2025. Április 24. Csütörtök - György
Mazda MPV
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
MOTOROLAJ 1-4.
MOTOROLAJ 5-10.
Mazda3 teszt.
Tisztább égés, kisebb fogyasztás, kevesebb korom, és lerakódás. ECO-TAK.
Mazda 3 Sedan 2014.
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Mazda3 Mazda3 (minden ami szerviz) Kérdések Mazdáról a szakértőnek Még több fórum téma
Lamborghini Countach QV 1985-1988.
Több autó
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4170, 2000, 1070 mm
Tengelytávolság: 2500 mm
Hasmagasság: 105 mm
Hengerek: 12 henger V alakban 60°
Szelepek száma: 48
Motorbeépítés: hátsó tengely előtt hosszában
Szívómotor, karburátorok. (néhány késői USA verzió befecskendezővel)
Lökettérfogat (cm3): 5167
Furatxlöket (mm): 85,5x75 mm
Sűrítési viszony: 9,5:1
Teljesítmény (LE/ 1 min): 455 /7000
Nyomaték (Nm / 1 min): 501/5200
Sebességfokozatok száma: 5
Hátsókerékhajtás
Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8 mp.
Gyártott darabszám: 610
Végsebesség: ~295-310 km/h
bufi feri | 2014-08-27 19:01
Szia. Hát nem irigyellek.Nálam nem tünt fel több szerelőnek sem,hogy úgy jár a motorja mint egy traktor (hozzáteszem hallottam már pár ilyet MpV-ből).Jött a hibakód amit az első helyen nem is tudtak kiolvasni.Második helyen injektor hibát mondtak.Csak cserélni lehet mondták.Elvittem egy specialistához ott 2 porlasztó felújítással indítottunk.Valaki javította már előtte csak sz.rul.Itt megcsinálták normálisan beálították ,most már dizel hangja van a kocsinak,de nem maradt idő az injektorra.Most vittem el tegnap és várom az itéletet arra is.Tavaly vettem osztrák-ként szokásosan rozsdás volt egyből kasznizni nagyszervíz stb.Legközelbb nem veszek biztos olyan autót amit 10 évesen már a rozsdából kell kivakarni,mert minden alkatrész kaphatott hasonló öregedést mint a kaszni...
amúgy összeségében nem rossz autó 7 liter körül elpötyög folyamatos áruszállítás mellett is.Megpakolva is jókat lehet vele előzgetni,teszi a dolgát.
steing | 2014-08-27 17:26 steing részére
Bocs, hogy csak most jelentkezem, de kicsit bonyesz lett az ügy vége... Miután kiderült, hogy nem a porlasztócsúcs a hibás átvitettem egy másik szervízbe, ahol legalább láttak már Mazdát ... Egyből jött a hiba felismerése, hajtókarcsapágy....
sok telefonálgatás után az jött ki a legnormálisabban, hogy vettem egy motorblokkot és olajpumpát kistarcsán... most ujra megy a kocsi, jobb is lett mint volt, de majd 600eFt-ban állt meg...
Nagyon jó kocsi, de most kicsit nem őszinte a mosoly az arcomon... és akkor még az idő kérdése, hogy a turbó is cserés lesz-e...
mazdarobi | 2014-08-26 22:03 DoromCs részére
Nincs bontós címem,én is a neten szoktam keresni. :)
mazda-auto.hu | 2014-08-26 10:44 TZ részére
Legegyszerűnn a lámpatestet függetlenítenia karosszériától, majd az izzókat foglalattal együtt kivenni a lámpatestből, így a lámpatestet félre lehet tenni. A foglalatos kábelköteg pedig megmutatja az utat a csatlakozóig, ami kb. 30cm-re van.
mazda-auto.hu | 2014-08-26 10:40 Gyulu68 részére
2005-ös az utolsó adat (33000km), más nincs. Az olajszivattyú szűrője, és a befecskendező alátétek ellenőrzése a legfontosabb.
mazda-auto.hu | 2014-08-26 10:38 szladikg részére
Nincs adat.
TZ | 2014-08-26 09:35
Tisztelt Szakértő, kedves MPV Társak.
Hátsó lámpák cseréjébe kezdtem, azonban a jobb (utas oldali) lámpa csatlakozójához vezető utat nem találom.
Remélem nem kell szétbontani a hátsó traktust, hogy széthúzzak egy csatit..
Nagyon várom bíztató üzeneteken túl a megldást is :)
Köszönöm előre is.
Üdvözletem Mindenkinek.
Zoltán
DoromCs | 2014-08-26 07:26 mazdarobi részére
Szia!
Köszi a gyors választ!
Van kipróbált bontó tipped? ..egy jobbos fekete-szürke kétszínű tolóajtó is kellene, hamár..
mazdarobi | 2014-08-25 20:29 kpeter részére
Szia!
Köszi a tanácsokat.
Megkérdeztem egy épületgépész boltos ismerősömet,azt mondta a több rétegű cső tartósan nem bír 100 C -ot.Szerinte acél vagy réz cső kellene,elmentem egy hidraulika üzembe,ahol sajnos ilyen kis ívű csövet nem készítenek.
Marad a vízvezeték szerelő réz csővel,vagy saját kezüleg rézcső 90,45 fok sarkokkal .Nagyából megoldható azért van ott hely.
De azt azért nem hiszem el,hogy gyáriban majd 100000 Ft.,azért ez abszurd egy pár méteres acél csőért.Nem normálisak Japánban.
Cifu | 2014-08-25 15:01 Angol Beteg részére
Köszönöm szépen az ötletet, tökéletesen bevált, egy Ford Mondeo-é volt a megoldás. :)