2025. Január 11. Szombat - Ágota

Mazda MPV

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2014-09-29 07:59 zizi részére

 Gratulálunk az autóhoz! Sajnos nincsenek interneten rögzített adatok ehhez az autóhoz tartozóan. Amennyiben nincs "nyoma", mindenképpen cserélni kell a vezérlés elemeit. Az alátét csere szinte kötelező, az olajteknőt viszont nem feltétlenül szükséges leszerelni, nálunk 5000,-Ft egy kamerás ellenőrzés.

Supermoto | 2014-09-28 20:55 Supermoto részére

 Közben sikerült választ találnom a saját kérdésemre.

https://www.youtube.com/watch?v=yoA4DdQc0XM

Így most csak annyit szeretnék kérdezni. hogy ebay-n kívül itthon beszerezhető-e elfogadható áron.

(hűtőventillátor szabályzó modul) A nagy alkatrész kereskedőknek nem láttam a listáján.   

Külföldi fórumokon olvastam, hogy 2003-2004 évjáratú autóknál visszahívás volt ennek az alkatrésznek a hibája miatt. Kár hogy ez itthon ez nem történt meg ?!

 

zizi | 2014-09-27 13:16

Tisztelt Szakértő !

 

Vásároltunk egy 2005/05-ös forgalombahelyezésű MPV-t kevés kilóméterrel, Németországból (119.000)

 

Az alvázszám: JMZLW69R250308059

 

Amennyiben az adatbázisban fellehető, kérem az utólsó szervízindőpontot, és a fontosabb alkatrészek cseréjét, vagy a lényeges beavatkozások listáját nézze meg számunkra. A vezérműszíj az egyik sarkalatos kérdés, feltételezésünk szerint annak cseréjét már nem végezte az előző tulaj.

 

Előre is nagyon köszönöm, illetve, ha hosszabb a bejegyzés, és egyszerűbb másolni, írnék pontos e-mail címet.

 

Kedves fórumtársak!

 

Ha van egy két jó ötlet tapasztalat kérlek Ti is írjátok meg, hogy egy ilyen korú, kb ennyit futott autónál mire figyeljünk, esetleg mit cseréltessünk mindenképp, megelőzendően a későbbi nagyobb problémát.

 

Az olajteknő tisztítását olvastam, mint ajánlott feladat, illetve a befecskendező alatti tömítést, mint kötelezendő beavatkozás.

 

Remélem megelégedve használhatjuk ezt a "kis" 6 személyes, ötletes japán csodát!  :-)

maddriver | 2014-09-27 10:30 tyosi részére

 Szia!

Köszönöm a gyors választ, így már könnyebben utána tudok járni a problémának. A kapott linket megnézve és az ott felsorolt meghibásodást előidéző okok közül egyik sem történt, de ettől eltekintve a kocsi korát is figyelembe véve előfordulhat, hogy  csak eddig bírta a szóban forgó érzékelő. A linkben szereplő oldalon a kis fekete emulátor dobozokban nem tudom, hogy mi lehet, de más oldalakon 2db 100Ohm os vagy 200Ohmos ellenállással és egy 1N4001 Diódával váltják ki az érzékelőt. Ha ezzel a megoldással ki lehet váltani ezt a kis fekete dobozt akkor még kevesebből megoldható házilag, persze ezt jó lenne előre biztosra tudni, hogy így működhet-e a dolog.

tyosi | 2014-09-27 09:30 maddriver részére

 Szia

A anyósülésben van egy foglaltságjelző ami egy vezeték körbevezetése az ülőfelületen de ha egyszer valaki beletérdel vagy egy gyerek feláll akkor ez elszakadhat és akkor jelez a légzsák lámpa legalábbis nálam igy van,

http://www.autodigit.hu/ulesfoglaltsag-erzekelo-emulator.html

itt tudsz bővebben olvasni róla, és orvosolni is lehet a hibát otthon házilag cserlhető.

Üdv

 

Supermoto | 2014-09-27 08:51 ELEMI részére

 Szia!

Köszönöm, de sajnos ezek valóban a ventik, ha kinyitom a motorháztetőt szemmel láthatóan nagyon pörögnek :) Az álló főtés valóban tesz hasonló dolgokat.

maddriver | 2014-09-27 08:36

Tisztelt szakértő Úr és márkatársak!

A következő jelenségre keresem a választ, esetleg valaki találkozott-e már ehhez hasonlóval? Tegnap este óta néha menet közben felgyullad a két légzsák visszajelző lámpa a műszerfalon, majd a vezető oldali légzsák lámpája ( a piros) elkezd villogni, ha jól számoltam akkor hetet villan, majd ezután mindkét lámpa elalszik. A gyújtás ráadásakor az összes lámpa felgyullad, majd az indítás után rendben el is alszik, de pár másodperc elteltével a légzsák visszajelzők a már fent leírt módon újra felgyulladnak, majd pedig elalszanak. Esetleg van valakinek ötlete, hogy mi okozza ezt és hogyan lehet ezt orvosolni?

A válaszokat előre is köszönöm: Kálmán

ELEMI | 2014-09-27 08:31 Supermoto részére

Szia!

Szerintem az álló fűtés lesz. Hideg időben automatikusan beindul,leállás után is jár még egy kicsit.

Supermoto | 2014-09-27 08:03

 Tisztelt szakértő úr, Kedves márkatársak

A problémám a következő. Pár hete észrevettem, hogy az autó leállítása után még kb. fél percig megy a hűtőventilátor, pedig ez nem indokolt hűvös időben. A vízhőfok műszer szerint normális.  Most már reggel indulásnál is, ha elfordítom a gyújtáskulcsot (motor nem jár) a ventilátorok szabálytalanul kisebb nagyobb fordulaton folyamatosan felpörögnek. A kulcs kivétele után még pár másodpercig működik, aztán lenyugszanak. Majd az egész kezdődik, előröl. Talán egy hibás jeladó?

Ha valakinek volt hasonló problémája, kérem, a tapasztalatait ossza meg velem.

Előre is köszönöm! 

csokislaci@citromail.hu | 2014-09-26 19:24 AriesGT részére

 Szia! Gondolom, sárvédő javítóívet keresel. Nincs ilyen, nem gyártanak. Az enyém most lett kész, Wolsvagen golf javítóívét tették fel, meg persze egy kis kaszni munka, plussz festés, de nagyon szép lett. Ha akarod, a jövő héten meg tudom kérdezni, hogy melyik típusút tették az enyémre. Borzasztó, hogy nincs hozzá, pedig az összes MPV ott rohad. Nézd meg az ajtók alját belülről, és a küszöb alját is.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Ferrari 288 GTO 1984

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm

Tengelytávolság: 2450 mm

Hasmagasság: 120 mm

Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok

Szelepek száma: 32

Furat/löket: 80 / 71 mm

Sűrítési viszony: 7,6:1

Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     2855     
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     496/ 3800

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8

Végsebesség: 305 km/h

Több autó