2025. Január 13. Hétfő - Veronika

Mazda MPV

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


csokislaci@citromail.hu | 2013-12-24 10:12 vargzo.72 részére

 Szia! Én is most cseréltem aksit. Én exide típusút vettem 77 ah, és 760 amper-t tud. Sajnos a Bosch aksi 3 évet bírt. Elég jókat írnak róla a neten. Próbálj neten rendelni, mert lehet olcsóbb, nekem sajna azonnal kellett. Írok egy Pesti Lámpabolt tel számot, én is ezektől rendeltem ködlámpát utángyártott kereket. Ki küldik csomagküldővel is. 0612910920. Kellemes Ünnepeket minden Mazdásnak!

Angol Beteg | 2013-12-23 22:11 vargzo.72 részére

 Udv!

Neked is ajanlom az ebay-t a kodlampaval kapcsolatban. Kerestem rajta de most nem talaltam de vagy ket hete lattam £35-ert egy parat kerettel, ez a kerek valtozat volt bar a tied nem tudom melyik. Elvileg az uj sem veszesen draga de csak a kerek szerezheto be utangyartottkent a szogletes elozo szeria viszont nem.

Angol Beteg | 2013-12-23 21:48 kollnor részére

Udv!

Nem tudom hogy otthon milyen arban adjak a bontott lampat de itt angliaban az ebay-en egesz elfogadhato arban talalhato. ( persze a helyi keresethez  ) Persze most alig akad rajta, de erdemes bongeszni mert eleg sok minden talalhato

Ha megis megprobalod akkor itt egy konkret:

http://www.ebay.co.uk/itm/MAZDA-MPV-APPROX-02-05-COMPLETE-L-H-PASSENGER-REAR-LIGHT-ASSY-BULB-HOLDERS/121238346381?

 

 

_trksid=p2045573.m2042&_trkparms=aid%3D111000%26algo%3DREC.CURRENT%26ao%3D1%26asc%3D27%26meid%3D3608214129127819526%26pid%3D100033%26prg%3D1011%26rk%3D1%26rkt%3D4%26sd%3D121238346381%26

kollnor | 2013-12-23 20:44 vargzo.72 részére

1.:  bármelyik akksis szakbolt tudja ezt:   100Ah körüli, japánautóba való (jobb+) az indítóáram olyan 7-800A körüli legyen. pl: 1161 Bp. Csömöri út 20.  kb.30e ft körül.
2.  Én nem tudok, de tele van a net ilyenekkel:  http://racing-bazar.hu/alkatresz/bontott/mazda_mpv_2004_2.0di_cd136_diesel_bontott_eleje_minden_alkatresz
********
Viszont, ha valaki személyesen tudna bal hátsó lámpát (2004.MPV), akkor kérem szóljon! Nekem kéne, mert pár napja széttört(ék). Valahogy nincs szerencsém, sokfele telefonáltam, de eddig negatív.
 

 

vargzo.72 | 2013-12-23 19:01

Tisztelt Szakértő és Fórumtársak!

 

Két témában kérek segítségeteket:

 

- A 2003-as évjáratú Mazda MPV 2.0 CDH TE típusú autónknál szükséges az akkumulátor cseréje. Az érdekelne, hogy milyen kapacitású, indítóáramú és gyártmányú akkumulátort ajánlanátok. És persze az is érdekelne, hogy mennyibe kerül és Budapesten és környékén hol érdemes venni.

 

- A másik téma a ködlámpa pótlása. Sajnos a mi autónkból amikor vettük hiányzott a ködlámpa, csak egy rács volt visszarakva a helyére,. Azóta már megnéztem hogy, a kapcsoló és a kábelezés megvan. Az érdekelne, hogy tud-e valaki bontottan egy pár ködlámpát a beépítő keretet.

 

Az információkat előre is köszönöm.

