2025. Január 18. Szombat - Piroska

Mazda MPV

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


ep-son | 2010-12-10 23:11

Nagyon koszonom a faradozast.
Erdekesnek tartom, hogy a rendelkezemre allo szervizfuzet alapjan 2008 majus 14.en jart az auto ellenorzesen 81468 km allasnal, a kovetkezo pedig 2009 aprilis elsejen volt 101390 km-nel. Nekem ez az utolso bejegyzesem a fuzetben. Jelenleg 137000 km-t mutat az ora. Lehetett-e visszatekerve?

mazda-auto.hu | 2010-12-07 09:04 ep-son részére

83561km-es óraállásnál, 2008.06.27-én a töltőlevegő hűtőt cserélték, majd ugyanilyen óraállásnál (kereskedőnél állt???) 2008.08.30-án készre jelentették a korrózió megelőző javítást.
Sajnos más adat nincs, nem álltak át digitális nyilvántartásra az autóval.

ep-son | 2010-12-06 22:46

Jaj, de jó, köszönöm szépen!!!
JMZLW69R240303313

mazda-auto.hu | 2010-12-06 08:47 ep-son részére

Igen, megoldható.

ep-son | 2010-12-06 00:44

Nagyon köszönöm az információkat. Jövő héten utána nézek és beszámolok az eredményről.
Ha az alvázszámot leírom, nekem is el tudják küldeni az autó kórtörténtét?

steing | 2010-12-04 20:24 ep-son részére

Bruttó 37000,-Ft. ér vettem itt a mazda-autónál. Magasnyomásu pumpa vezérló szelep. Nekem is jó lett utána a kocsi. És tényleg szar ügy mikor a kanyarban áll le... Szerencsére nem a feleségemnél történt... 50Kg vs. 1.7tonna....

varadi | 2010-12-04 20:14

Kedves ep-son!
Nekem egy éve volt hasonló problémám, volt úgy hogy kanyarban állt le és elment a szervó- elég félelmetes volt. A densó szelep cseréjével nekem minden megszűnt. A Mirainál kb 70.000.-Ft volt a csere. Szerintem a csere nem nagy ügy, ha megveszed külön a szelepet a munkadíjon valamit spórolhatsz. Akkor a gyári szelep 50.000.-Ft körül volt.

ep-son | 2010-12-04 19:33

Egy régebbi hozzászólásban olvastam, hogy valaki Denso szelepet cserélt és azóta megszűntek az enyémekhez hasonló leállási problémái. Mi az a Denso szelep, mit csinál és mennyibe kerül?
Köszönettel, epson

ep-son | 2010-12-04 19:10

Kedves Mazdasok,
egy honapja hoztam egy 2004-es MPV-t. Itthon vettem eszre a következőket: a reggeli hidegindítást követően kb 3o másodperccel a motor alapjáratban leáll. Könnyen újraindítható, de a fordulatszámmutató egy kicsi ingadozik, esetleg ha nem túráztatam egy picit akkor újra leáll. Meleg motornál még csak 1x fordult elő, hogy lállt volna a motor, de ezt csak tévedésnek vélem, mert csak hidegmotros leállás a rendszeres.
A motor tesztelése nem hozott ki semmilyen hibát. Hol lehet keresni a bajt?
Kicseréltem a gázolajszűrőt, levegőszűrőt, pollen és olajszűrőt, olajat. A helyzet előtte is, utána is változatlan maradt.
Köszönettel,
epson

klizso | 2010-12-03 17:52

Szia Steing,
tavaly futottam pár kört ebben a témában, azért merek Neked válaszolni. A "modernebb" dízelautók motorja már nem termel annyi hőt, mint a régebbiek, ezért akár menet közben is visszahűlnek (főleg északon), ami a motornak és az utasnak is rossz, ezért kiegészítő fűtést szerelnek az autóba, ami külső 7 fok alatt automatikusan bekapcsol, de menet közben is figyeli a rendszert, ha kell rásegít, meg persze indulásnál is hamarabb éri el a víz az üzemi hőfokot. De fontos, hogy Te ki- és bekapcsolni nem tudod, de át lehet alakíttatni olyanná, mert a Tied működéséhez például kell járnia a motornak. Az én kályhám tavaly elromlott, néha ment, néha nem, ezért kicseréltettem olyanra, amit már lehet előre programozni (időpontot és –tartamot, szuper, csak szereléssel közel 250 ezer Ft volt). Az indulási időpontot
előre programozom, beindítás nélkül melegíti és keringeti a hűtővizet (saját üzemanyag-szivattyúja és keringetője van), valamint fújja a levegőt az utastérbe, így a jeget is leolvasztja, ami az autónak is baromi jó (amúgy kb. fél liter gázolajat kér fél órára). Bocs, kicsit hosszú voltam, ha van még kérdésed, csak bátran. Szia, klizso

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Maserati Bora

 

Gyártási időszak: 1971-1978

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm

Tengelytávolság: 2000 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 93,9 / 89 mm

Sűrítési viszony: 8,05:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)

Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):  4930  
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     440,6/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6

Végsebesség: 284 km/h

Gumiméret elöl: 205/70 VR15

Gumiméret hátul: 215/70 VR 15

Összesen 564 db készült.

 

Több autó