2024. November 24. - Emma
Kérdések Mazdáról a szakértőnek
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
Mazda Skyactiv-G. A benzines.
MOTOROLAJ 1-4.
Közvetlen befecskendezés.
Grammok, grammok, kilogrammok...
Győzelem Laguna Seca-ban.
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda5 Mazda3 Még több fórum téma
Mazda RX-8 2002-2012.
Ajtók száma: 2+2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4430/1770/1340 mm
Tengelytávolság: 2700 mm
Ülések száma: 4
Hengerelrendezés:
Kéttárcsás wankel elvű motor
Bolygódugattyúk száma: 2
Motorbeépítés: elöl, hosszában
Szívómotor, szekvencionális befecskendezés
Sebességfokozatok száma: 5, vagy 6 kézi
Kamratérfogat (cm3): 2 x 654 = 1308
Sűrítési viszony: 10,0:1
Változó hosszúságú szívócső rendszer
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 192 (141)/7000, illetve 231 (170)/8200
Nyomaték (Nm / 1 min): 220/5000, illetve 211/5500
Gyorsulás 0-100 km/h: 7,2 és 6,4 mp.
Végsebesség: ~223, és ~235 km/h
Több autó
mazda-auto.hu | 2014-02-03 11:05 stuszi részére
Elvileg, ha most minden működik, akkor valószínűleg nem. Az akkumulátor viszont biztosan károsodott.
stuszi | 2014-02-02 09:43 mazda-auto.hu részére
Másnapra az akkut teljesen leszivta az autó.Kivettem az akkut egy napig töltöttem ,majd visszatettem.Rámértem a töltőfeszre 18V körül volt.Eléggé meglepődtem.Megmértem az autó áramfelvételét 5A volt ami szintén meglepett.Elvittem tehát egy elektromoshoz ,aki rávágta ,rossz a generátor ill.a feszszabályzó.A fényszórók pedig kiégtek a magas feszültség miatt.Feszszabályzó csere ,égők cseréje ,30 e. HUF és már mindenki boldog.
Kérdésem mivel lábon mentem el az elektromoshoz a magas rendszerfeszültség okozhatott-e hibát/gondot másban is az égőkön kivül.Eddig mást nem vettem még észre.
senna75 | 2014-02-01 14:06
Üdv.
Van egy Mazda 6-os 2010-es autóm. Az a problémám hogy levettem az akkusarut és azóta nem tudom használni a navigációs fejegységem mert kér valami betöltő lemezt! Állítólag orvosolható gyári térkép lemezzel ami feltöltené softverrel a fejegységet! nekem sajnos nincs hozzá semmi lemez! Lenne esetleg önnek vagy valakinek kölcsön 1 percre amig feltöltöm!? Köszönöm
mazda-auto.hu | 2014-01-31 11:22 Binladen részére
Kompatibilis a rugókészlet.
Binladen | 2014-01-30 17:53 mazda-auto.hu részére
Igen azt elfelejtettem írni elnézést , benzines , köszönöm a segítséget ! Még egy olyan jellegű kérdésem volna ,hogy a 2005 bent megjelent Mazda 6 facelift rugóin változtattak e az elődhöz képest , tehát egy facelift mazda 6 sportrugói kompatibilisek e egy nem facelift modellre ha mindkettő hatchback ?!
mazda-auto.hu | 2014-01-30 07:55 Binladen részére
Gondolom benzines. Valószínűleg ki kell takarítani a fojtószelep házat, de akár rossz motorhőmérséklet szenzor is lehet, vagy más.
Binladen | 2014-01-29 18:17
üdv. Szeretnék egy kis segítséget kérni , egy 2002 es Mazda6 2,0 TE-m van kb. két napja ,munkából haza jövet nem akart elindulni annak ellenére ,hogy reggel gond nélkül pöccre vitt , csak akkor indult ha nyomtam a gázt ,de ha levettem a gázról a lábam egyből lefulladt ,üzemihőfokra melegedés után sem változott a dolog ! mintha nem lett volna alapjárat , én az automata szivatóra gyanakszom ,de érdekes ahogy haza értem, kb. 1-2 óra múlva amikor újra próbáltam gond nélkül indult az auto ,ahogy utána egésznap, másnap reggel sem volt baj ,addig amíg újra haza nem indultam volna munkaból megint elkezdte , de úgyanúgy haza értem pár óra mulva újra próbáltam simán indult.. nem értem egyszerűen...köszönöm előre is a segítséget!
mazda-auto.hu | 2014-01-28 10:05 stuszi részére
Mindenképpen ellenőrizni kell a töltőfeszültséget járó motor esetén. Valószínűleg a generátor, vagy annak áramköre okozza a jelenséget.
stuszi | 2014-01-27 20:17
Tisztelt Szakértő!
Ez az első telem az autóval (októberben vettem,Mazda 6 1,8 benzin 2003/02)és ma reggel érdekes dolgot tapasztaltam.Garázsban áll az autó ,igaz nem fütött,kb. 0 fok van benne.Reggel inditáskor minden rendben,majd az első lámpánál vettem észre (kb 800 m mehettem),hogy világit az akku (töltés)visszajelző és nem akarta tudni tartani az alapjáratot az autó,finoman kellett pumpálni a gázt nehogy leáljon.reggeli csúcsban elég kellemetlen leállni a lámpánál.Aztán azt vettem észre ,hogy néha kialszik majd újra kigyullad,először összekapcsoltam a fordulattal ,mert mintha alacsonyabb fordulaton ,1000 körül vagy inkább alatta,tehát alapjáraton kialudt ,olyan 1200 fölött újra kigyulladt.De aztán ez a logika sem müködött egy idő után mindig világított.Beértem a munkahelyre kb 3 km,majd ebédidőben újra megnéztem indul-e,de semmi gond nem volt .Este hazafelé továbbra ia maradt a jelenség azzal kombinálva ,hogy hiába kapcsoltam tompitottat,csak a helyzetjelző világitott,de az erősebben mint szokott,és ha távolságit kapcsoltam az pedig csak a baloldali világitott.Nem tudom mennyi idős az akkum de gondoltam addig nem cserélek amig nincs észrevehető gondja az inditózással.Lehet az esetleg ,hogy az akku miatt valami tiltja a tompitottat.Vennem kell új akkut?Kell-e törölni valamilyen hibakódot ha cserélek akkut?Előre is köszönöm válaszát.
szelpgy | 2014-01-20 16:13 mazda-auto.hu részére
Köszönöm a választ, és nagyon örülök, hogy ez nem hiba :)