTO 1984

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm

Tengelytávolság: 2450 mm

Hasmagasság: 120 mm

Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok

Szelepek száma: 32

Furat/löket: 80 / 71 mm

Sűrítési viszony: 7,6:1

Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     2855     
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     496/ 3800

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8

Végsebesség: 305 km/h

Több autó