2025. Február 24. Hétfő - Mátyás
Mazda MPV
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
MOTOROLAJ 5-10.
ALKATRÉSZ BÖNGÉSZDE, Mazda és más.
Mazda RX-8 műszer beépítés.
Grammok, grammok, kilogrammok...
Mazda logó történelem.
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Mazda3 (minden ami szerviz) Mazda3 Kérdések Mazdáról a szakértőnek Még több fórum téma
Mazda RX-8 2002-2012.
Ajtók száma: 2+2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4430/1770/1340 mm
Tengelytávolság: 2700 mm
Ülések száma: 4
Hengerelrendezés:
Kéttárcsás wankel elvű motor
Bolygódugattyúk száma: 2
Motorbeépítés: elöl, hosszában
Szívómotor, szekvencionális befecskendezés
Sebességfokozatok száma: 5, vagy 6 kézi
Kamratérfogat (cm3): 2 x 654 = 1308
Sűrítési viszony: 10,0:1
Változó hosszúságú szívócső rendszer
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 192 (141)/7000, illetve 231 (170)/8200
Nyomaték (Nm / 1 min): 220/5000, illetve 211/5500
Gyorsulás 0-100 km/h: 7,2 és 6,4 mp.
Végsebesség: ~223, és ~235 km/h
Több autó
nagydann | 2016-05-11 06:48 providence356 részére
A hátsú rugótányérok és a hátsó nyúlványok, kereszttartó minden MPV-nek szét van rohadva. De mint mondottam korábban, egy szakszervizes, sokat látott Mazdás szerelő szerint, miután már több száz ilyet látott, javított: ezek a fém alkatrészek egy nagyszilárdságú erős fémből készülnek és “csak” a felső borítőréteg szokott lerohadni róla. Nagyon szarul néz ki, de nem arról van szó, hogy ketté fog törni az autód. Természetesen javításra szükség van, de a tartó részek feladata és jellege megmarad. Emiatt ne izgulj.
Az ABS meg a kettőstömegű plusz kuplung az más kérdés. Azok sajnos még utángyártott változatban is horror áron mennek. De valóban, ahogy mások is írták, ne aggódj! Szépen sorban tedd rendbe a kocsit, mindig csak annyit amennyit éppen tudsz. Aztán lesz egy jó kis fasza járgányod. Sajnos ilyenkor már tizenévesen, minden autót ugyanezek a problémák érintik. (Egy haverom 5-ös BMW-jét, a szerelője szerint 10 évesen gyakorlatilag “a patakpartra kellene letolni”, olyan állapotban van. Hát igen, ez már nem a 70-es, 80-as évek, amikor még volt anyag a termékekben….)
Frodó | 2016-05-10 18:57 providence356 részére
Dràga Bajtàrsam,én pont ugyanilyen,bocsàss meg,bal.asz voltam tavaly és így vettem az Mpv-met egy pondró dìlertől(utólag derült ki,hogy pondró mert azidàig csalàdbaràt volt).Szinte ugyanezek a bajok kerültek napvilàgra,meg még plussz ez-az,mondjuk a kuplung az nem.Én màr többet ràköltöttem mint amennyiért vettem és még nincs légkondim meg az ajtók és sàrvédők aljairól nincsenek eltüntetve a màr igencsak làtható rohadàsok,de kitartunk mert szeretjük a konstrukciót meg az utazàsi élményét.Egyszóval ha bukta nélkül visszaveszi akivel te is így jàrtàl,akkor add vissza és nézz jobban szét màsik Mpv téren,ha nem,akkor vidd el jó kasznishoz meg szerelőhöz és rakasd igény szerint rendbe mert szerethető.Aprànként,először a legfontosabbakat:biztonsàg!És ne idegeskedj,ne ràgd magad,ebből is tanultunk... a karma rendet rak...az én emberemnél és körülötte szépen dolgozik...
Frodó | 2016-05-10 18:26 mazda-auto.hu részére
Köszönöm,tényleg ott volt a baj!De amikor cseréltük a turbóba bemenő vàkumcsövet mert el volt öregedve,akkor letörtünk egy àllítólag nyomàskiegyenlìtőnek nevezett kis kb.2 cm àtmérőjű műanyag kütyünek a csatlakozócsonkjàt(ez a műanyag is el volt öregedve),amibe bemegy a vàkumcső és onnan megy a turbóba.Ez úgy néz ki,hogy a két oldala zöld a közepe fehér és csak gyàriba van 9.500 ft-ért.Egyelőre e nélkül raktunk be új vàkumcsövet,közvetlenül a turbóba.Teljesen jó lett az autó,nade a kérdésem az lenne,hogy kell e ez a kütyü,hosszútàvon hiànyozhat,okozhat problémàt a hiánya?
Köszönöm!
providence356 | 2016-05-10 14:25 mazda-auto.hu részére
Köszönöm a válaszokat!
Az önindító alkatrész költségét a kereskedő bevállalta. (respect)
Van benne riasztó. Rosszúl van bekötve?
A km óra 292 000-nél jár.
És most következik a feketeleves:
Most végeztem a szervízben, teljes állapotfelmérésen volt az autó. Majden elsírtam magam, mikor sorolták a hibákat. Többek között a hátsó rugótartók, hátsó nyúlványok doblemez stb. szét vannak rohadva. Az ABS nagy valószínűséggel ki van kötve! Röviden az autó használata balesetveszélyes. Szervízkönyv szerint volt cserélve kettős tömegű és kuplung, de a szervízben azt mondták azzal is van gond. (a kuplungpedál nyúlik, indításkor egy csattanó hang jön a motorból) A javítási költség várhatóan elérné az autó vételárát.
Tudom, tudom vétel előtt kellett volna állapotfelmérés, de egyéb okokbó sajnos nem volt rá lehetőségem.
Teljesen le vagyok lombozva, tanácsokat várok, mit lehet tenni ilyen esetben.
mazda-auto.hu | 2016-05-10 13:59 feketempv részére
Szívó 0,12-0,18 ; kipufogó 0,32-0,38 hideg motornál
mazda-auto.hu | 2016-05-10 13:52 MPV2005 részére
Elképzelhető, hogy csak az üzemanyag rendszerben volt dugulás. Ha ingadozik az alapjárat, torpan vagy leáll, akkor kellene a rendszert kitisztítani vagy ha lesz hibakód, kiolvasni.
mazda-auto.hu | 2016-05-10 13:40 mzoli79 részére
Az autó szerepel a digitális szerviz nyílvántartásban, de csak a tényleges tulajdonosnak adhatjuk ki. Ha kapok egy km óra állást, akkor megmondjuk, hogy valós-e az óra állása.Osztrák autó, 2004.10 havi forgalomba helyezés
mazda-auto.hu | 2016-05-10 13:30 providence356 részére
mazda-auto.hu | 2016-05-10 12:52 szebiboy részére
A vezető oldalon a műszerfal alatt
mazda-auto.hu | 2016-05-10 12:49 Frodó részére
Elképzelhető, hogy a vákumcsövek össze lettek cserélve vagy csak lecsúszott egy cső