2024. November 27. Szerda - Virgil

Kérdések Mazdáról a szakértőnek

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


bignor | 2008-04-17 19:56

Sziasztok!

Mazda tribute-tel kapcsolatosan milyen tapasztalaitok vannak? Mire kell a típussal kapcsolatosan odafigyelni? Ti melyik motort ajánljátok a 2.0 (125 Le) vagy a 2.3 (150 Le) motort? Ezen benzinmotorok élettartama, feltételezve, hogy mindent megkaptak, mennyi lehet? Számszerűsítve 180.000 kilométer gondot jelent-e?

mazda-auto.hu | 2008-04-17 09:35

Ilyen mértékű fogyasztás növekedés egyértelműen lehet a nagyobb átmérőjű kerék következménye. Ráadásul az autó gyorsabban megy ugyanazon a fordulatszámon mint korábban, tehát a fed. komputer kalibrációja sem jó.

nala | 2008-04-16 18:07 mazda-auto.hu részére

Az igazság az hogy mikor csináltátok a nagyszervizt és volt a szoftver frissítés akkor még 1 hónapig repedt volt az intercooler. Ekkor érezhetően jobb volt a fogyasztás téli időszak ellenére nemvolt több a fogyasztás 7liternél. Majd februárban 1 hónap múlva sikerült az intercooler javítása és utána nőt meg a fogyasztás. Abroncs csere most történt néhány hete, igaz most geometria szerint egy kicsit magasabb lett a kerék mert az orra mindenhol leért. Arra figyeltem hogy RX8 kerekével azonos geometriájú abroncs kerűljön fel az autóra, mert az magasabb. De amióta ez a kerékcsere megtörtént érdemben ez a magasabb fogyasztás nem változott 7,5-7,7l körüli. Így tanácstalan vagyok és szeretnék a dolognak utánajárni mert egyik pillanatról a másikra lett ez a fogyasztás növekedés amiben nincs ingadozás.

mazda-auto.hu | 2008-04-16 14:21 nala részére

Nem kellene növekednie a fogyasztásnak. A 136 lóerősök szoftverfrissítése a kipufogógáz emisszió javítása érdekében történik 100000km felett. Gumicsere (szélesebb nyárira)), vagy más egyéb beavatkozás nem történt?

nala | 2008-04-16 12:18

Uff mindenkinek! Kérdésem lenne mazda 6 136 lovas dízel üzemanyag fogyasztás növekedése ügyében. 2 hónapja esett át az autó 120000 nagyjavításon ahol kiderűlt az intercooler csonkja elrepedt. Még a nagyjavítás előtt 7liter/100km fogyasztásból kijöttem. Megtörtént a javítás, szoftver is frissítve lett és láss csodát a fogyasztásom megnőt 7,5-7,7-re. Azt kérdem én hogy nem csökkeni kellett volna a fogyasztásomnak?

mazda-auto.hu | 2008-04-16 06:56 Szoszika részére

Valószínűleg a kuplung környékén van a probléma. Lehet csak kinyomócsapágy, de lehet komplett szerekezet is. Mindenképpen hallani kell, de lehet, hogy csak a váltó leszerelése után derül ki a hiba.

Szoszika | 2008-04-15 19:54

Sziasztok 1 olyan kérdésem lenne hogy kb 1 2 napja ha benyomom a kuplungot elkezd csörögni valami :S :S mikor felengedem megszünik a csörgő hang nem is merem használni az autót 1 2002 es diesel 6 os mazdáról vanszó 92000 km er van benne szerintetek milehet a baj?:S

hor@monornet | 2008-04-15 19:35

Szevasz Pepi,Fecó vagyok!Nekem is van 1 diesel,143-lóvas mazda6-som,kizárolag a nagyobb nyomaték miatt meg tuningoltatom!Amit akarok az Kubler tuning,útána jártam,okes,ajánlható,neked is ez kellene!Nézd meg a www.powertuning.hun vagy:Dormány Józsefnél:06/30/3063665!Én meg lépem!

Pepi | 2008-04-15 11:44

Hello mindenkinek!

Nemrég vettem egy 2001-es 626 DiTD-t. Szépen megy, de 2000 alatt kicsit gyengus. Olvastam valahol, hogy chip-tunninggal javítható a nyomatékkarakterisztika, és a 110 LE növelhető kb. 20-al. Ha van valakinek tapasztalata ezzel kapcsolatban, sokat segítene. Kérdéseim iránya: érdemes-e? a fogyasztást és a motor élettartamát hogyan befolyásolja? Hol, és kb. mennyibe lenne? Mivel a motorvezérlő nem olcsó mulatság, jól illeszkedik-e a két rendszer egymáshoz? Minden tapasztaltabb hozzászóló válaszát nagyon köszönök.

mazda-auto.hu | 2008-04-14 07:22 djadji részére

Maróti Szakkönyvkereskedés Budapest.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lamborghini Murcielago LP670-4 Superveloce 2009

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2+2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4705, 2058, 1135 mm

Tengelytávolság: 2665 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1565 kg
Hengerelrendezés:12 henger, 60 fokos V alakban.

Szelepek száma: 48

Furat/löket: 88 / 89 mm

Sűrítési viszony: 11,0:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 6 automata 

Négykerék-hajtás
Lökettérfogat (cm3):  6496    
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   670,2 (492,9)/ 8000
Nyomaték (Nm / 1 min):     660/ 6500

Gyorsulás 0-100 km/h: 3,3

Végsebesség: 337 km/h

Összesen 350 darab készült.

Több autó