2025. Február 23. - Alfréd
Kérdések Mazdáról a szakértőnek
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
MOTOROLAJ 5-10.
Bukólámpás Mazda 323F találkozó.
Mazda5 2,0 DISI teszt
Grammok, grammok, kilogrammok...
MAZDA RX-8 turbósítás.
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Mazda3 (minden ami szerviz) Mazda3 Kérdések Mazdáról a szakértőnek Még több fórum téma
Mazda Furai
Ajtók száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4563, 1956, 977 mm
Tengelytávolság: 2790
Ülések száma: 2
Háromtárcsás RE20B alapú wankel elvű motor
Bolygódugattyúk száma: 3
Motorbeépítés: középen hosszában
Szívómotor
Sebességfokozatok száma: 6 fokozatú félautomata.
Kamratérfogat (cm3): 3 x 654 = 1962
Változó hosszúságú szívócső rendszer
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 450/9000
Nyomaték (Nm / 1 min): nincs adat
Gyorsulás 0-100 km/h: <4 mp
Végsebesség: ~290 km/h
Az egyetlen működő példány a TopGear showműsor epizódjának készítése közben 2008-ban kiégett.
Több autó
Főni71 | 2016-07-31 08:28 Főni71 részére
Ki lehet mérni, hogy melyikkel van gond?
mazda-auto.hu2 | 2016-07-31 07:40 Főni71 részére
Valamiért nem indul el a regenerálás, márkaszervízben elvégeznek egy kényszerregenerálást, és megnézik miért nem indul el. Lehet, hogy valamelyik érzékelővel van gond.
Főni71 | 2016-07-30 09:40
Tisztelt Szakértő!
2008.10. havi Mazda6 2000cm diesel mazda tulajdonosa vagyok.
Autópályán elkezdett villogni a DPF lámpa majd kigyulladt később a motor hibjelző is. A hiba kiolvasás a következő P242F diesel részecskeszürő hatékonysága lecsökkent, hamufelhalmozódás. A műszer szerint az utolsó regerenálás a hiba bekövetkezte előtt 600 km-rel volt. Tudna ebben segíteni? Köszönettel.
mazda-auto.hu2 | 2016-07-29 17:37 pici81 részére
A gyenge motor és fekete füst lehet injektor probléma, az olajfogyás szelepszárszimering, vagy gyűrű. Ez csak néhány leggyakoribb ok, ezen kívül sok más is okozhat hasonló problémát, da azt így nem lehet a távolból megmondani.
mazda-auto.hu2 | 2016-07-29 17:33 roberttobel részére
Nem kell a szelephézagot állítani.
pici81 | 2016-07-29 15:20
Tisztelt Szakértő.Vásároltam Németországbol behozot 2004-es évjáratu 2.0 Diesel Mpv-t amit elvitem átnézetni a föb dolgokat kicserélték.De azt vetem észre pár hónapja hogy nagyon eszi az olajat és gyenge a motor valamit nagyterhelés alat fekete füst jönki a kipufogon.Mi lehet az oka és milyen megoldást javasol?
roberttobel | 2016-07-28 15:22
Üdvözlet!
2007-es évjáratú 3-as GT (2.0 benzin, 150 LE) boldog tulajdonosa vagyok. Az autóban közel 120 ezer km van, így - a felhasználói kézikönyv szerint - lassan szelephézagot kellene ellenőrizni, a beállítási értékek viszont nincsenek a könyvben. Tudnának ebben segíteni?
Köszönettel!
mazda-auto.hu | 2016-07-26 14:22 nagya részére
Sajnos nem szerepel az autó a DSR rendszerben !
mazda-auto.hu | 2016-07-26 14:17 samatagrav részére
Valósnak tűnik a km óra állása, amennyiben elküldi a forgalmi és lakcímkártya másolatot, elküldjük a szerviztörténetet, mert a tulajdonosnak kiadható !
mazda-auto.hu | 2016-07-26 13:49 mrkopasz1980 részére
A száron nincs tömítés ( FORD,PSA, FIAT ), a résolajcső tömítéseket viszont ki kell cserélni, 5 db kell, 2709.- Ft / db. A résolaj szükséges dolog, mivel hűti az injektort. Amikor azonban visszaáramló mennyiség megnő, akkor gyakorlatilag a rail nyomás egyszerűen elszökik, és a visszafolyóágon az üzemanyagtankba kerül. A rendszerben az injektorok sorba vannak kötve. Ha egynél elszökik a nyomás akkor a többihez sem jut el, a motor működésképtelenné válik.