2024. November 22. Péntek - Cecília

MAZDA RX-8 tuning

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mil | 2006-09-29 21:27

Hellosztok!
a turbokittbe pontosan mi tartozik bele?
és ami nem tartozik bele(pl. turbonyomásmérõ, olajnyomásmérõ) ezeket honnan tom beszerezni és kb mennyiért?
és amugy a renesis motorban vannak szelepek nemtudjátok?

mazda-auto.hu | 2006-09-26 15:53

Ja, és persze be tudjuk szerelni.

mazda-auto.hu | 2006-09-26 15:51

Szia Standi! A normál négyhengeres motorokhoz 300e körül kijön beszereléssel együtt egy "normál" szett. Egy ilyen "normál" szett az RX-8-ba is kijön ennyibõl. Ez +65-75 lóerõt tesz lehetõvé. A Renesis-ben való alkalmazás majdnem teljes körû ismeretéhez viszont még egy kb.:80 oldalas anyag áttanulmányozása elõttem áll. A héten azért a végére járunk, ami azért is fontos mivel a wankelban a nitró óriási hûtõ hatása kritikus pont lehet, illetve nem tudjuk mit bír az ECU kezelni, az eredeti paraméterek változtatása nélkül.(kb.:75LE). Egyébként a cikkben képekkel bemutatott "fullos", külön portos, teljes vezérlõelektronikás szett ára majdnem a turbó szett környékén mozog.

Standi | 2006-09-25 23:11

SZia Mazda Autó! A nitrós cikkben leírt rendszert Ti is be tudjátok szerelni az RX-8-amba? Mennyibe kerül?

mazda-auto.hu | 2006-08-31 16:46

Egyelõre csak a nagyobb teljesítményû modellhez elérhetõ az általunk forg. turbó szett, igaz más, már ker. forgalomban lévõ gyártmányról nem is tudunk. A befecskendezési rendszer , szívórendszer stb..más az erõsebben, mint a 191 lóerõs RX-8-ban. A beszerelés egyébként benne van az árban, és 1 év garancia van rá. A honlapunkon azonnal jelezzük ha elérhetõ lesz a 4 beömlõs kivitelhez is a turbószett.

ssdd | 2006-08-31 14:45

Sziasztok! Én egy 192 lóerõs Rx-8as tulajdonosa vagyok, és mivel lassan lejár a garancia elgondolkoztam egy turbósításon. Nemrég kezdtem kutatni a lehetõségek iránt, és nagyon megörültem, hogy már van Magyarországon is olyan, aki foglalkozik beszereléssel . Persze lenne néhány kérdésem. Az ár ugye 900000 ft, ebben benne van a beszerelés és 2-3 nap alatt teljesen kész és müködõképes lesz az autó? A 192 lóerõs verzió esetén is +60ló a növekmény? Végeztetek már beszerelést? Van nagyobb teljesítményt hozó megoldás? Garancia van a turbóra ill. a beszerelésre? Válaszukat elõre is köszönöm

Roland__ | 2006-08-03 09:35

ok, ok en csak azert ajanlottam fel, mert nekunk kozvetlen szerzodesunk van a japan greddy-vel (tehat a trust-tal), de ha van sajat beszerzes, akkor sorry :)
A hks-nek nincs e-manage-e, csakis kizarolag a greddy-nek; a hks-nek a piggyback computere az f-con, de ez joval kevesebb tudassal bir es joval dragabb, mint az emb. Valamint az emb mar szamtalan helyen bevallt es sikeresen alkalmazhato (dugos es wankel motorokon egyarant), mig a hks f-con-jat eddig semmilyen rotary auton nem lattam (ezt a cikket leszamitva).
En biztosan az emb-t ajanlanam, mert olcsobb, jobb es mar magyar wankel tapasztalatok is vannak vele.

mazda-auto.hu | 2006-08-03 08:21

Nyilván, a kiegészítõ alkatrészek beszerzése, legyártása megoldható egyedileg is, de nekünk mint márkaszervíznek lehetõleg kerülnünk kell a "nem kiforrott" megoldásokat. Nagyon szívesen vállalnánk egyedi megoldások kivitelezését, de sajnos nincs idõ tesztelgetésre, méricskélésre, stb...mivel a hatékonyságunkat, az óriási rezsi stb... költségeink miatt nem téveszthetjük szem elöl, és az ügyfeleink pénztárcájára sem terhelhetjük át azt. Így lehetõleg a komplex megoldásokat kell keresnünk. Persze nem mondjuk, hogy ebbe nem fér bele egy-egy alkatrész egyedi legyártása, illetve a saját autóinkon való kísérletezés. A beszerzési forrásunk megvan, de nagyon köszönjük a segítséget. Lehet, hogy a téma aktuálissá válásakor élünk vele. Még annyit, hogy a HKS Emanagment-jeit sem írnánk le. Lásd a Mazda RX-8 PTP turbó cikkünket.

Roland__ | 2006-08-02 17:21

hat a greddy turbo az valojaban mitsubishi turbo, tehat hasonlo minoseg, mint egy garett; de egy Mo-n konnyeden beszerezhezo kkk vagy ihi is boven megfelelo. Egyedul a leomlo, amit itthon nem nagyon lehet csinaltatni. Vezerlesbol ilyen celra meg ugyis a greddy emb a legjobb; de a tobbi, mint intercooler+csovek, olajcsovek, olajadapter, felfogato lemezek, csavarok, stb.. ezek filleres dolgok, szvsz felesleges greddy-t venni belole.
Amugy, ha gondolod, sztem tudunk segiteni a greddy cuccok hivatalos beszerzeseben:
www.eleanor.hu

mazda-auto.hu | 2006-08-02 15:48

Nagyon otthon vagy a dolgokban. Nincs olajnyomás-szabályzó a Greddy szettben. Elképzelhetõ, hogy késõbb többen majd olcsóbb megoldásokat keresnek a turbósításra, de nem szabad elfelejteni, hogy az RX-8-ak még sokáig nagy értéket fognak képviselni ahhoz, hogy többen inkább a bizonyítottan bevált megoldásokhoz folyamodjanak. A Greddy szett pl.: 69 darabból áll, azaz meglehetõsen komplett. Gond esetén van hová fordulni, vannak jó tapasztalatok, igaz fõleg a tengerentúlon.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lamborghini Diablo GT 1999

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4430, 2040, 1115 mm

Tengelytávolság: 2650 mm

Hasmagasság: 110 mm

Saját tömeg: 1530 kg
Hengerelrendezés: 12 henger V alakban 60°

Szelepek száma: 48

Furat/löket: 87 / 84 mm

Lökettérfogat (cm3) : 5992

Sűrítési viszony: 10,7:1   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés 
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):  574,9(422,8)/ 7300
Nyomaték (Nm / 1 min): 630 Nm / 5500

Sebességfokozatok száma: 5

Hátsókerékhajtás

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,4 mp

Végsebesség: 338 km/h

Több autó