2024. November 26. Kedd - Virág
Kérdések Mazdáról a szakértőnek
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda5 Mazda3 Még több fórum téma
Gyártási időszak: 1971-1978
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm
Tengelytávolság: 2000 mm
Hasmagasság: mm
Légellenállási együttható:
Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.
Szelepek száma: 16
Furat/löket: 93,9 / 89 mm
Sűrítési viszony: 8,05:1
Motorbeépítés: Hátsó tengely előtt hosszában, középen
Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor
Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)
Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3): 4930
Szelepvezérlés típusa: Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min): 440,6/ 4000
Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6
Végsebesség: 284 km/h
Gumiméret elöl: 205/70 VR15
Gumiméret hátul: 215/70 VR 15
Összesen 564 db készült.
Több autó
Kukac | 2008-12-17 12:12
Llaci: leírta TAP, hogy miért gáz. Mert egy garázsbaálláshoz is bekapcsol a xenon (1-2 percekről van szó), ami nem tesz jót a xenon izzóknak.
Llaci | 2008-12-11 06:31 mazda-auto.hu részére
Kösz a választ, sajnos csak most jöttem vissza a fórumra. A szervizt megnézem, érdekes, hogy a korábbi 6-osnál ezt gomnyomogatással próbálták módosítani (sikerült is eltalálni).
A fogyasztáshoz: Mazda 5 2,0I TX Plus(CD94 EAD kód), LF10662103 motorszám,a motor típusa 2,0L 107 kW, ha jól látom, ez 2,0 MZR motor. S tényleg kiugróan sokat eszik a korábbi 2,0 benzines Mazda 6/626 gépeimhez képest.
Köszi!
Llaci | 2008-12-11 06:24 TAP részére
Sziasztok! Néha nem értem ezt a világítás-problémát. Nekem új 5-ösöm van, ugyanígy müxik, és semmi bajom vele, ugyanis csak ráadott gyújtásnál éled fel a nappali világítás. Tehát, ha rádiózom a kertben, akkor nincs ilyen baj. Még a nyolcvanas évek elején örültünk annak, hogy a Volvo ezt bevezette, akkor közlekedésbiztonsági szenzáció volt, most pedig probléma? Így legalább soha nem felejtjük el bekapcsolni. Inkább még az az érdekes, hogy ez nem egy teljes értékű megoldás, mivel nem kapcsolja fel a műszerfal-világítást stb. Bár ez meg a háttérvilágítási izzók élettartama szempontjából nem baj, hiszen nappal ezekre semmi szükség. Szóval nekem tetxik....
Üdv. LL.
mazda-auto.hu | 2008-12-09 08:34
Körülbelül 2 óra, nagyságrendileg 20000,-Ft.
TAP | 2008-12-08 15:41 mazda-auto.hu részére
Még annyit kérdeznék, hogy nagyságrendileg mennyibe kerülne és mennyi ideig tartana a kapcsoló beépítése?
TAP
mazda-auto.hu | 2008-12-06 09:02 TAP részére
Az eddig rendelkezésünkre álló infromációk és tapasztalatok alapján, sajnos csak egy külön kapcsoló beszerelésével kivitelezhető.
TAP | 2008-12-05 20:07
Tisztelt Mazda-Auto!
Új 6-os (TE Plus,xenon)autón, hogyan lehet kiiktatni az állandó nappali világítást? (vlhol egy biztosíték, kapcsoló)? Őrjítő, hogy a kapcsoló OFF állásában is beindításkor világí az autó. Gondolom a xenon-nak sem túl jó, hogy egy garázsbaállához is bekepcsol.Válaszukat előre is köszönöm!
TAP
mazda-auto.hu | 2008-12-05 08:10 sance részére
A jobb oldali légzsákok nem nyitnak. Nem tartjuk valószínűnek, hogy bárki javítani mer egy ilyen alkatrészt.
sance | 2008-12-04 19:54
Hello.
olyan problémám van,h valszeg tönkrement az ülésfoglaltság érzékelöm-folyamatosan villog a légzsákkikapcsolo a müszerfalon. ilyenkor melyik légzsák nem nyit,ki javit ilyeneket??
mazda-auto.hu | 2008-12-01 10:22 MPS Zo részére
Valószínűleg számítógépre kell csatlakoztatni az autót.