2025. Április 22. Kedd - Csilla

Mazda MPV

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


szebiboy | 2016-01-18 21:00 mazda-auto.hu2 részére

Köszönöm szakértő úr! 

mazda-auto.hu2 | 2016-01-18 17:52 szebiboy részére

A Mazda műszer kiadja a Webasto hibáját, mert a szerelő jól gondolta, hogy azzal van a gond. Lehet, hogy csak a gyújtás (mármint a Webasto kályha gyujtása) miatt egy egyszerű letiltás, és csak újra kell indítani.

szebiboy | 2016-01-18 15:46

Köszönöm a választ Zsolti bá! A Mazda elott benzines BMW -m volt es ott sosem volt ilyen gond … Ha üzemi hőfokon volt es járattam akar 1 órát is a minusz 10 fokban akkor is közepén maradt ahol lennie kell a mutatónak . Vagy ha beindítottam es járattam felment üzemire… Viszont ha Mazdám beindítom járatom 1 órát akkor sem éri el ezt ..:/ furcsa . De akkor biztos igy jó. 

PánPéter | 2016-01-18 13:23

Tisztelt Szerviz!Tehát nem gond ha nem 215/60 16-os ,lehet 215/65 16-os nem baj a 2cm külömbség?Köszönöm a válaaszt!Még egy kérdésem lenne milyen motorolaj való a 2000cm2 es dízel MPV-be?Üdv Pán

Zsolti bá' | 2016-01-18 13:22 szebiboy részére

Szerintem üzemszerű működés. A motor felmelegszik, termosztát nyit. A hűtőben a lötty viszahül. Mivel alapjáraton a motort nem terheled, ezért a termelt hő is kevesebb,így hiába zár vissza a termosztát, üzemi hőfok alá hűl a motor ilyen hidegben. Ezért észrevehető a műszeren az ingadozás. Ha tartósan mégy vele pályán, ilyen hidegben, ott is visszahül valamelyest a menetszél miatt. 10 liter hűtőfolyadékot azonos hőmérsékleten tartani nem könnyű ilyenkor. A Webasto segítene ezen, ha rendesen működik, ilyenkor is beindul, ráfűt a rendszerre. Úgyhogy nem kell aggódni szerintem, teszi a dolgát a termosztát, ahogy kell.

szebiboy | 2016-01-18 09:47

Sziasztok ! Az üzemi hofok elérésével kapcsolatban észrevettem megint valamit … Felmegy üzemi hofokra a motor es megállok vele de járatom a motort es negyedig vissza megy a mutató … Mi lehet ez ??? Mar a termosztátot cserélték rajta ….:/ ötlet ???? Köszi a válaszokat előre is 

fieldee | 2016-01-18 07:41

Hozzáértőket kérdezném.

 

2004-es MPV a hátsó tengelyen elkezdte a nyáron a gumi külső élét nagyondurván koptatni (főleg a jobb oldalon). A futóműves széttárta a karját, mert, hogy a hátsó futómű nem állítható. Szerinte lehet a gumi hibája is. Na a téli szetten ugyan ezt csinálja, így a gumi hibát kizárnám. Emlékeim szerint a hátsó lengéscsillapítók cseréje után kezdte ezen otromba szokását. Valami ötlet, merre keressük a megoldást?

jtibor | 2016-01-17 20:16 mazda-auto.hu2 részére

Köszönöm szépen a tanácsot. Egyelőre kivárok, hisz látom, hogy mások is küzdenek hasonló problémákkal. Inkább nem használom az autót, ha nem muszály. Az alkatrész cserék helyett, műszeres felderítésre várok, ami remélem a hónap végén fényt derít a bajok okára.

jtibor | 2016-01-17 20:08 pakoki részére

Sajnálom, hogy még mindig bosszúságot okoz neked is az autó. Én jelenleg nem használom. Az egyik barátom rokona, - aki szerelő - ahogy hallott a dologról, láttatlanban azt mondja, hogy nem üzemanyag rendszerbeli a probléma, hanem elektronikai, a főtengelyen lévő jeladó elektronikai zavara szokott ilyen problémát generálni. (Ha jól értettem, amit mondott a barátom.) Mivel egyszerre, vagy egymás után nagy összegeket lehet kifizetni a hibakeresésért (alkatrész cserékért), elfogadtam javasolatát, hogy a hónap végén meg tudná nézni a gépet. Ő beszerzett egy műszert, amit csatlakoztatva felderíthető a hiba forrása menet közben. Azért vette, mert egyre többen keresték meg a mienkhez hasonló problémákkal. Nekem van bizalmam, hogy ezen az úton próbálkozzunk és nem megyek addig máshoz. Várom híreidet és beszámolok én is mire jutottunk.

szebiboy | 2016-01-17 10:34 Plucas részére

Szia ! Nem hallom … Decemberben cseréltem aksit en is . Megnezetem akkor a webastot. 

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Ferrari 288 GTO 1984

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm

Tengelytávolság: 2450 mm

Hasmagasság: 120 mm

Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok

Szelepek száma: 32

Furat/löket: 80 / 71 mm

Sűrítési viszony: 7,6:1

Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     2855     
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     496/ 3800

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8

Végsebesség: 305 km/h

Több autó