2024. November 22. Péntek - Cecília

Kérdések Mazdáról a szakértőnek

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Balázs | 2016-11-29 21:35 mazda-auto.hu részére

Köszönöm szépen a válaszát! Tudna esetleg abban is segíteni, hogy hol találom a gyári nyílást, ill. miként járjak el vele?

favágó | 2016-11-29 18:35

Tisztelt Szakértő!

Meg tudná nekem mondani hogy a 91-től gyártott Mazda 626 GE hátsó futóműve megegyezik-e a xedos6-éval?

Köszönettel

 

mazda-auto.hu | 2016-11-29 14:18 Norbica részére

Az a jó, ha kattan a relé, de ki kellene mérni. Ha jó, akkor valószínű adagoló hiba

mazda-auto.hu | 2016-11-29 14:15 Kovács István részére

Természetesen hideg motrnál magasabb az alapjárat, de ez soknak tűnik. Márkaszervizben DPF regenerálással lehet rajta segíteni

mazda-auto.hu | 2016-11-29 13:42 Balázs részére

Amennyiben külső jele nincs a beázásnak, akkor elképzelhető, hogy nagynyomású gőzborotvás alvázmosás után a gyári nyílást is bezárták és lealvázvédőzték esélyt nem adva a víz kifolyásának.

mazda-auto.hu | 2016-11-29 13:36 Csiga1992 részére

Elképzelhető, hogy csak a gyerekzár gombja lett véletlen benyomva. Ha nem, akkor a következőkképen kell tanítani. Gyújtás ráad és minden ablakot a saját ajtón lévő gombját folyamatosan nyomva mindkét végállásban kattanásig tartani, majd a bal első kapcsolóról megpróbálni vezérelni.

mazda-auto.hu | 2016-11-29 13:26 Zotya1 részére

Mindenképpen szerelőnek kellene megnézni hogy motorikusan vagy a hajtásban van a gond. Vezérlés mikor volt cserélve ?

mazda-auto.hu | 2016-11-29 13:18 gtom részére

Az ülés vezető sínjét kellene ellenőrizni

Kovács István | 2016-11-28 22:10

Tisztelt Szakértő!

Van egy Mazda Cx-5 2013 skyaktiv motorral, diesel automata autónk.

Hidegen önmagától felemeli az alapjaratot kb 1800-as fordulatig, kivétel nélkül minden alkalommal ha hidegen van indítva az autó.  kb 10-20 másodperc után magától visszaáll a normál tartományba. 

Hibakod olvasó szerint nincs probléma az autóval. Kérdésünk az lenne hogy ez természetes jelenség ennél az autónál, és ha nem, akkor lehet tudni miért csinálja ezt?

Norbica | 2016-11-25 05:59 mazda-auto.hu részére

Üdvözletem!

Arra lettem figyelmes, hogy reggel, mikor először indítanám, ugye gyújtás rá és a motortérnből az izzítórelétől kattogó hangot hallok. Ha beindult, utána ez megszünik. Akkor valószinüsíthetően mégis csak izzítórelé lenne a baj?!

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lamborghini Countach QV 1985-1988.

Ajtók száma:  2
Ülések száma: 2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4170, 2000, 1070 mm

Tengelytávolság: 2500 mm

Hasmagasság: 105 mm
Hengerek:  12 henger V alakban 60°

Szelepek száma: 48 
Motorbeépítés:  hátsó tengely előtt hosszában

Szívómotor, karburátorok. (néhány késői USA verzió befecskendezővel) 

Lökettérfogat (cm3):   5167

Furatxlöket (mm): 85,5x75 mm  
Sűrítési viszony: 9,5:1    
Teljesítmény (LE/ 1 min): 455 /7000 
Nyomaték (Nm / 1 min): 501/5200

Sebességfokozatok száma: 5

Hátsókerékhajtás

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8 mp.

Gyártott darabszám: 610

Végsebesség: ~295-310 km/h

Több autó