2025. Április 24. Csütörtök - György
Mazda MPV
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
MOTOROLAJ 1-4.
MOTOROLAJ 5-10.
Mazda3 teszt.
Tisztább égés, kisebb fogyasztás, kevesebb korom, és lerakódás. ECO-TAK.
Mazda 3 Sedan 2014.
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Mazda3 Mazda3 (minden ami szerviz) Kérdések Mazdáról a szakértőnek Még több fórum téma
Ferrari 288 GTO 1984
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm
Tengelytávolság: 2450 mm
Hasmagasság: 120 mm
Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok
Szelepek száma: 32
Furat/löket: 80 / 71 mm
Sűrítési viszony: 7,6:1
Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő
Motorbeépítés: középen, hátsó tengely előtt
Benzin befecskendezés
Sebességfokozatok száma: 5
Lökettérfogat (cm3): 2855
Szelepvezérlés típusa: Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min): 496/ 3800
Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8
Végsebesség: 305 km/h
Több autó
TZ | 2014-09-02 18:52 mazda-auto.hu részére
Koszonom a tippet.
Sajnos azert "kell" most a jobb oldali lampatestet is cserelnem, mert miutan kis hijan megsemmisult a vezeto oldali gondoltam az elozo kiadas szamomra teccetosebb lampajara cserelem mindket oldalon, melynel a csatin tul a foglalatok sem egyeznek meg :(
Ez mondjuk a kisebb gond, mivel a vezetooldalit mar atkotogettem, de a masik oldalon nem jovok ra a nyitjara.
Udvozlettel: Zoltan
mazdarobi | 2014-08-30 08:26 ELEMI részére
Annyi lehet a probléma,hogy a szivó csonk átmérője alaphelyzetben 8 db teljesen nyitott cső,s alapjáraton a hengereknél a 4 db-ot bezár,a jobb örvénylés miatt.
Ha örvénylik,jobban keveredik a levegő-gázolaj keverék,nem kopog annyira,tökéletesebb az égés,kevesebb a károsanyag.E miatt nyujtja be a hiba lámpát.
steing | 2014-08-30 01:37 beti részére
Nemtudom, h lehet-e igy direktben reklámozni itt, inkább úgy mondom, ha beirod a google-ba hogy kistarcsa diesel, megtalálod ;-)
ELEMI | 2014-08-29 22:58 mazdarobi részére
Köszi.
És ezzel a mágnesszelep cserével mennyire kell iparkodni? -tekintve, hogy időszakos a hibakijelzés, és tapasztalható problémát nem okoz.?
mazdarobi | 2014-08-29 22:31 ELEMI részére
Hello!
Szivócső átmérő modósító vákum szelep áramköri probléma,azaz a vákum dob vezérő mágnesszelep rossz,csak a csere segít.Csak gyári vagy bontott.
beti | 2014-08-29 19:57 steing részére
steing | 2014-08-29 19:11 beti részére
Hát, én odamentem és elhoztam egyet, amit adtak. Nem vagyok autószerelő, igy hittem amit mondtak. Elvileg mostanában jött egy konténer motor, most még válogatni is lehet. Én vittem az olajpumpát, turbót, kuplungot + 2őstömegüt és nem akartak megvezetni, csak az olapumpát vetettek velem pluszban. a többire azt mondták, h jó még.. nekem jó tapasztalatom volt velük, a motor meg hogy most 20-30ekm-es e vagy nem, azt nemtudom, de hogy jobban megy a kocsi mint előtte az tuti. 4 tűzkarikát is vettem még, bár az enyémet 20eKm-rel ezelőtt amikor a turbót kellett cserélni... (non) akkor a márkaszervíz cserélte. de ezt elvileg ők csináltatták és jobb mint a gyári...
beti | 2014-08-29 17:18 nagydann részére
nagydann | 2014-08-29 16:38 BZ részére
Persze, értem hogy mit akartál írni és igazad is van: tényleg furcsa hogy pont most jött ki sok fórumtársnak ugynaz a problémája. :)
Amúgy meg egy alapos motorfelújítás szerintem maximum 200-400eFt-ig terjedhet, ez egy ilyen praktikumú, kinézetű illetve kényelmi szolgáltatáspokat nyújtó autónál elenyésző összeg, pláne ha azt is hozzátesszük, hogy ha egy vadiúj Mazda 6-osunk lenne, akkor ez kb 2 vagy 3 olaj plusz szűrők cseréjének sima szerviz ára lenne Budapesten, márkeszervizben (a garanciavesztéstől félve). Hát ez van. :)
A motorfelújításról még annyit, hogy meg lehet ezt szépen rendben is csináltatni, különösebb lehúzás meg bénázás nélkül is, ami után tényleg olyan lesz a gép mint egy svájci óra.
Mindenkinek, aki most megijedt az injektor alátétek miatt, üzenem: szinte biztos hogy rossz állapotban vannak, hiszen
1. ha még a gyári van benne: akkor az túl pici oda (ez így sikerült, később korrigálták az alkatrész méretét, és nagyobbat, izmosabbat, vastagabbat szállítottak belőle, de autóba sohasem került már újonnan, csak direkt csere esetén). Tehát a gyári az eleve nem volt jó, már új korában sem,
2. ha már cserélték, az gondolom nem tegnap volt és akkor is max 50ekm-ként ki kellene cserélni.
Feltételezem: egy 10 év körüli autónál vagy az 1-es vagy a 2-es áll fent.... Egyik sem jó... Lehet reszketni! :)
ELEMI | 2014-08-29 15:59 BZ részére
Köszi az infót. Remélem még ídőben észreveszem/cserélem.
Más.:
Meleg napokon (vagy ha pl. ha tűző napon áll a kocsi) kigyullad a három hibajelző lámpa. A hibakód P2009. Ez hidegebb napokon, vagy hűltebb állapotban nem jeletkezik. Szrintetek szervíz?