2025. Február 27. Csütörtök - Ákos, Bátor

Kérdések Mazdáról a szakértőnek

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Akee | 2011-10-26 12:49

2008-as te pro verzióról van szó

Akee | 2011-10-26 12:26

Tisztelt Mazda-Auto ! Két kérdésem lenne Mazda 2-vel kapcsolatosan. Az egyik, hogy van -e benne külső hőmérő ? A másik, hogy a digitális klíma benne tényleg digitális -e vagy csak automata? Köszönettel

MazdaRes | 2011-10-05 19:18

bocsi a gyenge fogalmazásért.... :D

MazdaRes | 2011-10-05 19:17 mazda-auto.hu részére

Az autó száraz, és zárt garázsban állt. Földszinti nem pince, vagy dohos alagsor. A fő cél az autó rendszeres használata, persze ha lehet első körben nagyobb megbontás nélkül. Természetesen a szűrők, olaj, cseréje. Ha netán úgy alakul szétszedem és cserélem javítom amit kell és lehet. A legfontosabb most, hogy a motorja beinduljon és a megfelelő tulajdonságokat állapotot teljesítse. Ha a motorral nincs nagyobb baj jön a többi elem ellenőrzése rendbe tétele persze ahol indokolt. Köszönöm válaszát és bármilyen információ érdekel ezzel a típussal kapcsolatban.

mazda-auto.hu | 2011-10-03 09:39 fuzzy részére

A másik fórumban már válaszoltam ugyanerre a kérdésre.

mazda-auto.hu | 2011-10-03 09:39 MazdaRes részére

Kérdés, hogy egy száraz garázsban, vagy a szabadban állt az autó? Különösen az előbbi esetében, és ha felújítás/szétszerelés nélküli használat a vásárlás célja, akkor véleményem szerint először a gyertyafuratokon keresztül olajat juttatva a kamrákba, át kellene olajozni a motort az önindító segítségével. Nem ártana egy plusz üzemanyag szűrőt is beiktatni a rendszerbe, mert egyszerűbb cserélni, mint a sok állás után felszabaduló lerakódások miatt meghibásodó alkatrészeket. 2. Meglepő lehet amit írok, de egy bolygódugattyús motor szerelése közel sem olyan bonyolult dolog, mint amilyennek látszik. Viszont van néhány dolog, amit kötelező betartani a motorszerelések során, ezt pedig csak kevesen ismerik. Megfelelő következetességgel dolgozó (nem csak rutinból) képzett szerelőnek nem okozhat gondot, ha rendelkezik az említett háttér infomációkkal, de más nevében nyilván nem nyilatkozhatok. Ha elrontott valamit, az pedig utólag derül ki. Az alkatrész szintén jó kérdés, de általában minden megoldható. Itt olvashatsz az autódban található motorról is, ha még eredeti van benne:
http://www.mazda-auto.hu/mazda-rx-2-rx-3-cosmo-sport-12a-13b-wankel.html

fuzzy | 2011-10-02 13:19


Válasz erre
szép napot mindne forum olvasónak és szakértőnek!az első kérdésem az lenne hogy honnan tudom h a mazda 6 om ba van dpf részecskeszürő vagy nincs?nekem egy 2005 ös 10.havi mazda 6 osom van ami 2.0 diesel 136 lóval... én dpf es lámpát nem láttam benne akkor nincs is benne?a 2.kérdésem az lenne,h miért gyulladt ki a motordiagnosztikás és a kipörgésgátló lámpám 1xre a fedélzetin?amit még nem értek h hol kialszanak hol kigyuladnak egyik nap ég a 2 lámpa máskor má nem?de mindig mind a kettő lámpa világit külön nem ég egyik se...?mi lehet a baj?az autó megy húz erős nem érzem különösebben gyengébbnek talán egy nagyon picit ami alig észrevehető kicsit talán zajosabb a motor kicsit hangosabb az alapjáratom az egyenletes de 2000 fordulat környékén mintha remegne a gázpedál... használhatóm igy az autót?kb 1500km t tettem vele meg igy mást nem észleltem...

MazdaRes | 2011-09-30 18:59

Helló!
Képbe került nekem egy 1984-es RX-7-es. Az autó 3 éve áll akksi nincs benne és ideiglenesen kivonták a forgalomból a tulaj kérésére. Kérdésem az, hogy most próbálnám az első indítást mire figyeljek mit kell röffentés előtt feltétlen ellenőrizni megnézni no és mire számíthatok az autóval kapcsolatban alkatrész és "szerelőpark" szempontjából.

kompolti | 2011-09-22 14:54 mazda-auto.hu részére

Köszönöm! Megyek vissza a szerelőhöz.

mazda-auto.hu | 2011-09-22 12:42 kompolti részére

Kötelező a visszajelző. (Csak halkan,...a vizsgán enélkül nem mehetett volna át.)

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lancia Rallye 037 Stradale 1982.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 3915, 1850, 1245 mm

Tengelytávolság: 2440 mm

Hasmagasság: 

Saját tömeg: 1170 kg
Hengerelrendezés: 4 henger (soros)

Szelepek száma: 8

Szelepvezérlés típusa: DOHC

Furat/löket: 84 / 90 mm

Sűrítési viszony: 7,5:1

Feltöltés: Abarth kompresszor   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt keresztben

Tüzelőanyagellátás: 1db duplatorkú Weber karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 
 

Hajtás: Hátsókerék

Lökettérfogat (cm3):     1995    
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):    207,8 (152,9)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     226 / 5000

Gyorsulás 0-100 km/h: 7 mp.

Végsebesség: 220 km/h

Több autó