2024. December 22. - Zéno
Kérdések Mazdáról a szakértőnek
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda5 Mazda3 Még több fórum téma
Ferrari 288 GTO 1984
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm
Tengelytávolság: 2450 mm
Hasmagasság: 120 mm
Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok
Szelepek száma: 32
Furat/löket: 80 / 71 mm
Sűrítési viszony: 7,6:1
Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő
Motorbeépítés: középen, hátsó tengely előtt
Benzin befecskendezés
Sebességfokozatok száma: 5
Lökettérfogat (cm3): 2855
Szelepvezérlés típusa: Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min): 496/ 3800
Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8
Végsebesség: 305 km/h
Több autó
mazda-auto.hu | 2016-10-21 11:35 Peti79 részére
Az első 5 év a könyv alapú szervizfüzetben lehet bepecsételve, mert 2009-től kötelező regisztrálni az autókat digitálisan. Elvileg azt az autóval kellett volna megkapnia, így viszont nem igazolt a szerviz megléte, de mivel 2009-től regisztrálva van, így biztos elvégezték.
mazda-auto.hu | 2016-10-21 11:31 KT72 részére
A km alapján sok baj nem lehet az autóval, ha a műszaki lejárta előtt használták. Amennyiben régóta áll, akkor a fék és folyadékok ellenőrzése és cseréje lehetséges. Márkaszervizben nem járt, de légzsák garanciában érdekelt az autó
Szakilaci | 2016-10-21 09:06
Tisztelt szakértő!
Szeretném kérni a véleményét adott egy mazda3-as /2004/1,6benzin/105le.Kormány forgatásnál enyhe zizegő hang halható nem tudom,hogy ez természetes vagy valami hibára utal.Köszönöm álaszát
dascs | 2016-10-15 21:10
Tisztelt szakértők!
Pojdák Ferenc vagyok és mazda tulajdonos:) 2014-ben vásároltam meg első gépkocsimat, egy 2003-as mazda 6 dizel-t, a 100 kw-os fajtából (a km óra állása szerint 175 ezerrel és egy kettős tömegű lendkerék csere után próbált megválni tőlle gazdája).
Tőllem egyből kapott egy komplekt szűrők/olaj cserét, illetve a szokásos vezérműszíj-görgők cserét (a vízpompához nem nyóltunk. Így indultunk utunkra.
Azóta eltelt bő két évben azért felmerűltek problémák, ami mára már a zavaróból átment tűrhetetlenbe:(
Az első ilyen, h lomhábbá vált. A legfontosabb pedig, hogy eggyik napról a másikra a motor hangosan elkezdett kattogó éles daráló hangot kiadni. Ami magasabb fordulaton alább hagy, illetve hideg motornál sem hallani.
Segítségeteket előre is köszönöm.
anubis | 2016-10-15 09:05
tisztelt szakértő!
olyan problémám van, hogy járó motornál, álló helyzetben kipufogógáz szag terjeng az autóban. mi lehet az oka?
menet közben nincs, csak ha lámpánál állok. benzines autóról van szó.
samatagrav | 2016-10-13 19:42
Tisztelt szakértő!
Érdeklődnék, hogy az első generációs dízel 6-os, valamint a második generációs dízel 6-os kézi 6sebességes váltója megegyezik egymással? Cikkszámok alapján igen, de nem vagyok benne biztos, hogy ez tényleg így van. Szeretném lecserélni a második generációsom váltóját, de bontva leginkább elsőből találni, viszont mindenhonnan azt hallom, hogy mindkettő aisin és mindkettő uguyanazzal a cikkszámmal szerepel, ergo összecserélhetőek.
Köszönöm a segítséget:
Varga Tamás
Peti79 | 2016-10-10 18:29
Tisztelt szakértő!
Az autót én hozattam be Szlovéniából ez stimmel is, végig vezetett szervízkönyvel rendelkezik és első tulajos (legalábbis a megbízottam szerint aki beszélt vele) a forgalmi szerint 2004-es ezért ezt nem értem!
Van valami ötlete hogy holl lehet az az 5-év? Köszönöm!
KT72 | 2016-10-10 15:29 mazda-auto.hu részére
Elnézést, itt az alvázszám : JMZGG12F231115157
mazda-auto.hu | 2016-10-10 15:04 KT72 részére
Nem találom a forgalmit...
mazda-auto.hu | 2016-10-10 15:03 Peti79 részére
Szlovén forgalomba helyezés szerepel a DSR-ben, de csak 2009-től. Az óra állása valósnak tűnik. Vízszivattyút nem kell cserélni, csak ha szivárgás nyoma látható, viszont a feszítő patront kötelező, ami nincs minden utángyártott szettben ! Javasoljuk a gyári alkatrészek beépítését a vezérlésnél, figyelmébe ajánljuk az akciós szervizünket