2024. December 22. - Zéno

Kérdések Mazdáról a szakértőnek

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Csabi626 | 2016-09-20 21:25

Tisztelt Szakértő!

A 2016-08-29 23:30 -kor leírt jelenség után kicseréltem a hőérzékelőt, amitől a hiba megszűnt.
Most viszont előfordul, hogy folyamatos országúti haladás közben időnként 1-1 rövid időpillanatra bekapcsol a ventillátor, amit leginkább abból lehet észrevenni, hogy “megrántja” a feszültséget.
Ennek mi lehet az oka?

Edifice | 2016-09-19 19:08

Tisztelt Szakértő!

Egy szervíz előélettel kapcsolatban szeretném a segítségét kérni, illetve információt a 2.3-as 166 lóerős motor egykori gyári és a mostani, esetemben 145e km-nél megengedett olajfogysztásáról.

Alvázszáma: JMZGY193671469341

Köszönöm szépen!

 

mazda-auto.hu | 2016-09-16 15:09 tokmány részére

A nyomásszabályzó szelepeket kellene ellenőrizni és amennyiben EURO4-es, akkor az üzemanyag adalékot is ellenőrizni kellene

tokmány | 2016-09-15 09:10

Tisztelt Szakértő!

Van egy 2006-os Mazda 3 1,6 CD autóm,és olyan probléma jelentkezett,hogy menet közben alacsony fordulaton ha kinyomom a kuplungot néha leáll. Ujra inditok beindul,és kettes,hármas fokozatban rángat,de nem mindig..Magasabb fordulaton megy rendesen. A szerelőmmel üzemanyagszűrőre gyanakodtunk,kicseréltük,de a probléma nem szünt meg.

Kérem segítségét,válaszát előre is köszönöm! Jani

denox | 2016-09-12 16:07 mazda-auto.hu2 részére

Nagyon szépen köszönöm a gyors válaszát! 

mazda-auto.hu2 | 2016-09-12 16:01 denox részére

Nincs semillyen bejegyzése, garanciális javítása se volt. Csak annyit látni, hogy Németországban helyezték forgalomba 2002.12.18-án.

denox | 2016-09-12 15:02

Tisztelt Szakértő!

Érdeklődnék, egy német piacos 2002-es Mazda MX-5 NBFL típusú autóval kapcsolatban, hogy van-e elektronikusan is vezetve a szervizkönyve és hogy a 117.000km futásteljesítmény mennyire reális.

Alvázszáma: JMZNB186220232334

Előre is köszönöm!

mazda-auto.hu2 | 2016-09-12 09:51 Petya007 részére

Igen, az önöndítóval kellene kezdeni.

mazda-auto.hu2 | 2016-09-12 09:50 samatagrav részére

- Mindenképpen szakszervízben kell megnézetni a kormányművet!

- a porlasztó hibájára utal.

- a kormánymű átvizsgálása szükséges.

djjosy | 2016-09-10 08:48

Üdv Problémámat a 626 topikban feltettem,de gondoltam ide is feltenném önnek.Következő a problémám.Van hogy inditózok és nem indul az autó.Kucs ki ,kis várakozás.Kulcs vissza és indul.Van hogy kulcs ki,lezárom,kinyitom a központival és utána indul.Induláskor amikor beindul van hogy az immobilizer lámpa felvillan.Lehet az okozza?Szakértőt is kérdezném ki lehet ezt kötni valahohogy?

Ha igen jó lenne,Békéscsabai vagyok nem messze a szervíztől.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Maserati Bora

 

Gyártási időszak: 1971-1978

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm

Tengelytávolság: 2000 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 93,9 / 89 mm

Sűrítési viszony: 8,05:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)

Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):  4930  
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     440,6/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6

Végsebesség: 284 km/h

Gumiméret elöl: 205/70 VR15

Gumiméret hátul: 215/70 VR 15

Összesen 564 db készült.

 

Több autó