2025. Január 24. Péntek - Timót

Mazda MPV

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


kollnor | 2013-01-06 18:19 TZ részére

Kedves TZ! Kontroll lámpa ügyben muszáj elmenned egy Mazda szervízbe és pár ezer ft.-ért kiolvassák, illetve kiütik a hibakódot. Nekem is volt ilyen. Jó eséllyel neked is a P2009 -es hibakód lesz. Egy szívocsonkon levő szelep vezérlője, környezetvédelmi leg van némi jelentősége, lehet nélküle élni. A jelenség valamiért letiltja a TCS-st is, akkor nincs kipörgésgátló sem. Nekem pár nap után magától gyógyult, de azért megnézettem, akkor derült ki mi volt ez. Reméljük neked is csak ennyi. (Intake Manifold Runner Control Circuit Low) http://dvs-mazda.ru/files/MPV/1st/esicont/en/srvc/html/BME010202000W02.html

TZ | 2013-01-06 14:26

Kedves Közösség! Az ülés behelyezésére megtaláltam a megoldást, viszont sajnos a kontroll lámpák terén semmi változás. Hozzászólásokat, segítséget előre is köszönöm. Üdvözlettel:Zoltán

TZ | 2013-01-05 23:20

Kedves Fórumozók, Mazda-Auto.hu! Tegnap óta vagyok MPV 2,0 D (2003 / "ráncfelvarrott") tulajdonos, de úgy fest máris szükségessé vált a tapasztalatcsere, mivel ma, azaz az átvételt követő másnap kigyulladt és folyamatosan világít a check engine + TCS, valamint a TCS off kontroll lámpa együttesen. Mi okozhatja ezt? Az hogy a hátsó üléseket felcserélve tettték az autóba, és mikor megpróbáltam az öv-használatnak megfelelően áttenni öket 0 sikerrel(kivenni még ment, de azok visszahelyezése nem), már szinte elhanyagolható, de ha valaki ebben is tudna segíteni, esetleg egy felhasználói kézikönyvet tudna küldeni (E-mail: z.toth.mail@gmail.com), az nagyon nagy segítség lenne. Előre is köszönöm, Üdvözlettel: Tóth Zoltán

bezgo | 2013-01-02 11:01 lehozsoci részére

Szia Zsocibá! Köszönöm gyors válaszod! Holnap fogadnak Dunaújvárosban, remélem sikeres lesz a diagnosztika. Üzemanyagot mindig kúton veszek bele, semmi buhera. Dízel szűrő is cserélve. EGR nem csinálhat ilyet? Esetleg a vezérlése? Ma reggel az elektromos ablak is igen lassan ment fel, lehet az akku is odavan? Üdv, Gábor

lehozsoci | 2013-01-02 10:48 bezgo részére

Hello Bezgo! Valamelyik injectorod megadta magát, elromlott!Az első indítás utáni leállás alatt az injector hibája miatt többlet gázolaj jut a hengerbe a közös nagynyomású csőből, ez az oka a füstnek...stb. Sikeres diagnosztikával lokalizálható a hibás injector(ok) de a hiba okozói üzemanyag szennyezés is lehet! Üdv Zsocibá

bezgo | 2013-01-02 09:39

Üdv mindenkinek, BUÉK! Érdeklődnék, hogy jelentkezett-e hasonló hiba más MPV tulajnál: az autó szépen elindul és az első leállítás után kb 20-30 perccel ha újra el szeretnék vele indulni, gázadásra lefullad és nagyon füstöl. Alapjáraton elketyeg, de amint indulnék vele, lefullad. Ezután kb negyed órát alapjáraton hagyom és utána ismét megy, ahogy kell. Üzemanyagszűrő lett benne cserélve. Az autó 2 literes dízel, 2004-es. Minden hozzászólást szívesen fogadok! Köszönöm! Üdv, Gábor

mazda-auto.hu | 2012-12-19 08:07 nagydann részére

Természetesen az olajteknő leszerelése után tisztítható. Mi 8mm-es endoszkópos kamerával szoktuk a szűrő tisztaságát ellenőrizni, így elkerülhető a teknő le- és felszerelése.

nagydann | 2012-12-18 17:13 mazda-auto.hu részére

Tisztelt Szakértő! Többször felmerült már itt az olajszivattyú eltömödésből adódó galiba. Ezt az olajszivattyú dolog nem tisztítható? Vagy csak a szűrő része nem cserélhető? (Mert a befecsi alátétek cseréjén már túl vagyok, csak gondoltam rákérdezek.) Köszönöm.

mazda-auto.hu | 2012-12-18 15:15 dbiati részére

Ha visszaolvasol, sok hasonló kérdésre válaszoltunk már. Érdemes szervizben megnézetni az autót, mert gyakori az olajszivattyú eltömödés okozta motorkopás, mely a viszonylag olcsón javítható befecskendező alátétek elmulasztott cseréje miatt alakul ki. A turbót is érdemes ilyenkor ellenőriztetni (már amennyire lehet), hiszen ebben az autóban többet dolgozik. A lendkerék hibáját is általában csak tapasztalt szerelő tudja biztosan kiszűrni egy próba alapján. 2. Motor gyorsmelegítő kályha gyakorlatilag minden európai MPV-ben van, de gyárilag nincs kiegészítve állófűtés üzemmódra, így csak ha valaki kérte, akkor "szerelték" be ezt a funkciót. A mai napig rendelhető.

dbiati | 2012-12-18 09:47

Ja és még egy kérdés... Mindegyikben van kiegészítő fűtés gyárilag, vagy extraként volt rendelhető, esetleg utólagos?

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Aston Martin DB7 1993

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2+2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4631, 1820, 1238 mm

Tengelytávolság: 2591 mm

Hasmagasság:  152 mm

Légellenállási együttható: 0,31 cw

Saját tömeg: 1650 kg
Hengerelrendezés: 6 henger, soros

Szelepek száma: 24

Furat/löket: 91 / 83 mm

Sűrítési viszony: 8,3:1

Feltöltő: Eaton M90 kompresszor    
Motorbeépítés:  elöl, hosszában

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     3239    
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     339,7(249,8)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     488/ 3000

Gyorsulás 0-100 km/h: 5,9

Végsebesség: 253 km/h

Több autó