2025. Január 11. Szombat - Ágota

Mazda MPV

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


timcsivirag | 2015-04-06 12:22

Kedves Mazda auto.hu és mindenki!

Először is mindenkinek Boldog Nyuszit :-)

Családommal rátaláltunk erre a győnyörűsséges Mazda MPV 7 személyesre,ki is próbáltunk egyet és teljesen levett minket a lábunkról :-) , bár eddig a létezéséről sem tudtunk,de számunkra nagyon tökéletes lenne ( 3 gyerek ,2 kutyus :-) ),de először szeretnénk mindent tudni róla,mielőtt vásárolnánk egyet.Ehhez szeretnénk mindenki segítségét kérni pl: mire érdemes vásárláskor odafigyelnünk, hogy ne verjenek minket át :-) honnan tudjuk, hogy valós-e a km amit mutat az óra, ha meghibásodik az mennyire fájnak nekünk,milyen átlagban van az anyagár hozzá? egyáltalán beszerezhető-e hozzá, ( mivel ezt a típust csak a Németek kapták,ha jól tudom! így nem sok lehet belőle Europában) melyik évjáratot érdemes választani? 2003-2004-2005? Milyen tipikus betegségei fordulnak elő ennél a szépségnél,amire érdemes figyelni?! És minden információt szívesen veszünk :-) Esetleg, ha valaki tud olyan személyt - személyeket,aki megbízható a vásárlás szempontjából,azt is köszönjük :-) Mindenkinek további szép napot

 

Üdv: Kovácsék Szegedről

durczi12 | 2015-04-06 11:40

 Sziasztok!

Egy kis segítségre lenne szükségem. Most vásároltam egy 2003-as MPV-t 2.0 Diesel, 126.000 km van benne. 

Azt tapasztaltam, hogy a reggeli hideg indításnál úgy tűnik lassan áll fel az olajnyomás, mert elég sokáig kopogósan jár (kb.30-40 sec). 

Melegen könnyen indul, nem tapasztalok semmit indításnál, viszont hirtelen gyorsításkor egy ékszíjcsúszáshoz hasonló fémes hang hallható, én a turbóra gyanakszom. De ez folyamatos gyorsításnál nincs, csak a padlógázas gyorsításnál. 

Szerintetek lehet ez a hang is olajnyomásból eredő probléma? És ha igen hogyan lehet orvosolni?

Köszi

baksiole | 2015-04-05 22:33

 Jónapot ,Sziasztok. 

Érdeklődnék nem e tud valaki mondani ötletet ,hogy 2,3 benzines mpvhez honnan tudok szerezni kezelési könyvet?

 

Markusz | 2015-04-03 21:33

 Üdvözlet mindenkinek!
(Motor: 2003-as 2.0 dízel )
Valaki találkozott már olyan jelenséggel, hogy egy adott sebességben autózva, ha kidobom üresbe akkor a fordulatszám nem esik egyből le a normálra hanem kb. 850-nagyon max. 900 on marad, és csak ha teljesen megállok nullára akkor lesz normál az alapjáratom. Ötlet?
Válaszokat előre köszönöm
Markusz

beti | 2015-04-02 12:25 mazda-auto.hu részére

 Köszönöm! Azok nem olyan régen lettek cserélve!

mazda-auto.hu | 2015-04-02 10:44 beti részére

 Igen, de ha a befecskendezők és a hengerfej között tömítetlenség van, akkor nem segíthet.

beti | 2015-04-01 16:23 mazda-auto.hu részére

Tisztelt Mazda-Autó! Ez a termék a XADO 1STAGE gél lenne?

mazda-auto.hu | 2015-04-01 14:14 boncy részére

Ez nem magas olajfogyasztás. Ha az utóbbi 100000 km-en nem voltak cserélve a befecskendező alátétek, akkor érdemes megtenni. Ha voltak, akkor lehet pl. Xado (egyre több a pozitív visszajelzésünk) adalékkal próbálkozni, vagy 0w-40, 5w-40 motorolajat kipróbálni. Folyamatos olajszint tartás mellett egyébként nem okoz további problémát ilyen mennyiségű motorolaj fogyasztás.

Családapa | 2015-04-01 12:53

Kedves mindenki!

 

Benzines MPV-t keresek.Kb 1millió-ig.

Jó állapotú, megbizható manuális váltóval, a harmadik sorban külön dönthető ülésekkel.

Tel:30/282-5171

Előre is köszönöm.

 

boncy | 2015-04-01 09:50

Kedves mazda auto.hu Az MPV-m 2004-es dízel 2.0. Már több mint fél éve van nálam, tökéletesen működik, minden apró hibát meg tudtunk csinálni. Köszönöm ezekhez a segítségét, és a tanácsokat :) Most az a kérdésem, hogy két olajcsere között (10000km) nagyjából másfél l olajat kell utána tölteni. Mindig arra törekszem, hogy a nívópálcán fél fölött legyen a szint. Egyébként Valvoline SynPower 5W30 olajat használok. Természetes e ez az olajfogyasztás, illetve ha nem akkor mit érdemes megpróbálni a csökkentés érdekében. Egyébként más tünet nincs.:) Köszönöm válaszát. Péter

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Ferrari 288 GTO 1984

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm

Tengelytávolság: 2450 mm

Hasmagasság: 120 mm

Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok

Szelepek száma: 32

Furat/löket: 80 / 71 mm

Sűrítési viszony: 7,6:1

Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     2855     
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     496/ 3800

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8

Végsebesség: 305 km/h

Több autó