2025. Január 11. Szombat - Ágota

Mazda MPV

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


TZ | 2014-09-02 18:52 mazda-auto.hu részére

 Koszonom a tippet.

Sajnos azert "kell" most a jobb oldali lampatestet is cserelnem, mert miutan kis hijan megsemmisult a vezeto oldali gondoltam az elozo kiadas szamomra teccetosebb lampajara cserelem mindket oldalon, melynel a csatin tul a foglalatok sem egyeznek meg :(

Ez mondjuk a kisebb gond, mivel a vezetooldalit mar atkotogettem, de a masik oldalon nem jovok ra a nyitjara.

Udvozlettel: Zoltan

mazdarobi | 2014-08-30 08:26 ELEMI részére

 Annyi lehet a probléma,hogy a szivó csonk átmérője alaphelyzetben 8 db teljesen nyitott cső,s alapjáraton a hengereknél a 4 db-ot bezár,a jobb örvénylés miatt.

Ha örvénylik,jobban keveredik a levegő-gázolaj keverék,nem kopog annyira,tökéletesebb az égés,kevesebb a károsanyag.E miatt  nyujtja be a hiba lámpát.

steing | 2014-08-30 01:37 beti részére

 Nemtudom, h lehet-e igy direktben reklámozni itt, inkább úgy mondom, ha beirod a google-ba hogy kistarcsa diesel, megtalálod ;-)

ELEMI | 2014-08-29 22:58 mazdarobi részére

 Köszi.

És ezzel a mágnesszelep cserével mennyire kell iparkodni? -tekintve, hogy időszakos a hibakijelzés, és tapasztalható problémát nem okoz.?

mazdarobi | 2014-08-29 22:31 ELEMI részére

Hello!

 

Szivócső átmérő modósító vákum szelep áramköri probléma,azaz a vákum dob vezérő mágnesszelep rossz,csak a csere segít.Csak gyári vagy bontott.

beti | 2014-08-29 19:57 steing részére

Szia! Melyik ez a jó hely, az nem derült ki a hozzászólásodból!?

steing | 2014-08-29 19:11 beti részére

 Hát, én odamentem és elhoztam egyet, amit adtak. Nem vagyok autószerelő, igy hittem amit mondtak. Elvileg mostanában jött egy konténer motor, most még válogatni is lehet. Én vittem az olajpumpát, turbót, kuplungot + 2őstömegüt és nem akartak megvezetni, csak az olapumpát vetettek velem pluszban. a többire azt mondták, h jó még.. nekem jó tapasztalatom volt velük, a motor meg hogy most 20-30ekm-es e vagy nem, azt nemtudom, de hogy jobban megy a kocsi mint előtte az tuti. 4 tűzkarikát is vettem még, bár az enyémet 20eKm-rel ezelőtt amikor a turbót kellett cserélni... (non) akkor a márkaszervíz cserélte. de ezt  elvileg ők csináltatták és jobb mint a gyári...

beti | 2014-08-29 17:18 nagydann részére

Szia! Szeretném segítségedet kérni! Én még mindig a motorfelújítás előtt állok.... eltört a főtengely, de egy gyári főtengely lenne 600 ezer ft...... + csapágyak, hengerfej tőmítés (40.00.-) csavarok, stb..... Japánból behozott használt motrorblokk kerülne 311.000-be...... mellé ajánlják, hogy a kettőstömegű lendkereket is cseréltessem, mert az verte szét a főtengelyt (kb. 200.000) , .....akkor hol áll meg 2-400 ezerből??? Igaz, külföldről lehet(ne) behozni törött kocsit kb. 300 ezerért, de arra meg már 2 hónapja várok , hiába! Köszönettel venném a segítségeteket! Üdv: Peti

nagydann | 2014-08-29 16:38 BZ részére

Persze, értem hogy mit akartál írni és igazad is van: tényleg furcsa hogy pont most jött ki sok fórumtársnak ugynaz a problémája. :)

 

Amúgy meg egy alapos motorfelújítás szerintem maximum 200-400eFt-ig terjedhet, ez egy ilyen praktikumú, kinézetű illetve kényelmi szolgáltatáspokat nyújtó autónál elenyésző összeg, pláne ha azt is hozzátesszük, hogy ha egy vadiúj Mazda 6-osunk lenne, akkor ez kb 2 vagy 3 olaj plusz szűrők cseréjének sima szerviz ára lenne Budapesten, márkeszervizben (a garanciavesztéstől félve). Hát ez van. :)

 

A motorfelújításról még annyit, hogy meg lehet ezt szépen rendben is csináltatni, különösebb lehúzás meg bénázás nélkül is, ami után tényleg olyan lesz a gép mint egy svájci óra. 

 

Mindenkinek, aki most megijedt az injektor alátétek miatt, üzenem: szinte biztos hogy rossz állapotban vannak, hiszen

1. ha még a gyári van benne: akkor az túl pici oda (ez így sikerült, később korrigálták az alkatrész méretét, és nagyobbat, izmosabbat, vastagabbat szállítottak belőle, de autóba sohasem került már újonnan, csak direkt csere esetén). Tehát a gyári az eleve nem volt jó, már új korában sem,

2. ha már cserélték, az gondolom nem tegnap volt és akkor is max 50ekm-ként ki kellene cserélni.

Feltételezem: egy 10 év körüli autónál vagy az 1-es vagy a 2-es áll fent.... Egyik sem jó... Lehet reszketni! :)   

ELEMI | 2014-08-29 15:59 BZ részére

 Köszi az infót. Remélem még ídőben észreveszem/cserélem.

 

Más.:

Meleg napokon (vagy ha pl. ha tűző napon áll a kocsi) kigyullad a három hibajelző lámpa. A hibakód P2009. Ez hidegebb napokon, vagy hűltebb állapotban nem jeletkezik. Szrintetek szervíz?

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Mazda Furai

Ajtók száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4563, 1956, 977 mm

Tengelytávolság: 2790
Ülések száma:   2

Háromtárcsás RE20B alapú wankel elvű motor  
Bolygódugattyúk száma: 3
Motorbeépítés:   középen hosszában

Szívómotor

Sebességfokozatok száma: 6 fokozatú félautomata. 
Kamratérfogat (cm3):   3 x 654 = 1962       
Változó hosszúságú szívócső rendszer
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 450/9000 
Nyomaték (Nm / 1 min): nincs adat

Gyorsulás 0-100 km/h: <4 mp

Végsebesség: ~290 km/h

Az egyetlen működő példány a TopGear showműsor epizódjának készítése közben 2008-ban kiégett.

Több autó