2025. Január 11. Szombat - Ágota

Mazda MPV

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


almáspite | 2015-04-10 01:37 beti részére

Kéne egy mail cim, kedden küldöm

parevi | 2015-04-09 20:30

 Kedves Fórumtársak,

 

Lengéscsillapító csere előtt állunk a 2005-ös, 2,0-as diesel, 6 személyes autónkkal.

 

Tudntátok segíteni, hogy melyik típust a megfelelő minőségű?

Bendix?

KYB?

Monroe?

Optimal?

Sachs?

(az Unix oldalán ezeket találtam....)

 

Előre is köszönöm,

 

almáspite | 2015-04-09 10:53 Frodó részére

 Szia, sajnos az évjárat nem sokat mond, a kocsi típusa a döntő, a 2.0 tipus (ez benzines ugye?) 90kW -oshoz például 20 300 körül van, interneten elég könnyű találni a gumisoknál ahol felajánlanak  felnit is. (Gumidirekt, Autogumibolt.hu és még sokan mások.

Frodó | 2015-04-08 21:25

 Sziasztok!

Tudnàtok abban segíteni,hogy hol és mennyiért tudnék lemezfelniket venni a 2002-es MPV-mre?

Ha privàtban vàlaszolnàl,akkor az one.frodo@gmail.hu-ra írj.

Köszönöm!

 

beti | 2015-04-08 17:57

Tisztelt Márkatársak!Még mindig nem tud(na) küldeni valaki rajzot a hőfokgomba bekötéséről?Lassan fél éve hajtom az ügyet, de hiába! Előre is szöszönöm!!!

beti | 2015-04-08 17:55 almáspite részére

 Kedves Almáspite!Én vettem 1 db drótkötelet,a szerelő forrasztott a két végére "gombokat" és össze kellett rakni(ez volt nekem a legolcsóbb javításom) Üdv: Peti

almáspite | 2015-04-08 15:47 győri részére

 Kedves Győri,

Lehet, hogy a legjobbkor vetted meg a kocsit, mert 240 000km-re már a kocsi minden hibája kijött. De az is lehet, hogy a 2005-2007 közötti kocsikra már jobban odafigyeltek. Az enyém 2004-es és garantáltan 184 000km-t mentem vele. (Minek csavartam volna vissza?)

 

almáspite | 2015-04-08 15:30 timcsivirag részére

 Kedves Timcsivirág!

Ez sajnos a szerencsén is múlik. Ellentétben a feltételezett visszatekeréssel, új autóként vettem, elképzelhető, hogy egy kissé peches széria volt,  (valóban 7milla felett volt,! 2004-ben. Nem forgalmazták, de ha megrendelted, behozták .). Az biztos, hogy a szerencsén is múlik, és nagyon sok a szervizen. Most váltottam szervizt, úgy tűnik jobb a hozzáállás. 2004-2010 között alig volt más, mint az eredeti gyári, pl: az első fék betét 40 000Ft volt, másodszorra a betét 16000 de azt már én vittem, és nem bírt kevesebbet.  De azért voltegy- két meghibásodás, amivel nem lehet mit kezdeni, eredetit kell venni.

RC51 | 2015-04-08 10:42 timcsivirag részére

Kedves timcsivirag! Véleményem szerint egy minimum 8-9 éves, újonnan 8 millió Ft körüli összegbe kerülő autó esetében az évi 150-200 eFt szervizköltség egyáltalán nem kirívóan magas összeg. Persze, kifizetni nem kellemes, én is éppen előtte állok egy vezérlés és kuplung cserének, ami nem boldogít (sőt lakatoshoz is menni kell), de tudomásul kell vennünk, hogy az autó fenntartás költségekel jár. Öregedő autó esetén szervizre költünk, új autónál meg az amortizációt fizetjük. Ez van, harmadik út nincs.

Érdemes a fórumot elejétől végigolvasni, és a lehetséges költség tényezőket is figyelembe véve dönteni. Jó gondolkodást!

győri | 2015-04-08 10:33 timcsivirag részére

 Kedves Timcsivirág! Nekem is soknak tűnik, főleg, hogy állítólag 130-150 ezret futott autókról van szó..... Sztem a legtöbb min. a 2-3 szorosát futotta, de a kmóra tekerés Mo-n népi sport...  Ezek új korukban 7.5-8 millió Ft-os autót voltak, azokat pedig hajtani szokták, nem életszerű a 12 éven át tartó 8-10ezres futásteljesítmény. Érdekes, h. én vállaltan 242 ezer km-rel vettem meg, nagyszervíz után a gépet ezelőt t4  éve - és nekem a 20 ezer Ft-os tűzgyűrűn kívül- amiről itt olvastam először - és a két első lengőkaron kívül semmit nem kellett cserélnem!!!  Még a féktácsák is újak voltak - cserélve.Az egyik ismert magyar cég igazgatójáé volt a gk. a  Csak az évente kötelező olaj és levegő vmint gázolajszűr csere, de ezt meg mindegyiknél kell. Az elképesztő alkatrészáraktól nem kell megijjedni, az a "hivatalos " verzió, a legtöbb dolgot töredékáron lehet megszerezni hozzá, közben lett ismerősöm, aki erre a típura specializálódott. Az új lengőkarok is tőle vannal, fél ár alatt..... újonnan! Ha kérdése van telefonon is szívesen válaszolok, pár bejegyzésel lejjebb van a telefonszámom, ugyanis éppen árulom az MPV-met.....Egyszóval a gép aktális állapota számít, nem a km-óra állás, mikor vettem, alaposan körülnéztem,és érdekes módon a legtöbbet futottak közül vett - szinte teljesen feljavított motorikusan - autóval jártam eddig a legjobban. legalábbis az oldalon olvasott hibajelenségek alapján!

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Jaguar XJ-13 1964

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4483, 1854, 965 mm

Tengelytávolság: 2438 mm

Saját tömeg: 998 kg
Hengerelrendezés: 12 henger V alakban

Szelepek száma: 24

Furat/löket: 87 / 70 mm

Sűrítési viszony: 10,4:1  
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés 
Lökettérfogat (cm3):     4994    
Szelepvezérlés típusa:   DOHC
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     509(374,3)/ 7600
Nyomaték (Nm / 1 min):     523/ 6300

Sebességfokozatok száma: 5 

Gyorsulás 0-100 km/h: nincs adat

Végsebesség: 274 km/h

Mindössze 1 darab példány készült.

Több autó