2024. December 27. Péntek - János
Kérdések Mazdáról a szakértőnek
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
Új Mazda RX-7 Az esély növekszik.
Új Titánok.
Le Mans-i 23 óra egyedül. Luigi Chinetti.
Újabb Mazda6 felvonás.
Kísérleti, és prototípus Mazda wankel motorok.
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda5 Mazda3 Még több fórum téma
Lamborghini Diablo GT 1999
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4430, 2040, 1115 mm
Tengelytávolság: 2650 mm
Hasmagasság: 110 mm
Saját tömeg: 1530 kg
Hengerelrendezés: 12 henger V alakban 60°
Szelepek száma: 48
Furat/löket: 87 / 84 mm
Lökettérfogat (cm3) : 5992
Sűrítési viszony: 10,7:1
Motorbeépítés: középen, hátsó tengely előtt
Benzin befecskendezés
Szelepvezérlés típusa: Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 574,9(422,8)/ 7300
Nyomaték (Nm / 1 min): 630 Nm / 5500
Sebességfokozatok száma: 5
Hátsókerékhajtás
Gyorsulás 0-100 km/h: 4,4 mp
Végsebesség: 338 km/h
Több autó
mazda-auto.hu | 2014-02-14 12:20 Wombat részére
Az utolsó adatok még 2005-ösök, akkor 53240 km volt az autóban.
mazda-auto.hu | 2014-02-14 12:17 Imre56 részére
Elsősorban lehet üzemanyag ellátási hiba (befecskendező, nyomás), esetleg kompressziós tökéletlenség.
Wombat | 2014-02-13 15:11
ezzel az alvázszámmal futó, 2002-es 1,8TE kombiról meg lehet tudni valami infót? (hátha, bár nem fűzök sok reményt hozzá)
JMZGY198231109767
Imre56 | 2014-02-13 11:38
2008-s Mazda 6. 2.0 diesel autóm alacsony fordulaton,de leginkább 1500-s fordulat
környékén finoman rángat,mintha egy pillanatra kihagyna a gyujtás,vagy nem kapna üzemanyagot. Ha lendületesen nyomom a gázt ,semmit nem lehet észrevenni.,nagyobb
fordulatszámon szintén hibátlan.
Nemrég voltam 120 ézres szervizen, a diagnostika semmit nem talált.Már történt egy EG
tisztitás is.
köszönettel Imre56
mazda-auto.hu | 2014-02-12 14:43 Sanyika 2 részére
2008.01.25-én volt korrózió megelőző javítás (48708 km). Nem egyedi eset az ajtók alsóélének rozsdásodása. A kuplung és lendkerék élettartama elsősorban a vezetési stílustól, illetve a motor állapotától (működési kultúra) függ. Lehet 50000 km, de 300000 km is. Egyébként az éves motorolaj csere (legalább ez) fontos, de pl. a befecskendező alátétek cseréje is esedékes valószínűleg. A többi, minimum az előírt szervizek alapján.
Sanyika 2 | 2014-02-12 13:47
Köszönöm a válaszát! Az alvázszám:JMZGY19R231116875. A "nemvaló külföldözésre" a kuplung csere után hangzott el,gondolom a látottak alapján (amit bővebben nem fejtett ki a szerelő) 10 éves az autó,vezérlés,kuplung általam lett most cserélve és az olaj is.Az autón új gumik vannak,semmilyen problémája nincs jelenleg, a motor csendes,szép hangja van,Az ajtó rozsdásodáson kívűl más gond nincs.Talán arra érthette,hogy nemsokára lendkerék csere szükséges és,hogy így jelentősen megugranak a költségeim?!-egy 10évesen vásárolt autóra.Még egy kérdésem lenne,hogy egy 10 éves autónál mirre kell még figyeljek,mi várható(mazda 6 2.00 CD) ?Ha lehet hinni a szervízkönyvnek akkor 2011.nyarán volt utoljára szervízbe,azaz a 2012-es elmaradt.
mazda-auto.hu | 2014-02-12 12:23 Sanyika 2 részére
A lendkerék élettartamát gyakorlatilag lehetetlen megállapítani. Nem tudom miért nem való külföldözésre, ezt a kijelentést nem tudom értelmezni.
