2025. Március 14. Péntek - Matild
Kérdések Mazdáról a szakértőnek
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
Bukólámpás Mazda 323F találkozó.
ALKATRÉSZ BÖNGÉSZDE, Mazda és más.
Jön az E10
Grammok, grammok, kilogrammok...
MOTOROLAJ 1-4.
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Mazda3 (minden ami szerviz) Mazda3 Kérdések Mazdáról a szakértőnek Még több fórum téma
Lamborghini Countach QV 1985-1988.
Több autó
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4170, 2000, 1070 mm
Tengelytávolság: 2500 mm
Hasmagasság: 105 mm
Hengerek: 12 henger V alakban 60°
Szelepek száma: 48
Motorbeépítés: hátsó tengely előtt hosszában
Szívómotor, karburátorok. (néhány késői USA verzió befecskendezővel)
Lökettérfogat (cm3): 5167
Furatxlöket (mm): 85,5x75 mm
Sűrítési viszony: 9,5:1
Teljesítmény (LE/ 1 min): 455 /7000
Nyomaték (Nm / 1 min): 501/5200
Sebességfokozatok száma: 5
Hátsókerékhajtás
Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8 mp.
Gyártott darabszám: 610
Végsebesség: ~295-310 km/h
kebe83 | 2016-12-18 15:03
Tisztelt Mazda-autó!
Szeretnék vásárolni egy 2013-es Mazda 2-est, alvázszám: JMZDEA4K210469830. A kilométeróra állása 29798 km.
Ez megfelel a valóságnak?
Előre is köszönöm szépen a válaszát.
Üdvözlettel, Kebe83
samatagrav | 2016-12-17 22:36
Tisztelt szakértő!
Adott egy 2008-as GH diesel, plusz autópálya, 140-es folyamatos tempomatos haladás. 50-60km megtétele után 5-6 erőteljes csipogás hallható a múszeregység felől, de semmilyen hibaüzenet, vagy piktogram nem jelenik meg, csak sípol párat, majd a következö 20-30km-en csendben van. Semmit nem venni észre az autón, szépen megy, hangja is jó. Nemrég volt porlasztó feltanításon új porlasztók beépítése miatt.
Köszönöm
Pakerskali | 2016-12-17 21:32
Tisztelt Szakértő! Az lenne a problémám egy 99-es 626 kombi glx 2.0 literes 116 le benzines mazdával,hogy alapjáraton a fordulat nagyon leesik és intenzivebb gázadásnál majdnem lefullad,rángat,dadog csak nagyon finoman lehet vele felgyorsulni teljesen erőtlen és mintha egy henger nem menne.Gyergyák kicserélve,de hiba maradt.Hosszabb ideig benyomott kuplungnál leáll a motor és ha járó motorral üresben gurulok akkor is leáll és nem lehet kormányozni illetve a fék sem működik.Van esetleg valami tippje? Előre is köszönöm.
Nyugat | 2016-12-12 23:16
Tisztelt Szakértők
Új bejelentkező vagyok.Olvasgatom a fórum oldalait és a 2016.11.21-én feltett kérdés szinte teljesen megeggyezik az én kérdésemmel.Mazda 3 típusu kocsimnál az ablakemelő csak a vezető oldali ajtónál működik.(a másik 3 ajtónál semmi mozgás)Ez csak azóta történt hogy az akkumlátorom lemerült.Lehetséges hogy csak biztosítékcserére lesz szükségem???Várom megtisztelő válaszát.Tisztelettel egy “új”nyugdíjas
soviszabi | 2016-12-09 17:34
Sziasztok!
Milyen motorolajat javasoltok Mazda6 2,0 dizel (2006) DPF szűrő nélküli autóhoz?
Norbica | 2016-12-09 08:41 vick27 részére
Szia! Igazán nincs mit! Én is örülök, hogy végre működik az autóm rendesen és örülök, hogy segíthettem! Ui.: ne félj a bontottól! Az enyémben is az van, igaz nem ugyan az mint a tipus. Toyota relé, más lábleosztással, de ezt egy ügyes villamosságis gyorsan megoldja. Egy két forrasztás a relén és bele is rakja ugyan úgy, mint az eredetit. (az említett relé, eredtileg a rági Toyota mentőkben volt, de ez lényegtelen. Ez csak egy sima mezei szakító relé, ami húz ha indítasz és enged ha már idult és meg van a megfelelő üzemanyagmennyiség. Ezután a többit ugye a vákum végzi.)
Norbica | 2016-12-09 08:32 SL77 részére
Szia! Mond a szerelődnek nyugodtan, hiába hülyeségnek hangzik, hogy próbálja ki más tipusú, de ugyan olyan relével. Ezt egy autóvillamosságis szakember át tudja fabrikálni. Nekem is leteszteltékaz említett relét, nem mutatott hibát, mégis tettünk bele egy másikat. Azóta hibátlanul működik az autó! Nem tudom ez valami sajátosság lehet ennél a relénél, hogy az autóban hidegben "megtaknyosodik" és közben ha tesztelik, ellenőrzik nem mutat hibát... Próbálják ki, mond nekik bátran. Egy próbát megér. Bátran merem ajánlani, elvégre nekem bejött!!!
vick27 | 2016-12-09 05:14 Norbica részére
Szia!
Nagyon-nagyon köszönöm Neked is, hogy kitaláltad és meg is osztottad a relé tesztelésének módját!
vick27 | 2016-12-09 05:11 SL részére
Kedves Sorstárs!!!
Nem tudom elmondani, mennyire hálás vagyok! Tegnap olvastam csak a hozzászólását, mert előtte napokig lestem a szakértő válaszát, már le is mondtam róla…… tegnap megtudtam, hogy adagoló felújításban lesz részem : mennyiségszabályozó szelep : 60.000Ft, hozzá elektronika (ha kell) 30.000Ft + tisztítás, próbapad, munka díj 50.000 Ft össz: 140.000 -ft hurrá…..
Mielőtt kimondtam az áment (átgondolva, hogy az autó árának 25% fogom rákölteni Karácsony előtt ) még egyszer benéztem a fórumra…. azt hittem elájulok….. ne… tuti nincs ilyen szerencsém, ok egy próbát megér, Norbica tesztjét lekövettem, azzal megspékelve, hogy egész éjjel bent volt a relé 24 fokon, de amíg most megittam a kávém, még rádobtam a radiátorra….
-3 fok van, kimentem beraktam, izzít, gyönyörűen indul! alapjárat 1000 szépen lassan visszaengedte 800-ra egyszer sem állt meg!
A szerelők valószínűleg tévednek az Ön esetében, relé valóban működik, (mi is ellenőriztük anno), csak nem megfelelően, Norbica tesztjét kell követni!!!
Még egyszer nagyon köszönöm, remélem hamarosan Önnél is lezárul ez a probléma!
Megpróbálom kintről beszerezni a relét, mert bontottat nem akarok, amint megtudok vmit jelentkezem!
És tényleg nagyon köszönöm!!!
SL77 | 2016-12-08 22:42 Norbica részére
Szia! Örülök, hogy tudtam segíteni! Az én autóm sajna még mindig a szerelőnél, mert nem találják a hiba OKÁT. Elmondásuk szerint leellenőrizték a relét, megfelelően működik :-).