2025. Április 22. Kedd - Csilla

Kérdések Mazdáról a szakértőnek

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2014-02-03 11:05 stuszi részére

 Elvileg, ha most minden működik, akkor valószínűleg nem. Az akkumulátor viszont biztosan károsodott.

stuszi | 2014-02-02 09:43 mazda-auto.hu részére

 Másnapra az akkut teljesen leszivta az autó.Kivettem az akkut egy napig töltöttem ,majd visszatettem.Rámértem a töltőfeszre 18V körül volt.Eléggé meglepődtem.Megmértem az autó áramfelvételét 5A volt ami szintén meglepett.Elvittem tehát egy elektromoshoz ,aki rávágta ,rossz a generátor ill.a feszszabályzó.A fényszórók pedig kiégtek a magas feszültség miatt.Feszszabályzó csere ,égők cseréje ,30 e. HUF és már mindenki boldog.

Kérdésem mivel lábon mentem el az elektromoshoz a magas rendszerfeszültség okozhatott-e hibát/gondot másban is az égőkön kivül.Eddig mást nem vettem még észre.

senna75 | 2014-02-01 14:06

 Üdv.

Van egy Mazda 6-os 2010-es autóm. Az a problémám hogy levettem az akkusarut és azóta nem tudom használni a navigációs fejegységem mert kér valami betöltő lemezt! Állítólag orvosolható gyári térkép lemezzel ami feltöltené softverrel a fejegységet! nekem sajnos nincs hozzá semmi lemez! Lenne esetleg önnek vagy valakinek kölcsön 1 percre amig feltöltöm!? Köszönöm

mazda-auto.hu | 2014-01-31 11:22 Binladen részére

 Kompatibilis a rugókészlet.

Binladen | 2014-01-30 17:53 mazda-auto.hu részére

Igen azt elfelejtettem írni elnézést , benzines , köszönöm a segítséget ! Még egy olyan jellegű kérdésem volna ,hogy a 2005 bent megjelent Mazda 6 facelift rugóin változtattak e az elődhöz képest , tehát egy facelift mazda 6 sportrugói kompatibilisek e egy nem facelift modellre ha mindkettő hatchback ?! 

mazda-auto.hu | 2014-01-30 07:55 Binladen részére

 Gondolom benzines. Valószínűleg ki kell takarítani a fojtószelep házat, de akár rossz motorhőmérséklet szenzor is lehet, vagy más.

Binladen | 2014-01-29 18:17

üdv. Szeretnék egy kis segítséget kérni , egy 2002 es Mazda6 2,0 TE-m van kb. két napja ,munkából haza jövet nem akart elindulni annak ellenére ,hogy reggel gond nélkül pöccre vitt , csak akkor indult ha nyomtam a gázt ,de ha levettem a gázról a lábam egyből lefulladt ,üzemihőfokra melegedés után sem változott a dolog ! mintha nem lett volna alapjárat , én az automata szivatóra gyanakszom ,de érdekes ahogy haza értem, kb. 1-2 óra múlva amikor újra próbáltam gond nélkül indult az auto ,ahogy utána egésznap, másnap reggel  sem volt baj ,addig amíg újra haza nem indultam volna munkaból megint elkezdte , de úgyanúgy haza értem pár óra mulva újra próbáltam simán indult.. nem értem egyszerűen...köszönöm előre is a segítséget!

mazda-auto.hu | 2014-01-28 10:05 stuszi részére

 Mindenképpen ellenőrizni kell a töltőfeszültséget járó motor esetén. Valószínűleg a generátor, vagy annak áramköre okozza a jelenséget. 

stuszi | 2014-01-27 20:17

 Tisztelt Szakértő!

Ez az első telem az autóval (októberben vettem,Mazda 6 1,8 benzin 2003/02)és ma reggel érdekes dolgot tapasztaltam.Garázsban áll az autó ,igaz nem fütött,kb. 0 fok van benne.Reggel inditáskor minden rendben,majd az első lámpánál vettem észre (kb 800 m mehettem),hogy világit az akku (töltés)visszajelző és nem akarta tudni tartani az alapjáratot az autó,finoman kellett pumpálni a gázt nehogy leáljon.reggeli csúcsban elég kellemetlen leállni a lámpánál.Aztán azt vettem észre ,hogy néha kialszik majd újra kigyullad,először összekapcsoltam a fordulattal ,mert mintha alacsonyabb fordulaton ,1000 körül vagy inkább alatta,tehát alapjáraton kialudt ,olyan 1200 fölött újra kigyulladt.De aztán ez a logika sem müködött egy idő után mindig világított.Beértem a munkahelyre kb 3 km,majd ebédidőben újra megnéztem indul-e,de semmi gond nem volt .Este hazafelé továbbra ia maradt a jelenség azzal kombinálva ,hogy hiába kapcsoltam tompitottat,csak a helyzetjelző világitott,de az erősebben mint szokott,és ha távolságit kapcsoltam az pedig csak a baloldali világitott.Nem  tudom mennyi idős az akkum de gondoltam addig nem cserélek amig nincs észrevehető gondja az inditózással.Lehet az esetleg ,hogy az akku miatt valami tiltja a tompitottat.Vennem kell új akkut?Kell-e törölni valamilyen hibakódot ha cserélek akkut?Előre is köszönöm válaszát.

szelpgy | 2014-01-20 16:13 mazda-auto.hu részére

 Köszönöm a választ, és nagyon örülök, hogy ez nem hiba :)

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lamborghini Murcielago LP670-4 Superveloce 2009

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2+2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4705, 2058, 1135 mm

Tengelytávolság: 2665 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1565 kg
Hengerelrendezés:12 henger, 60 fokos V alakban.

Szelepek száma: 48

Furat/löket: 88 / 89 mm

Sűrítési viszony: 11,0:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 6 automata 

Négykerék-hajtás
Lökettérfogat (cm3):  6496    
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   670,2 (492,9)/ 8000
Nyomaték (Nm / 1 min):     660/ 6500

Gyorsulás 0-100 km/h: 3,3

Végsebesség: 337 km/h

Összesen 350 darab készült.

Több autó