2024. November 24. - Emma

Kérdések Mazdáról a szakértőnek

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


yoda | 2014-04-28 11:27 Lacimx6 részére

 Tisztelt Mazda!

Egy elég komoly problémám van! 1992 es mx3 1.6 ossal! Az autó pöccre indul de ha olyanja van akkor kb 1 km megtétele után rángatva megáll a motor ha nagy nehezen sikerül ujra inditani dadog és mintha legalább 1 henger nem járna, olyan füstöt csinál amit egy dizel is megirigyelhet. Ez kb 1-2 percig tart aztán mintha nem lenne semmi megy tovább mindeng gond nélkül. Hiba gyakorisága válltozó van hogy naponta van hogy 2 hetente jön elő. A következők voltak cserélve Rotor, Gyujtás elosztó, Gyujtás jeladó, gyertyák kb 2000 km el ezelött, üzemanyag szürő kb 600 km- el ezelött. diabnosztikán sajnos semmit nem szedtek ki belőle! 

A kérdés mit kéne még kicserélni illettve találkoztak már esetleg hasonló hibával?!

U.I. közel 5 éve van meg az autó soha semmi baja nem volt ez a probléma kb 5 hónapja áll fent a szerelőknek fogalmuk sincs mi lehet a baj!

Válaszukat előre is köszönöm!

Üdvözlettel: O.L.

Lacimx6 | 2014-04-17 11:25

T.Mazda!

 

Abban kérnék segítséget hogy van egy 93-as MX6-osom és nem működik a bal oldali elektromos ablak.A motorja jó mert ha direkt feszültésget kap működik.Vettem bontottan egy másik kapcsolót a csatikat össze dugtam de még mindíg nem megy!Se a bal oldal se a jobb oldal.A régi és az új kapcsoló áb kiosztásai egyeznek csak nem tudom hány pozitív szál meg bele egy vagy több vagy milyen elven működik a kapcsoló vagy az elektormos része ehez keresek valami robbantott rajzot.

Nagyon köszönöm a segítséget előre is!

Üdv.

Laci

ungyi | 2014-04-09 20:18 mazda-auto.hu részére

 Köszönöm, erre a  három év alatt nem volt péllda az ÉN szervízembe-pedig mazda!-és ráadásul új autószerelők érkeztek. A választ köszönöm, az új szerelőket nem nagyon.

mazda-auto.hu | 2014-04-02 07:51 ungyi részére

 Az éves kötelező szerviz része a karosszéria átvizsgálás, illetve az autó fékjeinek, futómű elemeinek vizuális, nem műszeres mechanikai vizsgálata. Műszeres lengéscsillapító, vagy fékvizsgálat további fizetendő költséget von maga után. Amennyiben hiba merül fel, annak javítása már "mehet" garancia keretein belüli költség átvállalással, ha ennek feltételei rendben vannak.

ungyi | 2014-03-31 14:55

T.Mazda!

2010-es gyártási évű, 2011.áprilisában vásárolt 3-as sedán mazdámat április 22-ig kell vinni  un.hároméves kötelező szervízre. Km.óra állása:19.945 Km. A kocsira nincs panaszom, eddig tökéletes /olajcsere,olajszűrő volt már -ez évente /Kérdésem: a három év lejártakor a fenti km-t is figyelembe véve mit kötelező átvizsgálni a mazda szervízemnek fizetési kötelezettség nélkül, a jótállásra figyelemmel? Három év után mire ad jótállást a mazda?-mivel mivel a kapott papírjaimon a jótállási idő 5 év. Mit kell cserélnem önök szerint  három év után  cca.20 ezer km-mél?

Köszönöm szépen.

Harcos | 2014-03-28 09:26

Köszönöm a gyors választ!

Üdv:Pisti

mazda-auto.hu | 2014-03-28 09:08 Harcos részére

 Nincs digitális szerviz nyilvántartása az autónak, és ha lenne is, csak a 2009 utáni adatokat tartalmazná. Marad a szervizkönyv.

Harcos | 2014-03-28 08:49

Tisztelt Szakértő!

 

2003-as évjáratú,külföldről behozott Mazda Premacy vezérműszíj cseréjéről és a valós kilóméter állásról szeretnék információt.Alvázszám:JMZCP19R241348981

Köszönettel:Pisti

szucsfe | 2014-03-19 11:28 mazda-auto.hu részére

 Gyújtás ráadáskor csak az ABS, a légzsák, és a bal alsó sarokban egy piros visszajelző(olyan mint egy "T"-ág egy cseppel az alján)  visszajelzője az, ami kigyullad, és el is alszik. Bocs a hülye megfogalmazásért, de az első Mazdám, és nem találkoztam még ilyennel, csak így tudtam leírni.

A Klíma gáz biztos hogy kevés benne, a szelep vbenyomásakor épp hogy csak jött belőle, Lehet ez az ok?

Szerintem nincs olyan gomb.Még nem tűnt fel, de megnézem.

mazda-auto.hu | 2014-03-19 09:41 szucsfe részére

 1. Van benne, a gyújtás ráadásakor világítania kell.

2. A mutató kalibrálása nem pontos. Ettől függetlenül általában csak akkor kerül alaphelyzetbe a mutató, ha már csak 5-7 liter van a tankban. Nehéz utólag beszabályozni az úszót.

3. Az alapjárati fordulatszámot a vezérlőegység korrigálja. Le kellene ellenőrizni, hogy aklíma bekapcsolásakor beindul-e a második hűtőventillátor a motortérben. Ha nem, akkor több hibalehetőség is van. Elsősorban nincs gáznyomás, de ennek sok oka lehet.

4. Blokkolásgátló minden Mazda 6 -ban volt-van, de a kipörgésgátló felszereltség függő volt. Van DSC (TCS) off gomb a műszerfalon (a vezető bal térdénél)?

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Maserati Bora

 

Gyártási időszak: 1971-1978

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm

Tengelytávolság: 2000 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 93,9 / 89 mm

Sűrítési viszony: 8,05:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)

Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):  4930  
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     440,6/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6

Végsebesség: 284 km/h

Gumiméret elöl: 205/70 VR15

Gumiméret hátul: 215/70 VR 15

Összesen 564 db készült.

 

Több autó