2024. November 25. Hétfő - Katalin

Kérdések Mazdáról a szakértőnek

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2011-11-15 08:13 ZJános részére

Valószínűleg az adagoló, illetve annak valamelyik szenzora hibájára utal, de lehet izzítógyertya is.

ZJános | 2011-11-14 19:28

Tisztelt szakértő! Van egy 626-os,2000 DITD,2000-es évjáratú Mazdám,problémám,indítás után mindig villog az izzítás visszajelzője,mi lehet a probléma?idáig egy szerelő sem tudta olvasni az agyát,előre is köszönöm a választ.

mazda-auto.hu | 2011-11-10 09:56 Lacibau részére

32322,-Ft a szenzor.

Lacibau | 2011-11-10 09:20 mazda-auto.hu részére

Tisztelt szakértő úr! A kérdésem az lenne,hogy mennyibe kerül eme szenzor cseréje kb. előre is köszönöm.

mazda-auto.hu | 2011-11-07 14:33 Lacibau részére

A probléma egy részét igen. A fordulatszámmérő hibáját viszont nem. Ezekben az autókban érdemes rendszeresen ellenőrizni az izzítógyertyák működését, mivel nincs hibavisszajelzés a meghibásodásukról, és egy letört, vagy becsöppenő gyertya komoly hibát tud okozni.

Lacibau | 2011-11-07 12:35 mazda-auto.hu részére

Üdvözlöm:Kérdésem az lenne,hogy izzítógyertya hiba okozhatja e a jelenséget mert csak dupla izzítással indul el megfelelően.

mazda-auto.hu | 2011-11-07 12:19 Lacibau részére

Valószínűleg a generátor töltési pulzálást figyelő szenzor hibásodott meg.

zsolti75 | 2011-11-07 12:01 mazda-auto.hu részére

Üdvözlöm: Igen szikra van,de amikor be kell hogy huzzanak,beindul a motor és egy pár másodpercig jár,utána már indul rendesen.A használt gyertya tipus NGK.Az autós boltba ezt adták hozzá.Tavaj ősszel vettem bele uj gyertya sort,és azon a télen nemvolt ijen baja.Talán új gyertyasor kellene bele?Üdv:

Lacibau | 2011-11-07 11:59

Tisztelt szakértő úr! Nekem egy 2000-res kiadású b2500-om van és egy olyan hibajelenséget észleltem a minap,hogy mikor reggel hidegen indítom az autót a fordulatszámmérő óra megsem mozdul ésha leveszem ienkor a gázról a lábam leáll a motor ötperces járatás után felugrik a mutató és visszatér az alapjárat is. Segítségét előre is köszönöm.

mazda-auto.hu | 2011-11-07 11:36 zsolti75 részére

1.Először tisztázni kellene, van-e szikra, amikor nem indul be a motor. 2. Minél hidegebb az idő, annál "kényesebb" egy motor a fals levegőre hidegen indításkor. Így ha például a karburátor talpnál falsot szív, kevésbé érvényesül a dúsító hatása. Mivel emiatt az adott munkaütem alatt nem elég dús a keverék, ezért annak egy része elégetlenül a hengerben marad, így túldúsítva a hengert a további munkaütemek során beszívott üzemanyaggal.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lamborghini Murcielago LP670-4 Superveloce 2009

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2+2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4705, 2058, 1135 mm

Tengelytávolság: 2665 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1565 kg
Hengerelrendezés:12 henger, 60 fokos V alakban.

Szelepek száma: 48

Furat/löket: 88 / 89 mm

Sűrítési viszony: 11,0:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 6 automata 

Négykerék-hajtás
Lökettérfogat (cm3):  6496    
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   670,2 (492,9)/ 8000
Nyomaték (Nm / 1 min):     660/ 6500

Gyorsulás 0-100 km/h: 3,3

Végsebesség: 337 km/h

Összesen 350 darab készült.

Több autó