2025. Január 11. Szombat - Ágota

Mazda MPV

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


andras.76 | 2014-10-13 20:15 mazda-auto.hu részére

 Üdvözlöm ha jol emlékszem én nem irtam a hibakód-rol csak ,hogy leáll a motor beinditás után.Nincs hibakód(hálistennek)Ha naponta használom akkor semmi nyoma a leálásrol beinditás után ám ha egy napot nem használom akkor egyböl az első beinditás után leál ugy 10-másatpercre.Utána mintha semise történt volna ugy muzsikál.(Gondolom elejti a gázolajat s levegő kerül a rendszerbe???,,)

mazda-auto.hu | 2014-10-13 09:40 andras.76 részére

 A hibakód kijelzésnek nyoma van, és kiolvasható hivatalos Mazda szervizben. Talán az választ ad rá. A mennyiségszabályzó hibája önmagában valóban nem generál hibakódot.

Stevee | 2014-10-12 09:55

 Sziasztok !

Nekem is hasonló tüneteim vannak az alapjárattal , azt kérdezném ,

hogyan lehet  100 % - ra megmondani , hogy biztos az SCV szelep 

cseréje szükséges és nem valami más a godja .

kollnor | 2014-10-11 00:16

Nekem is volt ilyen problémám 2014 januárjában. Egy-két hétig csinálta, hogy időnként egyszercsak leállt, újraindítottam, gond nélkül ment, aztán másnak mondjuk háromszor ugyanez. Aztán két napi semmi, aztán egyszercsak megint mondjuk egy piros lámpánál várakozva. Nekem csodálatos módon akkor két hét után abbahagyta, de tudom, hogy egyszercsak eljön az idő...

Tehát utánanéztem:

 

rendelési száma:

Diesel Denso Suction Control Valve SCV 294009-0120

tényleg ilyen 40 ezer körül van

 

beszerelése ötödik osztályos feladat, pl. így:

https://www.youtube.com/watch?v=Q3k3pS2vyxQ

 

andras.76 | 2014-10-10 19:28 mazda-auto.hu részére

 Köszönöm a gyors válaszát.Azota egyszersem produkálta a jelenséget tehát tanácstalan vagyok medig lehet igy közlekedni vagy elöbb utobb cserélni kell????

 

BZ | 2014-10-10 13:23 ati123 részére

Szia,

a nyomás/hozamszabályzó szelep vacakolása közvetlenül nem generál hibakódot, hiába áll le tőle a motor. Próbálkozz másik szerelőnél, esetleg Mazdára specializálódott szervízben.

Nekem is voltak hibakódolvasási problémáim, szóval nem példa nélküli hogy megszakad vagy létre sem jön az OBD-diagnosztikai eszköz és az ECU közti kapcsolat, még gyári diagnosztikai eszközzel sem.

Egyébként a tünet, amit írtál, hogy először csak hidegen állogat le, később már melegen is, valószínűsíthetően üzemanyagellátási probléma, én borítékolni merném, hogy a fenti szelepet (SCV) cserélni kell. A kérdés csak az, hogy ezen kívül van-e még valahol probléma, amihez viszont vagy hibakódolvasásra lesz szükség, vagy sok időre-energiára-pénzre.

ati123 | 2014-10-10 09:29 mazda-auto.hu részére

 Tisztelt Szakértő!

Nekem is hasonló jelenség zajlik le hideg motornál, és hűvös időben.

Amikor leáll a motor kirakja a motorhiba jelet is és hallhatóan másképp(rosszul jár a motor. Sajnos az utóbbi időben már nem csak hidegen áll meg, hanem néha üzemi hőmérséklet mellett is. A szerelő akihez vittem, nem tudta kiolvasni a hibát.

Kérem a véleményét.

Köszönettel.

Tobepapa | 2014-10-08 09:10 mazda-auto.hu részére

 Köszönöm, ez stimmel a szervízkönyvvel is.

Tobepapa | 2014-10-08 09:09

Tisztelt Fórumozók!

 

Mivel még nagyon friss tulajdonos vagyok, még nem volt időm végigrágni a bejegyzéseket, ezért inkább kérdeznék:

A második sorban lévő középső ülés (2-3-2 elrendezésű) jelenleg 2 pontos biztonsági övvel van ellátva. Ez átalakítható (gyárilag, nem barkács módszerrel), hogy 3 pontos legyen?

 

A válaszokat előre is köszönöm.

mazda-auto.hu | 2014-10-08 09:02 andras.76 részére

 Elsősorban a nyomás/hozam -szabályzó szelep hibájára lehet gondolni. Ára 45600,-Ft.

1-2 napon belül postázható. varga@mazda-auto.hu

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lamborghini Diablo GT 1999

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4430, 2040, 1115 mm

Tengelytávolság: 2650 mm

Hasmagasság: 110 mm

Saját tömeg: 1530 kg
Hengerelrendezés: 12 henger V alakban 60°

Szelepek száma: 48

Furat/löket: 87 / 84 mm

Lökettérfogat (cm3) : 5992

Sűrítési viszony: 10,7:1   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés 
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):  574,9(422,8)/ 7300
Nyomaték (Nm / 1 min): 630 Nm / 5500

Sebességfokozatok száma: 5

Hátsókerékhajtás

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,4 mp

Végsebesség: 338 km/h

Több autó