2025. Január 8. Szerda - Gyöngyvér
Mazda MPV
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda5 Mazda3 Még több fórum téma
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4343, 1788, 1021 mm
Tengelytávolság: 2548 mm
Hasmagasság:
Gumiméret elöl: 205/70-15
Gumiméret hátul: 225/70-15
Saját tömeg: 1247 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok (Chrysler Hemi)
Szelepek száma: 16
Furat/löket: 107,95/ 95,2 mm
Sűrítési viszony: 10,25 : 1
Motorbeépítés: középen, hátsó tengely előtt, hosszában
Tüzelőanyag ellátás: Dupla négytorkú karburátorok
Sebességfokozatok száma: 5 (kézi ZF)
Hajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3): 6974
Szelepvezérlés típusa:
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 450 (335,6) / 5000
Nyomaték (Nm / 1 min): 664/ 4000
Gyorsulás 0-100 km/h: 4,9 mp
Végsebesség: 290 km/h
Több autó
mazda-auto.hu2 | 2016-01-15 14:15 PánPéter részére
Igen, felrakható.
mazda-auto.hu2 | 2016-01-15 14:14 kissjanos1980 részére
Nem rögzítették az autót.
Annyit látok, hogy Németországban helyezték forgalomba 2004.02.05-én, és ha kapok egy kilóméter állást, megmondom, hogy reális vagy sem
PánPéter | 2016-01-15 13:17
Tisztelt Szerviz!A kérdésem mpv -re fel lehet -e szerelni 215/65R16-os gumit?Sajnos nincs szerviz katalógus az autóhoz.Előre is köszönöm.Pán
kissjanos1980 | 2016-01-14 15:37
Tisztelt Mazda-Autó!
Segítségeteket szeretném kérni, egy kiszemelt MPV-hez. A következő a száma: JMZLW193240301088
A kilóméter állást szeretném megtudni, illetve az előéletével kapcsolatban a fontosabb részleteket. Előre is köszönöm!
Attila78 | 2016-01-13 08:37
Tisztelt Mazda-autó!
Most 10-én lettem én is egy 2001-es benzines Mpv tulajdonosa.
Információt szeretnék kérni.
Alvázszám:JMZLW19F210108635
Km:168000 km.-ez valós-e
meg esetleg szervíz történet mit mikor csináltak?
küldöm a forgalmit meg a személyit az email címükre.
segítségüket köszönöm.
Attila.
mazda-auto.hu2 | 2016-01-12 16:22 jtibor részére
Feltehető, hogy valamelyik injektor elengedi a nyomást, vagy a nagynyomású szivattyú szelepe cserés. Legelőször a résolajvesztést kellene megnézni, és ha azzal nincs gond, akkor a következő a szelep csere, ami bruttó 46.500 Ft.
mazdarobi | 2016-01-11 20:47 pakoki részére
220000 Ft négy bontott porlasztóért???
Kb 25000 körül van a bontott darabja,de egyszerre nem megy tönkre 4 db!
A magasnyomású szelepet kellett volna cserélni+szűrőt,s kész is.
vargzo.72 | 2016-01-11 14:36
Tisztelt Szakértő és Márkatársak!
A 2003-as évjáratú, 2.0 CDH TE MPV-hez keresek a hátsóhíd felütközését gátló gumibakot. Minden információt előre is köszönök.
Üdvözlettel, Zoli.
pakoki | 2016-01-11 13:26 jtibor részére
Még mindig küzdök a problémával, de időközben a nemzetközi helyzet fokozódott. A fórumon javasolták ugye a nagynyomású szelep cseréjét, de a sok elfoglaltság miatt nem értem ki a szerelőhöz, inkább nem nagyon jártam a kocsival. Egyszer aztán az történt, hogy már nem csak azok a problémák jelentkeztek ami neked is, hanem egy 500 km-es utat követően, már be sem nagyon indult, amikor meg beindult elég furcsa hangokat adott ki és néhány cm megtétele után hatalmas megtorpanással megállt. Ezután már nem is állt helyre a dolog, szervízbe került az autó, ahol potom 220 ezer forintért mind a 4 üzemenyagbefecskendezőt cserélték bontottra. A szerelő szerint ezzel párhuzamosan megszűnt az alapprobléma is. 2 napig így is volt. De aztán ezek a régi megállások ismét előjöttek. Az volt a tapasztalatom, hogy ha viszonylag nagy gázt adok akkor azután nagyobb esélyel fulladt le, de ha minimális gázadással próbáltam óvatosan haladni, akkor kevésbé állt le. Most ismét a szervízben van az autó, most kifejezetten felhívtam a szerelő figyelmét a javasolt szelepcserére. Remélem napokon belül be tudok számolni az esetleges pozitív fejleményekről.
Zsolti bá' | 2016-01-11 11:51 mazda-auto.hu részére
Köszönöm!
Sajnos egyelőre jegelem a projektet, most lesz mit költenem az autóra enélkül is, sajnos. A két ünnep között elvittem alváz-és üregvédelemre, a kasztnis szerint nyáron vihetem vissza hozzá, ugyanis a küszöbök borítása beavatkozást igényel. Ez a kisebbik gond, ugyanis a hátsó futómű felfogatás is rügyezik. Állítólag ez is tipikus japán autó gond. A szerencse az, hogy még javítható.
Van még egy probléma:
Beindítás után egyesben kb. 2200-as fordulatig simán megy, aztán ott megáll, néha berángat egy kicsit(aztán meg hirtelen megindul,mint akit fenékbe rúgtak). Váltok kettesbe, onnan már simán pörgethető feljebb, minden fokozatban. Megállás után(pl.lámpa), ismét egyes, ekkor már minden gond nélkül ki lehet huzatni, egyenletesen gyorsul. Hidegen és melegen is csinálja. A szűrőket(üa.szűrőt is) megvételkor kicseréltettem, olajcsere, szíjcserék megvoltak. A turbó ki lett tisztítva, eddig kb 3000km-t mentem vele, olajfogyasztás(a nívópálca szerint) nincs, Most a -12 fokban is simán indult, elindulás előtt egy-két percig járatom a motort.Az autó a megvásárlás előtt több mint egy évig állt, Lehet, hogy a hosszú állás alatt a gázolajból kivált adalékok miatt valahol dugulás van a rendszerben? Csak egy üzemanyagszűrő van a gépben(bal oldalt a homlokfalon), vagy van a tankban is egy előszűrő? A motortérben lévő szűrőt megnéztem, az tiszta.
Válaszát előre is köszönöm!