2025. Január 9. Csütörtök - Marcell

Kérdések Mazdáról a szakértőnek

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Maryla | 2011-12-09 19:08 mazda-auto.hu részére

Mutatnia kellene valamit ezzel kapcsolatban a computeres vizsgálatnak? És még annyit hozzá, hogy amikor eléri az üzemi hőmérsékletet, akkor már nem áll le (kb 10 km után)

mazda-auto.hu | 2011-12-08 13:10 Maryla részére

Nagy valószínűséggel nyomásszabályzó szelepet kell cserélni. Nálunk 37187,-Ft.

Maryla | 2011-12-08 09:15 mazda-auto.hu részére

Mazda 6 CD sport TE 2006-os gyártású Maryla

Maryla | 2011-12-08 09:03

Mazda 6 CD sport TE 2006-os gyártású Maryla

mazda-auto.hu | 2011-12-08 08:26 Maryla részére

Milyen típusú autó?

Maryla | 2011-12-07 18:36

Kedves Szakértő! Ma reggel a pirosnál várakozva többször is leállt az autóm üresben. Végül már a kanyarodáshoz való lassításkor is. Kontrollámpa nem gyulladt ki. Mi lehet a baj? Okozok nagyobb kárt, ha használom 1-2 napig, amíg fogadnak egy szervizben? Köszönöm: Maryla

mazda-auto.hu | 2011-12-07 14:30 Easyrider5277 részére

A 0,2 V esés lehet a főkábel csatlakozója, illetve saruja, és a vezeték között, de az akksi pólus és a saru között is, de egyébként sok európai autó "örülne" a 14,2 V-nak is. Érdemes lenne újraforrasztani a kábelt a csatlakozóban, illetve a sarunál is stabilizálni a kontaktust. Lehet, hogy a műszerfal esetében is oxidációs probléma van.

Easyrider5277 | 2011-12-07 12:08

Tisztelt Szakértő! A testkábeleken nem találtam potenciál különbséget, így azt hagytam. Megtisztítottam a 80A-es bizti veztékeit, egy kicsit talán oxidos volt, de nem vészes. Most a generátoron 14,4 V van, az akkun 2 tizeddel kevesebb. Ez a bizti és generátor valamint a bizti és az akku közöt vész el kb. fele-fele arányban. Gondolom ezen csak a veztékek cseréjével tudok már javítani. A visszajelző izzók hibájára még nem jöttem rá. Köszönöm segítségét, tisztelettel: Easyrider5277

mazda-auto.hu | 2011-12-07 08:46 Easyrider5277 részére

Első körben a motor és a karosszéria, illetve a motor és az akku közötti testpontokat kellene megtakarítani, a kábeleket ellenőrizni, vagy úgy tesztelni a rendszert, hogy csiptetős végű kábelt a negatív sarura, másik végét különböző helyekre csiptetni, és közben figyelni a töltést, a lámpákat. A töltséi feszültség az akku sarun, vagy a generátor kivezetési pontján volt mérve. A 13,7 V egyébként nem vészesen alacsony, lehet, hogy az oxidált, szakadt kábelezés a probléma, hogy nincs elég töltőáram.

Easyrider5277 | 2011-12-06 23:03

Tisztelt szakértő! 91-es kiadású 323 1,7D mazdám töltésével küzdök. Korábban tönkrement a generátor feszültségszabályzója és akkor a magas ár miatt kihelyettesítették nekem egy külsővel. Ezzel eddig ment, de kevés a töltőfeszültség, így viszonylag hamar elhalnak benne az akkuk. Most vettem rá egy másik bontott generátort amit lepróbálás után beépítettem, de nem megfelelően működik. Beindulás után rögtön van töltésem, de csak 13,7 V ami ugye kevés, valamint a visszajelző izzók sem égnek (ennél ugye egyszerre világít az olajnyomás, hűtő... a kézifék, tank, ablakmosó megfelelőn működik), ha ráadom a gyújtást.A generátor ezen lábán nincs feszültség (pár tized volt). A töltés biztije jó, erről táplálkozik az elakadásjelző és mások is. Ötleteim elfogytak segítségét kérem, tisztelettel: Easyrider5277.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Ferrari 288 GTO 1984

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm

Tengelytávolság: 2450 mm

Hasmagasság: 120 mm

Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok

Szelepek száma: 32

Furat/löket: 80 / 71 mm

Sűrítési viszony: 7,6:1

Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     2855     
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     496/ 3800

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8

Végsebesség: 305 km/h

Több autó