Alvázszám alapján talán kideríthatünk valamit a valós futásteljesítményről, de nem garantált.
mazda-auto.hu | 2014-02-12 12:21 Gepi85 részére
Elsősorban a befecskendezés tökéletlenségére lehet gondolni, melyet diagnosztikával lehet kideríteni. A befecskendező alátétek cseréje is javasolt, ha nincs információ ezek korábbi cseréléséről. A tempomat az újabb dízel modellek esetében nem oldható meg egyszerű alkatrész cserével, így ebből kiindulva nem tudok biztosat írni. Kb. 29000,-Ft-ba kerül a próba (alkatrészek+munkadíj) . Elképzelhető, hogy a kijelző cseréje (egy info gombosra) megoldja a kérdést, de ez is (majdnem) autónként változó.
Sanyika 2 | 2014-02-11 22:15
Nemrég vásároltam Mazda 6 2.0 CD autóm 10 éves, 140000 km-rel,szervízkönyvel.Szerelőhöz vittem vezérlés cserére (mivel más autónál emiatt már pórul jártam)ő,mielőtt nekilátott volna azt mondta,hogy biztos volt már cserélve.Aztán miután végzett azt mondta,hogy ennek a cserének már itt volt az ideje.A csere közben azt mondta,hogy valami csavarba meg szakította a menetet véletlenül és így plusz melót csinált magának mert jobban lekellet bontani az egészet,hogy helyre hozza.Eközbe észre vette,hogy a kuplung tárcsa eléggé elvan kopva (hibátlanul müködött az autó és a váltó is) és javasolta szettbe a cseréjét.Ezis megtörtént.(ezért nem kért munka díjat,így tartotta fernek)Ezek után azt mondta,hogy a kettős tömegű lenkerék kb.100 000 km-t bír még.Kérdésem meg lehet ezt állapítani rá nézésre egyáltalán kuplung tárcsa csere közben?Ő a látottak alapján állítja,hogy ebbe az autóba biztosan nem 140000km van!Én úgytudom,hogy a kuplung tárcsa kopása nem km-függő,tehát ez nem utalhat egyértelműen az óra tekerésre.Igazam van?Sajnos most vettem észre,hogy a 2 hátsó ajtó belső része alul elégé rozsdás!Ezzel mi a teendő?Okozhatja az esőelvezető dugulása?Hogyan bizonyosodhatnék meg,hogy valós km van-e a kocsiba?És vajon meddig bírja a kettős tömegű lenkerék??Azt is mondta,hogy ez az autó nemvaló külfödözésre!Mért? -------köszönettel-Sándor
Gepi85 | 2014-02-08 14:41
Múlt héten vásároltam egy Mazda 6ost (2006-os évjárat, 2.0 CD) és szeretnék feltenni néhány kérdést az autóval kapcsolatban.
Azt vettem észre, hogy az autó amikor még hideg és elindulok vele akkor 1000-2000 közti fordulaton néha elkezd picit rángatni. Ezt csak akkor csinálja mikor egy tempóban haladok vele, gázadásra pedig elmúlik a rángatás. Az érdekes az, hogy kb 15-20 perc autózás után ezt elhagyja, illetve 2000es fordulat fölött sem tapasztaltam ezt a jelenséget.
Továbbá érdeklődnék, hogy utólag lehet-e ezekbe tempomatot szerelni, ha igen milyen áron van?
Fedélzeti számítógépet lehet e rá tenni, vagy milyen alkatrészt kéne cserélni, hogy kiírjon pl. átlag fogyasztást, pillanatnyi stb...