2025. Április 26. Szombat - Ervin

Kérdések Mazdáról a szakértőnek

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


baranyas | 2009-01-12 21:05 mazda-auto.hu részére

Mazda Budaörs orvosolta a hibát gyorsan, korrektül, baráti áron .
Egy stekker volt lelazulva , magyarul kontakthiba volt a bibi .

mazda-auto.hu | 2009-01-12 10:34 gablau részére

Elvileg ki lehet házilag is cserélni, de azért jobb ha egy szerviz cseréli.

gablau | 2009-01-11 23:49 brúgó részére

Szia,
Köszi a tippet!
Mennyire macera cserélni B2500-ban üzemanyagszűrőt? Kell hozzá spéci szerszám, vagy megoldható sk is?
Gábor

brúgó | 2009-01-11 10:13

Szia Gablau!
Én is jártam már így, hogy nem akart indulni, ha nagy nehez beindult, küszködve ment csak. Kicseréltem a gázolajszűrőt, utánna pöcre indult, és tökéletesen működött. Brúgó

gablau | 2009-01-10 21:13

Sziasztok,

Kis segítséget szeretnék kérni:
'99-es Mazda B2500 került nemrég került hozzánk. Eddig elégedettek voltunk, nem volt sok utunk, de amire kell, úgy tűnt hozza szépen, meredek havas úton is alapjáraton kúszott szinte fel.

Egyik reggel cserben hagyott: A nagy hidegben nehezen, de beindult, alapjáraton szépen melegedett, elindultam (sima városi út), kb 3 lámpa után lefulladt, utána semmi, totál halál.
"Sok" (6-8) indítástól aksi előbb-utóbb beadta.

Haver kijött, bebikáztuk, alapjáraton szépen röfögött, mentem megint 2-3 lámpát, elküzdöttünk egy parkolóig, mire bekanyarodtam, már csak a lendület vitt, fulladt.

Aksikat kiszedtem, töltöttem, visszaraktam, jónak tűnnek, forgatják rendesen indításkor, de nagyon nehezen kapja el, csak úgy hajlandó nehezen beröffenni, ha pedált is pumpálom, mint az őrült :( (két nappal előtte még pöccre alapjáraton indult szépen).

Üzemanyagszűrő alján lévő kis csavart kilazítottam, hátha tele van vízzel az alja, nem jött semmi, hiába pumpáltam kézzel, se gázolaj, se víz nem jött.

Ma, h enyhült az idő, nagy nehezen beröffentettem, hagytam, hadd járjon, majd leállít, üzemanyagszűrő alsó csavarja lelazít, kézzel pumpál, ahogy a manual mondja.
Most már jött nafta ki belőle (h vizes vagy nem, nem tudom, nem látom rajta)
Újraindít. Alapjáraton okés, ha elindulok, még akkor is, de 2-3 parkolóban megtett kör (kb másfél perc) után megint zuhan a fordulatszám, fullad, lehal menetközben.

Van valakinek bármilyen tippje?

Ilyenkor a szervizeshez történő bevontatáson kívül van valami sanszom arra, h valakit ki tudok oda csalogatni, nézzen rá?

Mi az, amit spec szerszám nélkül le lehet ellenőrizni?
Előre is köszönöm az ötleteket..

mazda-auto.hu | 2009-01-05 11:51 Oszi részére

Egyetértünk.

Oszi | 2009-01-03 16:37 baranyas részére

Sok minden lehet es egy szervizben torteno hibaolvassas magyarazatott adhat a dologra.lehet,hogy erintekezesi hiba,de lehet,hogy mas.

baranyas | 2009-01-02 12:39

Újraindít, most működik )), de azért a hiba okát szeretném tudni ....

baranyas | 2009-01-02 11:56

Sziasztok !
Volt régebben Mazdám ( 323 GTX, 626-os ) , jelenleg egy 2004-es 3-as 110 LE-s dízelem van kb. 1,5 hónapja vettem .
Induláskor nincsen szervo ( visszajelző világít ) , de 2 hete már történt ilyen , újraindításkor megjavult ( Windows fut rajta ? )) (( ). De most nem , tehát nincsen szervom . Nem gondoltam volna, hogy egy 40000 km-es Mazdában ilyen előfordulhat . Tud valak erről a problémáról esetleg van tapasztalata, mi lehet és hogyan javítható ?
Üdv :
baranyas
Email : baranyas@t-online.hu

norbi_85 | 2008-12-25 21:35 mazda-auto.hu részére

Köszönöm az infót.

Még egy kérdésem lenne.
2006-os face lift modellhez így utólag beszerezhető az a használati utasítás (könyv) amit az autóval együtt adtak új korában? (magyarul)
hol, mennyiért, ez érdekelne.

üdv, Norbi.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lancia Rallye 037 Stradale 1982.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 3915, 1850, 1245 mm

Tengelytávolság: 2440 mm

Hasmagasság: 

Saját tömeg: 1170 kg
Hengerelrendezés: 4 henger (soros)

Szelepek száma: 8

Szelepvezérlés típusa: DOHC

Furat/löket: 84 / 90 mm

Sűrítési viszony: 7,5:1

Feltöltés: Abarth kompresszor   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt keresztben

Tüzelőanyagellátás: 1db duplatorkú Weber karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 
 

Hajtás: Hátsókerék

Lökettérfogat (cm3):     1995    
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):    207,8 (152,9)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     226 / 5000

Gyorsulás 0-100 km/h: 7 mp.

Végsebesség: 220 km/h

Több autó