2025. Január 18. Szombat - Piroska

Mazda MPV

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2010-12-23 08:28 ep-son részére

Meglepő, ugyanis a 2,0 MZR-CD motorok üzemanyag ellátó rendszerének semmi köze a Bosch-hoz.

ep-son | 2010-12-22 21:59

Ma kifizettem a magasnyomású pompám javítását. Megkértem, hogy mutassák meg, mit cseréltek ki? Mutattak egy maréknyi apró vas alkatrészt, fogaskereket, rugót, amit így kapnak a németorszégi Bosch-tól és ők rakják össze és teszik bele a magasnyomású pompába. Mázsaszámra gyűjtik a kivett alkatrészeket és az ócskavasba adják, állításuk szerint. De saját szememmel láttam az ömlesztett régi alkatrészeket.

mazda-auto.hu | 2010-12-20 10:50 steing részére

Valószínűleg a villogó ütemadójával van gond.

mazda-auto.hu | 2010-12-20 10:48 ep-son részére

Köszönjük a visszajelzést! Bár így utólag már mindegy, de kíváncsi lennék milyen alkatrészeket tudtak a nagynyomású pumpán belül cserélni!

ep-son | 2010-12-18 23:38

Dehogy voltam ott, amikor cserélték, hiszen én is dolgoztam és három napig náluk volt az autó. Megemlítettem neki az olcsóbb változatot, de azt a választ kaptam, hogy csak teljes szettet tud cserélni, így van neki a polcon. A pompa burkolaták kívül állítólag mindent kicserélt.
Most mar mindegy, az autó megjavult.
Azt szeretném kérdezni, hogy ha halk kattogás hallatszik a motor felől az utastérben ülve, amely fordulatszámtól független, normális jelenség?

steing | 2010-12-18 09:00

Abban tudna nekem valaki segíteni hogy az mitől lehet hogy ha kiriasztom a kocsit akkor a jobb index égve marad? Nem mindig csak néha. Visszariaszt ismét ki és akkor megit jó minden. Azt hiszem gyári riasztó van benne 'SELCA' felirat van rajta.
köszi, steing

steing | 2010-12-18 08:56 klizso részére

Köszi szépen a részletes választ. Igy már okés a dolog, csak azt hittem hogy elromlott valami érzékelő és azért megy 'menetközben' is.
köszi, steing

steing | 2010-12-18 08:54 ep-son részére

Hááát, remélem ott voltál mikor cserélték... vagy lett a szerelőnek +165.000-re karácsonyra... én azért csak kipróbáltam volna a helyedben a 35eFt-os verizót is elsőre. :-)

ep-son | 2010-12-17 21:59

Mint megígértem, beszámolok röviden a történtekről. A gondom az volt, hogy hidegen az autó reggelente mindig leállt.
Nos, megállapították, hogy a magasnyomású pompám beteg, ezért kicserélték benne az összes alkatrészt. Így olcsóbban megúsztam, mint egy teljes cserével, mert csak 200 ezer forintomba került szereléssel együtt... De úgy néz ki, hogy működik.

mazda-auto.hu | 2010-12-15 09:22 zamo részére

Nem, sajnos nem lehetséges. Komplett vezérlőegységet kell cserélni, és ez csak egy része a szükséges ráfordításnak.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lamborghini Countach QV 1985-1988.

Ajtók száma:  2
Ülések száma: 2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4170, 2000, 1070 mm

Tengelytávolság: 2500 mm

Hasmagasság: 105 mm
Hengerek:  12 henger V alakban 60°

Szelepek száma: 48 
Motorbeépítés:  hátsó tengely előtt hosszában

Szívómotor, karburátorok. (néhány késői USA verzió befecskendezővel) 

Lökettérfogat (cm3):   5167

Furatxlöket (mm): 85,5x75 mm  
Sűrítési viszony: 9,5:1    
Teljesítmény (LE/ 1 min): 455 /7000 
Nyomaték (Nm / 1 min): 501/5200

Sebességfokozatok száma: 5

Hátsókerékhajtás

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8 mp.

Gyártott darabszám: 610

Végsebesség: ~295-310 km/h

Több autó