2025. Április 23. Szerda - Béla

Mazda MPV

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


timcsivirag | 2015-04-06 12:22

Kedves Mazda auto.hu és mindenki!

Először is mindenkinek Boldog Nyuszit :-)

Családommal rátaláltunk erre a győnyörűsséges Mazda MPV 7 személyesre,ki is próbáltunk egyet és teljesen levett minket a lábunkról :-) , bár eddig a létezéséről sem tudtunk,de számunkra nagyon tökéletes lenne ( 3 gyerek ,2 kutyus :-) ),de először szeretnénk mindent tudni róla,mielőtt vásárolnánk egyet.Ehhez szeretnénk mindenki segítségét kérni pl: mire érdemes vásárláskor odafigyelnünk, hogy ne verjenek minket át :-) honnan tudjuk, hogy valós-e a km amit mutat az óra, ha meghibásodik az mennyire fájnak nekünk,milyen átlagban van az anyagár hozzá? egyáltalán beszerezhető-e hozzá, ( mivel ezt a típust csak a Németek kapták,ha jól tudom! így nem sok lehet belőle Europában) melyik évjáratot érdemes választani? 2003-2004-2005? Milyen tipikus betegségei fordulnak elő ennél a szépségnél,amire érdemes figyelni?! És minden információt szívesen veszünk :-) Esetleg, ha valaki tud olyan személyt - személyeket,aki megbízható a vásárlás szempontjából,azt is köszönjük :-) Mindenkinek további szép napot

 

Üdv: Kovácsék Szegedről

durczi12 | 2015-04-06 11:40

 Sziasztok!

Egy kis segítségre lenne szükségem. Most vásároltam egy 2003-as MPV-t 2.0 Diesel, 126.000 km van benne. 

Azt tapasztaltam, hogy a reggeli hideg indításnál úgy tűnik lassan áll fel az olajnyomás, mert elég sokáig kopogósan jár (kb.30-40 sec). 

Melegen könnyen indul, nem tapasztalok semmit indításnál, viszont hirtelen gyorsításkor egy ékszíjcsúszáshoz hasonló fémes hang hallható, én a turbóra gyanakszom. De ez folyamatos gyorsításnál nincs, csak a padlógázas gyorsításnál. 

Szerintetek lehet ez a hang is olajnyomásból eredő probléma? És ha igen hogyan lehet orvosolni?

Köszi

baksiole | 2015-04-05 22:33

 Jónapot ,Sziasztok. 

Érdeklődnék nem e tud valaki mondani ötletet ,hogy 2,3 benzines mpvhez honnan tudok szerezni kezelési könyvet?

 

Markusz | 2015-04-03 21:33

 Üdvözlet mindenkinek!
(Motor: 2003-as 2.0 dízel )
Valaki találkozott már olyan jelenséggel, hogy egy adott sebességben autózva, ha kidobom üresbe akkor a fordulatszám nem esik egyből le a normálra hanem kb. 850-nagyon max. 900 on marad, és csak ha teljesen megállok nullára akkor lesz normál az alapjáratom. Ötlet?
Válaszokat előre köszönöm
Markusz

beti | 2015-04-02 12:25 mazda-auto.hu részére

 Köszönöm! Azok nem olyan régen lettek cserélve!

mazda-auto.hu | 2015-04-02 10:44 beti részére

 Igen, de ha a befecskendezők és a hengerfej között tömítetlenség van, akkor nem segíthet.

beti | 2015-04-01 16:23 mazda-auto.hu részére

Tisztelt Mazda-Autó! Ez a termék a XADO 1STAGE gél lenne?

mazda-auto.hu | 2015-04-01 14:14 boncy részére

Ez nem magas olajfogyasztás. Ha az utóbbi 100000 km-en nem voltak cserélve a befecskendező alátétek, akkor érdemes megtenni. Ha voltak, akkor lehet pl. Xado (egyre több a pozitív visszajelzésünk) adalékkal próbálkozni, vagy 0w-40, 5w-40 motorolajat kipróbálni. Folyamatos olajszint tartás mellett egyébként nem okoz további problémát ilyen mennyiségű motorolaj fogyasztás.

Családapa | 2015-04-01 12:53

Kedves mindenki!

 

Benzines MPV-t keresek.Kb 1millió-ig.

Jó állapotú, megbizható manuális váltóval, a harmadik sorban külön dönthető ülésekkel.

Tel:30/282-5171

Előre is köszönöm.

 

boncy | 2015-04-01 09:50

Kedves mazda auto.hu Az MPV-m 2004-es dízel 2.0. Már több mint fél éve van nálam, tökéletesen működik, minden apró hibát meg tudtunk csinálni. Köszönöm ezekhez a segítségét, és a tanácsokat :) Most az a kérdésem, hogy két olajcsere között (10000km) nagyjából másfél l olajat kell utána tölteni. Mindig arra törekszem, hogy a nívópálcán fél fölött legyen a szint. Egyébként Valvoline SynPower 5W30 olajat használok. Természetes e ez az olajfogyasztás, illetve ha nem akkor mit érdemes megpróbálni a csökkentés érdekében. Egyébként más tünet nincs.:) Köszönöm válaszát. Péter

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Mazda RX-8 2002-2012.

Ajtók száma:  2+2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4430/1770/1340 mm

Tengelytávolság: 2700 mm
Ülések száma:   4
Hengerelrendezés: 

Kéttárcsás wankel elvű motor  
Bolygódugattyúk száma: 2
Motorbeépítés:   elöl, hosszában

Szívómotor, szekvencionális befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5, vagy 6 kézi 
Kamratérfogat (cm3):   2 x 654 = 1308   
Sűrítési viszony: 10,0:1    
Változó hosszúságú szívócső rendszer
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 192 (141)/7000, illetve 231 (170)/8200 
Nyomaték (Nm / 1 min): 220/5000, illetve 211/5500

Gyorsulás 0-100 km/h: 7,2 és 6,4 mp.

Végsebesség: ~223, és ~235 km/h

Több autó