2025. Január 15. Szerda - Lóránt

Mazda MPV

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


sandrabee | 2012-11-14 09:29 Plucas részére

Ez nagyon korrekt leírás, el is mentettem a mazdás okosságok mellé :-)

andras.76 | 2012-11-13 21:02

Sziasztok a gyári navis lejátszom megadta magát nem játszodja le a CD-ét.Beteszem a cd-ét s pár másotperc mulva(5)ki is dobja.Valakinek valami ötlet-e vane.Lehete javitani vagy csere de gondolom horor áron van.

Plucas | 2012-11-13 15:49 mazda-auto.hu részére

Hát.. tényleg nem egyszerű szerelés.. Találtam egy kis segédletet ha valakinek ilyen gondja lenne a kályhával. http://bmw.e39.hu/webasto.html

mazda-auto.hu | 2012-11-13 13:42 Plucas részére

Valójában csak szétszedéssel takarítható és nem egyszerű kiszerelni. A nagyobb füst oka lehet összegyűlt lerakódás a kályhában.

Plucas | 2012-11-12 20:34 sandrabee részére

Kedves Sandrabee! Kíváncsian várom a vizsgálat eredményét. A hideg napokon én is tapasztaltam furcsa eddig nem hallott hangot. A jobb első kerék előtti rész felől lehet hallani. Kb. 1 perc után megszűnik, gondolom ahogyan a motor melegszik... Korábban nem tapasztaltam.

Plucas | 2012-11-12 20:30 mazda-auto.hu részére

A napokban a kályha elektromos csatlakozóját "összedugtam". Az egyik hidegebb reggelen a motor indulása után kb. 30 mp-el sűrű füst jött ki a kocsi első ajtó alól. Egy kicsit megijedtem, de gyorsan csökkent a füst mennyisége. Indulástól számítva kb. 4 perc múlva a vízhőfokmérő üzemi hőmérsékletet mutatott, a kocsitérben kellemes meleg volt. Nagyos hasznos ez a rá/kisegítő fűtés. Kérdésem a szakértőhöz. ill. a márkatársakhoz: Kell-e és hogyan lehet tisztítani a kályhát? Normális az időnként sűrű gomoly füst?

mazda-auto.hu | 2012-11-07 12:15 sandrabee részére

Biztos vagyok benne, hogy egy szervizben, ahogy nálunk is, megbontás nélkül ki tudnánk szűrni a bűnös alkatrészt. Van olyan próba melyet biztonsági okokból nem javasolhatok otthon elvégzésre.

kollnor | 2012-11-07 10:40 sandrabee részére

Ugye nekem is szokoktak ilyen hangok jönni, bár lekopogom, mostanában nincs. Ma reggel sem volt, még örültem is neki. Én úgy döntöttem, nem görcsölök rajta, amíg ez ilyen 1 perces hang szinten marad, nem költök el sok-sok tízezret a történetre, mivel minden működik, kis idő után hang sincs. DE! Mi ez a WD40 próba? Hova kell fújni? Mit kell vele beolajozni próbából?

sandrabee | 2012-11-07 09:52

Kedves Fórumtársak, kedves Szakértő! Most, hogy újra kezd beállni a hideg idő, kis Mazdánknál újra jelentkezik ez az indításkori kerepelő majd lassanként megszűnő hang.Azt már ugye tudjuk, hogy mások itt leírt tapasztalatai, illetve szervízes "meghallgatás" alapján ez a kerepelő hang -amennyiben a WD40-es próba nem hoz eredményt - vagy a generátor szabadonfutója vagy, ahogyan szintén elhangztt klímaszivattyú probléma. Talán költői a kérdés, de van még valami olyan tünet, amiről az egyik, vagy a másik "betegség" igazolást nyerhetne? Nem igazán tudom, hogy érdemes -e ezt a kb. 80 ezer körülire taksált klímaszivattyús történetet támogatni, ha egyrészt kiderül a végén, hogy nem az, hanem a szabadonfutós váltzat, ami gondolom szintén nem tízezres történet. Egyáltalán ez utóbbi esetén mekkora költséggel kellene számoljunk. Ahogy máskor most is köszönöm előre is a támogató hozzászólásokat. Szép napot mindenkinek!

andras.76 | 2012-10-21 18:20 JancsikaMr részére

Szia nekem egy 2002 év végi MPV-van és nagy örömömre én azal vettem vagyis utolag van beszerelve.Énis csodálkoztam mert amikor elszántam hogy MPV veszek alig találtam ezt az egyet akoriba.Gondolom azota már van egy jó párnak?Hosszuba sokat járok de nagyon hálás.Anyit mondot a tulaj akoriban hogy MAZDA szervizbe tetedte bele.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Monteverdi Hai 450 SS 1970.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4343, 1788, 1021 mm

Tengelytávolság: 2548 mm

Hasmagasság:

Gumiméret elöl: 205/70-15

Gumiméret hátul: 225/70-15

Saját tömeg: 1247 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok (Chrysler Hemi)

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 107,95/ 95,2 mm

Sűrítési viszony: 10,25 : 1   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt, hosszában

Tüzelőanyag ellátás: Dupla négytorkú karburátorok

Sebességfokozatok száma: 5 (kézi ZF)

Hajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):     6974    
Szelepvezérlés típusa:  
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     450 (335,6) / 5000
Nyomaték (Nm / 1 min):     664/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,9 mp

Végsebesség: 290 km/h

Több autó