2024. December 22. - Zéno

Kérdések Mazdáról a szakértőnek

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


djjosy | 2016-10-31 09:56

T. Szakértő!Mazda 626 2000 evj.  2.0DITD

Melegen nehezen indul vagy addig köszörülöm hogy lemerül az akksi.Gyùjtáskapcsolòt megtakaritottam,akksi feltöltve,generátor tölt.Megyek a kocsival pl 10km-t leállitom ... 1óra után nem akar indulni...sajnos be kellett tolni mert addig játszottam vele hogy az akksi lemerült.Kérdésem hogy az előtöltés szelep csinálhat e ilyet?Valamint hogy mennyi lenne önöknél a hiba feltárása?Békéscsabai vagyok ezért kérdem.Hidegen pöccre indul,alapjârat jó,jól megy és keveset is fogyaszt...Csak melegen Kis idő elteltével nem indul.De ha éjszaka áll akkor reggel elsőre beindul.

kisspeter59 | 2016-10-29 18:42

Tisztelt Mazda autó !

Van egy Mazda 3 BK autóm, melynél első alkalommal a bal oldali koppanásra, pattanásra lettem figyelmes akkor, amikor a kormány jobb oldali kitekert állapotban van. Mélygarázsba való beállásnál is ugyanez a koppanás volt észlelhető jobb kanyarnál. Később ez a hang egyre esősödött, sőt most már úthibáknál, szintkülönbségeknél is lehet hallani ezt a hangot, annyi különbséggel hogy menet közben inkább zörgő, nem koppanó a hang. 

Több autószerelőnél is volt a járgány. Ki lett cserélve a stab pálca, a lengőkar gömbfej, a kormánymű, a toronycsapágy szilenttel együtt. Volt futóművizsgálaton, volt lengéscsillapító ellenőrzésen. 

A hang bal oldalról jön, olyat is csináltunk, hogy a két gátlót kicseréltük elől, a hang ugyanúgy balról hallható. 

4 szerelő után a megoldás: A kocsi tökéletes állapotban van, megbízható és használható. Csak éppen kopog, és senki sem tudja miért. Az utolsó szerelő szerint a kasztni van valahol sérülve, de látható jele ennek még nincs, ezért nem is lehet javítni. 

Ez sem túl megnyugtató. 

Tudna-e valaki bármilyen tippet adni, mi lehet a probléma az autóval? Már fogalmam nincs mi lehet a probléma, de ami nagyobb baj, senki sem tudja. 

Előre is köszönöm a válaszokat és a segítséget!

Üdv

Kiss Péter

Takumi | 2016-10-29 17:40

Tisztelt mazda-autó! Idestova egy hónapja vagyok egy vadonatúj Mazda 3-as Takumi boldog tulajdonosa és már autóztam is vele 2000 km-et minden probléma nélkül. Roppant elégedett vagyok az autóval, csak egyetlen apróság okoz fejtörést: a nagy, hét colos kijelző jobb felső sarkában van egy töltöttséget jelző kis ikon, mint egy mobilban vagy egy tabletban. Ez kb. félig töltötett jelzett, amikor átvettem az autót és immáron csak egy vörös csík látszik, mintha lemerülni készülne...a kijelző ezek szerint nem tölti magát automatikusan? Le fog egyszer csak merülni? Kapcsoljam ki egy rövid időre, vagy hogyan lehet tölteni?

A gépkönyvben nem találtam ezzel kapcsolatban információt

Válaszát előre is köszönöm:

Lázár Balázs

mazda-auto.hu2 | 2016-10-24 08:16 totti0179 részére

Ehhez még nincs digitális szervizkönyvünk, csak papíralapú rendelhető hozzá.

totti0179 | 2016-10-22 11:16

Tisztelt mazda-auto!

Azzal a kèrdèssel,kèrèssel fordulnèk Önökhöz,hogy egy nemrègen nèmetországban vásárolt 2010.03.havi faceliftes 2.0 benzines mazda 6-osomhoz tudnának-e nekem küldeni magyar nyelvű útmutatót.Ha lehetsèges e-mailben PDF  formátumban a következő e-mail címre.lajos379 @gmail.com.

Előre is köszönöm!

Tisztelettel:Tóth Lajos

KT72 | 2016-10-21 15:41 mazda-auto.hu részére

Köszönöm!

mazda-auto.hu | 2016-10-21 11:58 Szakilaci részére

A két végállásban természetes a hang, dolgozik a szervo. Ha rendellenes a hang, akkor szervoolaj csere kellene először, ha a hang megmarad, akkor szivattyú bevizsgálás

mazda-auto.hu | 2016-10-21 11:56 dascs részére

A befecskendezőket kellene bevizsgáltatni, mert valószínű, hogy azon a fordulaton nagy a résolajveszteség és azért kopog ettől is lehet lomha az autó

mazda-auto.hu | 2016-10-21 11:50 anubis részére

Álló helyzetben a menetszél hiányában a kipufogógázt az autó ventillátora bevezetheti az utastérbe, ha a levegő áramlása külső, friss levegő szívására van állítva. Ki kellene próbálni belső levegő keringtetésre állítva,álló helyzetben járó motorral

mazda-auto.hu | 2016-10-21 11:44 samatagrav részére

Az első szériás ( 2002-2005 ) dízel 6-os 5 sebességes váltóval szerelt mindkét teljesítménnyel, míg a második szériás ( 2005-2007 ) 6 F/L változat 6 sebességes váltóval szerelt.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lancia Rallye 037 Stradale 1982.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 3915, 1850, 1245 mm

Tengelytávolság: 2440 mm

Hasmagasság: 

Saját tömeg: 1170 kg
Hengerelrendezés: 4 henger (soros)

Szelepek száma: 8

Szelepvezérlés típusa: DOHC

Furat/löket: 84 / 90 mm

Sűrítési viszony: 7,5:1

Feltöltés: Abarth kompresszor   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt keresztben

Tüzelőanyagellátás: 1db duplatorkú Weber karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 
 

Hajtás: Hátsókerék

Lökettérfogat (cm3):     1995    
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):    207,8 (152,9)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     226 / 5000

Gyorsulás 0-100 km/h: 7 mp.

Végsebesség: 220 km/h

Több autó