2025. Január 15. Szerda - Lóránt

Mazda MPV

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


babar34 | 2013-01-19 11:08

Sziasztok! A közelmúltban vettem egy 2002.szeptemberi MPV-t és sajnos a navigáció CD-rom része nem működik. Betuszkoltam az audió CD-t, majd CD-rom hibát írt ki. Sajnos a kidobó gombbal nem sikerült kivenni a lemezt, vízszintesen maradt a kijelző, majd egy csipesszel kiszedtem a CD-t és gy visszament a maszk a helyére. Mi lehet a gond, javítható-e, egyáltalán megéri-e... A másik kérdésem, hogy az aux kimenete hol lehet, hol lehet rá csatlakozni valami eszközzel? előre is köszönöm!

TZ | 2013-01-16 18:15 kollnor részére

Sziasztok! sikerult kiolvastatni a hibakodot (engine+tcs),es valoban az IMRC szelep (?) okozta a problemat,megszakadt valahol a vezetek... Azt tanacsoltak, vizsgaig csereltessem (huszonezres tetel + szereles),mint Kollnor irta kornyezetvedelmileg van szerepe,igy a vizsgan ne menne at. Udv.:zoltan

TZ | 2013-01-16 18:14 kollnor részére

Sziasztok! sikerult kiolvastatni a hibakodot (engine+tcs),es valoban az IMRC szelep (?) okozta a problemat,megszakadt valahol a vezetek... Azt tanacsoltak, vizsgaig csereltessem (huszonezres tetel + szereles),mint Kollnor irta kornyezetvedelmileg van szerepe,igy a vizsgan ne menne at. Udv.:zoltan

ep-son | 2013-01-14 22:35

Nagydann, jól esett a következő mondatod: "gyönyörűen duruzsol ez a nagyszerű japán motor! :)" - sokkal büszkébben vezetem a kis MPV-met!!

nagydann | 2013-01-14 11:03

Minden motor megbontás után, szinte azonnal újra kéne állítani a rendszert computerrel, nem lett volna szabad fél évig várni. A lényeg, hogy ott sem a beállítás szüntette meg a kormolást, hanem az alátétek cseréje. Mindegy. A lényeg, hogy mindkét dolog fontos, csak egymás után kéne őket elvégezni, minél hamarabb.

TZ | 2013-01-14 06:07

Koszonom,akkor igy... :) Udv.:TZ

tyosi | 2013-01-11 12:36 TZ részére

Szia Ezt Én is végigjártam csak alátét csere után egy fél évvel kormolt, eévittem és beállították a befecskendezőket egy laptoppal fillérekért szerintem 3000 forint volt, és a kormolás teljessen megszünt, Üdvözlettel

nagydann | 2013-01-11 12:01 TZ részére

Szia TZ! Ha a befecskendezők alatti réz alátéteket kicserélteted a javított, nagyobb darabokra, akkor a kormolás teljesen meg fog szűnni sőt az olajfogyasztás is közelíteni fog a nullához. Aztán mehet bele valamilyen jó minőségű 0w30-as olaj és máris gyönyörűen duruzsol ez a nagyszerű japán motor! :) Az adalékokat szerintem felejtsd el sürgősen.

TZ | 2013-01-10 22:17

Kedves Mindenki! Arra vonatkozoan van esetleg tapasztalat,hogy a diesel-ek eseteben barmely uzemanyaghoz adhato tisztito folyadek (pl:STP,stb...) csokkentené a kormolast? Az ujabb tipusok eseteben azt ajanlottak,felejtsem el mert tobbet artok vele... Koszonettel,Udvozlettel

TZ | 2013-01-08 20:23 mazda-auto.hu részére

Szuper,koszonom Ez igy kb rendben is lehet a jelenlegi 133e-es km allassal. Koszonettel,udvozlettel:TZ

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Monteverdi Hai 450 SS 1970.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4343, 1788, 1021 mm

Tengelytávolság: 2548 mm

Hasmagasság:

Gumiméret elöl: 205/70-15

Gumiméret hátul: 225/70-15

Saját tömeg: 1247 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok (Chrysler Hemi)

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 107,95/ 95,2 mm

Sűrítési viszony: 10,25 : 1   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt, hosszában

Tüzelőanyag ellátás: Dupla négytorkú karburátorok

Sebességfokozatok száma: 5 (kézi ZF)

Hajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):     6974    
Szelepvezérlés típusa:  
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     450 (335,6) / 5000
Nyomaték (Nm / 1 min):     664/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,9 mp

Végsebesség: 290 km/h

Több autó