2025. Március 9. - Franciska

Mazda MPV

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2011-01-03 12:07 duke620 részére

2001.06.28-án cserélték a klíma egyik alkatrészét, ekkor 43500 km volt az autóban. Azóta nem történt bejegyzés.

duke620 | 2011-01-03 10:42

Tisztelt Mazda-Autó!
Először is BUÉK minden fórumtársnak!
Ha én is kaphatok alvázszám alapján segítséget, akkor erről az autóról szeretnék információt kérni:
JMZLW19F2Y0105688
Köszönöm!

mazda-auto.hu | 2011-01-03 08:47 steing részére

Ha már a lapátok beleértek a házba, akkor véleményem szerint a csere az igazi megoldás, bár ehhez látni kellene a sérüléseket. Évjárat?

steing | 2011-01-01 09:39

Turbó felújításról van valakinek tapaszalata?

steing | 2010-12-30 18:51

na bevittem/trélleren) a vp-i mazdához. ahol élből megmondták, hogy turbó.... a lapátok hozzáértek a házhoz és az adta a hangot.. lehet ezt valahogy javítani? vagy csak acsere marad? ami irgalmatlan drága ugye? köszi,

mazda-auto.hu | 2010-12-29 19:55 steing részére

Sajnos ez így kevés, de jó lenne mielőbb megnézetni szakemberrel, a fémes hang ritkán jelent apróságot. Egyébként a közhiedelemmel ellentétben a turbó beindulása nem fordulatszám függő, gyakorlatilag ha jár a motor, mindig forognak a lapátok. Viszont nem mindegy hogy mennyire, ennek mértéke pedig jórészt a kipufogógáz mennyiségétől függ.

ep-son | 2010-12-29 19:08

Köszönöm az információt az ülésfűtésről.

steing | 2010-12-29 12:06

Tisztelt mazda-auto, a mai napon sajnos előjött egy olyan problémám, hogy ugy 1500as furdulat környékétől kb. mig a tubo be nem indul igen fura 'fémes' hangon visít a kocsi. lehet ennyiből vmire következtetni? ha igen, mi lehet? köszi, steing

mazda-auto.hu | 2010-12-28 18:22 ep-son részére

Ülésenként 30000-35000 Ft körül mozog egy szénszálas (tehát időtállóbb) szett beszerelve.

ep-son | 2010-12-27 23:37

Ezt sajnos nem tudom sem cáfolni, sem megerősíteni. Nem állítom, hogy olcsóbban nem úszhattam volna meg, de az autó most is megy... :)
Ülésfűtés utólagos beszerelésére van-e lehetőség, és ha igen, kb. mibe kerül?

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Ferrari 288 GTO 1984

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm

Tengelytávolság: 2450 mm

Hasmagasság: 120 mm

Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok

Szelepek száma: 32

Furat/löket: 80 / 71 mm

Sűrítési viszony: 7,6:1

Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     2855     
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     496/ 3800

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8

Végsebesség: 305 km/h

Több autó