BZ | 2013-12-21 16:18 bufi feri részére

A kiegészítő fűtésed kályhája okozza mindkettőt (az elsőt biztosan, és a másodikat is, ha égett gázolajszaggal társul). Néhány oldalt visszaolvasva több hasznos infót is találhatsz ezügyben.

MISI-49 | 2013-12-21 16:15 bufi feri részére

 Tisztelt Bufi Feri!

Amit láttál a motortérből gomolyogni az füst, és nem gőz. Nem kell megijedni, az állófűtésed kapcsolt be, mert az 5 fok alatt automatikusan elindul, ha szükséges. A morajló olajkályha kifejezés tökéletesen illik rá, mert tulajdonképpen arról van szó. Szerintem a kábelköteg sérülése miatt eddig nem működött a vezérlése, de most ez is megjavult. A motor leállítása után természetesen leáll a szerkezet, de a felgyülemlett üzemanyagot és a füstöt még ki kell szellőztetnie magából, és ezért zúg még 30-60 mp-ig. Kellemes Ünnepeket!

bufi feri | 2013-12-21 12:44

 Üdv.Na itt vagyok ismét.Meg lett az autó hibája.A trehány kasznis átszúrta a CO heggesztő drótjával a vezérlő egység kábelkötegét és emiatt elektromos zárlat keletkezett és leégett a kábel köteg :( . A szerencse az egészbe,hogy a számítógép nem sérült,legalábbis úgy tűnik.Na lenne megint kérdésem az egyik.Alig indítom be az autót és leállítom,olyan mintha egy kazán működne benne és 1 perc legalább mire leáll.Ezt nem emlékszem ,hogy melegbe csinálta volna.A másik, tegnap jöttem haza a ködbe és amikor megálltam,olyan minha füst jött volna a motortérből,persze inkább gőz lehetett.Ez mennyire jellemző ezeknél,vagy nekem forrosodik fel annyira valami ami miatt csinálja?

Köszönöm a válaszokat előre is.

mazda-auto.hu | 2013-12-16 08:08 korogyi részére

 Sajnos a befecskendezők javíttatása valóban jelentős bizonytalansági faktort rejt magában. Az is furcsa, hogy a nyomócső szenzor hibája is egyidőben jelentkezett a két befecskendező javítás között. Lehet, hogy olcsóbb lett volna egy-egy új befecskendező, hiszen úgy tűnik, a történetnek még nincs vége, mert a hengerteljesítmény korrekció programozás nem fut le. 

korogyi | 2013-12-15 07:20 mazda-auto.hu részére

 Az autót elvittem egy diesel specialistához, ahol kiderült: a porlasztók rosszul voltak beszabályozva, ezért újra szabályozták. Ezek után ki kellett cserélni a nyomócső szenzort, mivel állandó 300 bar nyomást mutatott. Szerkesztő úrnak igaza volt. Most már csak 1 probléma van: a betanítás nem jön össze. A folyamat elkezdődik ugyan, de 15 % megléte után a rendszer ledobja. Hétfőn megyek vissza. Amúgy ez az injektor beállítás egy csapda: elviszem, beállítják, felújítják, kifizetem. Utána kiderül, hogy rossz az egész. Csak akkor állnak szóba velem, ha visszaviszem, hogy megcsinálják. Könyörgöm, ha egyszer "megcsinálták", hogyan tudják még egyszer megcsinálni?! Kétszer fizetek egy munkáért...

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lamborghini Diablo GT 1999

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4430, 2040, 1115 mm

Tengelytávolság: 2650 mm

Hasmagasság: 110 mm

Saját tömeg: 1530 kg
Hengerelrendezés: 12 henger V alakban 60°

Szelepek száma: 48

Furat/löket: 87 / 84 mm

Lökettérfogat (cm3) : 5992

Sűrítési viszony: 10,7:1   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés 
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):  574,9(422,8)/ 7300
Nyomaték (Nm / 1 min): 630 Nm / 5500

Sebességfokozatok száma: 5

Hátsókerékhajtás

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,4 mp

Végsebesség: 338 km/h

Több autó