2025. Január 11. Szombat - Ágota

Mazda MPV

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


beti | 2014-10-20 11:01 BZ részére

Köszönöm a segítségeteket, már működik! .... és az autó is beindulhatott újra

BZ | 2014-10-17 16:20 beti részére

Nem egészen értem, hogy mi a konkrét tünet nálad, a "nem nyitja meg a gépem" jelenséget pontosítani kellene. Mindenesetre ha az általam linkelt online verziónál az 'Engine' menüpontra kattintasz, az alábbi területek között tudsz válogatni (és ezt már tényleg látnod kellene, ha továbbra sem, próbáld a linket megnyitni másik böngészőből):

http://www.dvs-mazda.ru/files/MPV/1st/esicont/en/srvc/html/node_S01_0002.html

beti | 2014-10-17 08:32 JancsikaMr részére

Köszönöm. Egy kis segítség elkelne, mert ezt sem nyitja meg a gépem! Lehet többször letöltöttem már és azért nem???

mazdarobi | 2014-10-16 20:55

Sziasztok!

Érdemes lehet-e a hajtókar csapágyakat  cserélni.Simán a még kopás mentes főtengelyen kicserélni az alapméretű hajtókar csapágyakat.

Simán le a váltó,alu főtengely ház,s csere,majd össze.

 

Vagy inkább ki a motor ,szét,s köszörült főtengellyel új csapágyakkal összerakni,ami azért "kicsit" nagyobb meló.

JancsikaMr | 2014-10-16 18:58 beti részére

 Próbáld meg letölteni ezt... ebben mindig benne van minden és kéznél van :)

https://drive.google.com/file/d/0B93-aAo25gPAb2NIcjJIdkpkTFU/view?usp=sharing

beti | 2014-10-16 12:04 BZ részére

Erre gondolok, csak bal felül amit le lehet nyitni, ott nem változik semmi, hiába kattintok rá!? Netán motorról, motortérről képet hol találhatok??? Maradt 1-2 alkatrész aminek nincs meg a pontos helye :( Nekem csak ez indul el: D:\MAZDA MPV WorkShop Repair Manual\Mazda MPV WorkShop Repair Manual\MPV\2nd\index.html

BZ | 2014-10-16 11:10 beti részére

Én úgy látom, működik. Vagy nem erre gondolsz?

http://www.dvs-mazda.ru/files/MPV/1st/

beti | 2014-10-16 10:51

Sziasztok! Azt szeretném kérdezni, hogy a Workshop Manual oldal miért nem működik? Képet hogy tudnék ide feltenni (régeben sikerült) ??? Üdv: Peti

mazda-auto.hu | 2014-10-14 12:03 Stevee részére

 Semmi sem biztos, de ha nincs hibakód, illetve tömített a rendszer (pl. nincs nagy résolaj), akkor általában az.

mazda-auto.hu | 2014-10-14 12:00 andras.76 részére

 Akár az is lehet, hogy levegős lesz a rendszer, ez esetben általában a szűrőház szokott a hibaokozó alkatrész lenni. Ugyanakkor a mennyiség szabályzó szelep is okozhat hasonló jelenséget. Hidegindítás előtt a szűrőház tettején található fekete gombbal fel kellene keményedésig pumpálni a rendszert, ha még pumpás a szűrőház. Amennyiben így nem fog leállni, akkor levegős lesz a rendszer hosszabb állás alatt.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Ferrari 288 GTO 1984

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm

Tengelytávolság: 2450 mm

Hasmagasság: 120 mm

Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok

Szelepek száma: 32

Furat/löket: 80 / 71 mm

Sűrítési viszony: 7,6:1

Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     2855     
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     496/ 3800

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8

Végsebesség: 305 km/h

Több autó